خدمات امنیت شبکه

taraznet

Member
امنیت در شبکه یکی از اصلی‌ترین و پایه‌ای‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. خدمات شبکه دارای فازهای مختلفی است از فاز امنیت فیزیکی گرفته تا فاز امنیت اجرایی در شبکه. می‌دانید امنیت شبکه به چه عواملی وابسته است؟ رعایت نکردن چه مواردی باعث به وجود آمدن مشکلات امنیتی می‌شود؟ همین حالا با ما تماس بگیرید.

امنیت فیزیکی شبکه​

منظور از امنیت فیزیکی، حفظ امنیت اجزا و تجهیزات شبکه است. حفظ امنیتی فیزیکی مواردی از قبیل هارد، سرور، روتر و کامپیوترها اولین کاری است که باید برای داشتن یک شبکه امن در نظر داشته باشید.

امنیت فنی شبکه​

منظور از امنیت فنی آن است که شما با روش‌های فنی امنیت تمام

اطلاعات داخل شبکه را پیاده سازی کنید. این حفاظت می‌تواند شامل ارائه دسترسی باشد که در ادامه در بخش انواع امنیت شبکه به بررسی آن می‌پردازیم.

امنیت اجرایی شبکه​

منظور از امنیت اجرایی محدود سازی دسترسی افراد مختلف به شبکه بر اساس نیاز است. اگر شخصی نیازی به فایلی ندارد، نیازی به دسترسی به آن نخواهد داشت.

نقش فایروال در امنیت شبکه​

یکی از سدهایی که عموما باعث جلوگیری از ترافیک مخرب شبکه می‌شود فایروال است. سد کردن اصلی‌ترین وظیفه آن است. این لایه هم می‌تواند به صورت نرم افزاری پیاده سازی شود و هم می‌تواند به صورت سخت افزاری در شبکه وجود داشته باشد. با استفاده از قوانین و پروتکل‌هایی که عموما توسط پشتیبانی شبکه کامپیوتری مشخص می‌شود، امنیت در شبکه به خوبی برقرار خواهد شد.

نصب آنتی ویروس شبکه​

یکی از اقداماتی که مشاوره شبکه عموما وجود آن را در هر شبکه‌ای لازم و ضروری می‌داند آنتی ویروس است. آنتی ویروس‌های شبکه به خوبی می‌توانند در برابر انواع بد افزارها و ویروس‌ها مقاومت کنند. در صورتی که از آنتی ویروس مناسبی در شبکه خود استفاده کنید به راحتی می‌توانید تمامی دسترسی‌ها و همچنین فایل‌های خود را به صورت منظم و دقیق زیر نظر بگیرید.

کنترل دسترسی افراد به شبکه​

راه دیگری که می‌توان به درستی امنیت را درون یک شبکه مورد بررسی و آنالیز قرار داد، ارائه دسترسی مناسب با هر نقش در شبکه است. به راحتی با استفاده از این روش می‌توانید جلوی پیشروی هکرها را بگیرید. با تعیین سطح دسترسی برای هر نفر و عدم ارائه دسترسی به فایل‌ها به تمامی افراد می‌توانید به خوبی از امنیت داشتن فایل‌ها با خبر شوید.

شبکه خصوصی مجازی​

یکی از رایج‌ترین راه‌هایی که به وسیله آن می‌توان سطح امنیتی مناسبی برای خود فراهم آورد استفاده از شبکه خصوصی مجازی یا همان vpn است.

نیاز به امنیت شبکه دارید؟​

در صورتی که نیاز به خدمات امنیت شبکه دارید، کارشناسان امنیت شبکه ترازنت آماده پاسخ‌گویی هستند. می‌توانید از طریق شماره‌ تماس‌های زیر با ما در تماس باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا