[مقاله] خبری هایی در مورد لپ تاپ های موجود

jobsnet

Member
میز Laptop قابل حمل


bag.jpg
آیا تا کنون در حمل Laptop و استفاده از آن دچار مشکل شده اید؟ مثلا تصور کنید که در فرودگاه و یا ترمینال هستید و ساک دستی و وسایل زیاد دیگری در دستتان است ناگهان نیاز پیدا میکنید که به فایلی در کامپیوتر شخصی خود برای کسب اطلاعاتی دسترسی داشته باشید. برای سهولت استفاده از سیستمتان Hammacher Schlemmer توانست کیف Laptab ای را طراحی کند که میتواند به صورت موقتی برایتان میز کامپیوتری تولید کند. سطح رویه آن از پلاستیک فشرده و آلومینیوم سبک ساخته شده و جابه جا کردن آن نیز بسیار آسان است. پس از استفاده این سطح قابل جمع شدن است و به راحتی به همان کیف ساده Laptop تبدیل می شود
 

jobsnet

Member
نوت بوک خورشیدی به بازار می‌آید

موبنا- شرکت AUO از نوت بوک رونمایی کرد که صفحه کلید آن لمسی است و انرژی خود را از نور خورشید تامین می کند.
صفحه کلید نوت بوک جدید AUO، لمسی ۱۴ اینچی و دارای پنل خورشیدی است که ضخامت ۲٫۱ میلیمتری برای آن در نظر گرفته شده است.
به این ترتیب انرژی کمتری نسبت به صفحه کلیدهای معمولی مصرف می کند.
این پنل خورشیدی هم داخل صفحه کلید و هم صفحه نمایش تعبیه شده و انرژی اضافی از طبیعت می گیرند، همچنین پنل نوری آنها حتی زمانی که نوت بوک بسته است کار می کند.
بر اساس تصاویری که از این نوت بوک منتشر شده، صفحه کلید این دستگاه شیشه ای لمسی است و نسبت به سایر نوت بوک ها جلوه و طراحی خاصی دارد.
این نوت بوک قرار است در طول نمایشگاه FPD International 2010 که ۱۰ تا ۱۲ نوامبر در ژاپن برگزار می شود رونمایی خواهد شد.
 

jobsnet

Member
icon1.gif
نت‌بوک جدید ایسوس از سری ASUS EeePC 1015PN-EeePC


یکی از موفق‌ترین نت‌بوک‌ها، نت‌بوک‌های سری EeePC شرکت ایسوس بوده است. در بازار نسبتا کسادی که بعد از ورود تبلت‌ها برای نت‌بوک‌ها بوجود آمد، ایسوس همچنان قصد تولید نمونه‌های جدید نت‌بوک‌های خود را دارد.

جدیدترین مدل سری EeePC، ASUS EeePC 1015PN است که به تازگی معرفی شده است. این نت‌بوک در اندازه‌ی ۱۰ اینچی می‌باشد و از پردازنده‌ی اتم اینتل، دو هسته‌ای با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز بهره می‌برد. کارت گرافیک این نت‌بوک Nvidia ION2 می‌باشد و می‌تواند تصاویر ویدویی با کیفیت ۱۰۸۰p را مهیا کند. حافظه‌ی در حال اجرا (RAM) برای این مدل ۱ گیگابایت از نوع DDR3 است و حافظه‌ی سخت آن ۲۵۰ گیگابایت می‌باشد. از دیگر امکانات این نت‌بوک می‌توان به: بلوتوث نسخه‌ی ۳، ۳ عدد درگاه USB، درگاه VGA و HDMI و همچنین Wi-Fi اشاره کرد.


gsmarena_001.jpg
ASUS EeePC 1015PN


وزن این نت‌بوک ۱٫۲۵ کیلوگرم است و سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن، ویندوز ۷ نسخه‌ی استارتر می‌باشد. لازم به ذکر است باتری ASUS EeePC 1015PN، ۶ سلولی است که می‌تواند تا ۹٫۵ ساعت انرژی برای سیستم مهیا کند.

قیمت این نت‌بوک در بازار امریکا حدود ۴۳۰ دلار ارزش گذاری شده است.



به نقل از گویا آی تی
 

jobsnet

Member
عرضه نوت بوک ویژه محیط های سخت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از یاگاکومان، نوت بوک eagle از استانداردهای810f و 810g ارتش آمریکا برخوردار است.
صفحه نمایش این نوت بوک از نوعی کائوچوی مقاوم ساخته شده که می تواند ال سی دی، درایوهای dvd و پد لمسی دستگاه را در برابر رطوبت، ضربه و سقوط محافظت کند.
eagle برای محیط هایی که به لحاظ امنیتی حساسند، ارتش و محیط هایی که شرایط کاری سخت است و احتمال آسیب دیدن دستگاه وجود دارد، مناسب است.
اگرچه اکثر رایانه های rugged سبک وزن هستند اما این دستگاه 2.5 کیلوگرم وزن دارد که این میزان بیش از استاندارد رایانه های تولید شده توسط این شرکت است.
eagle با پردازنده دو هسته ای 2.8 گیگاهرتزی اینتل، هشت گیگابایت ram و دو درایو raid تجهیز شده است.
این دستگاه همچنین از سرویس های شبکه نسل سوم، سیستم gps و ویندوز xp یا ویندوز هفت پشتیبانی می کند و صفحه نمایش آن 14.1 اینچی لمسی با قابلیت خوانایی زیر نور خورشید است.
eagle همچنین از استانداردهای امنیتی برای محافظت از اطلاعات هنگام دزدی پشتیبانی می کند به این ترتیب اطلاعات آن روی یک کامپیوتر مرکزی ذخیره می شود و امکان دسترسی به آنها برای افراد دیگر وجود ندارد.
این دستگاه با قیمت 1,695 دلار و پنج سال ضمانت در اختیار کاربران قرار می گیرد.
135/161

منبع : موبنا



 

jobsnet

Member
محصول جدید dell را بشناسید

محصول جدید dell را بشناسید
شرکت دل کامپیوتر جدیدی معرفی کرده که معلوم نیست باید در کدام دسته قرارش بدهیم. Inspiron Due معجونی از یک نتبوک با پردازشگر Atom است که نمایشگر آن روی دو مفصل می چرخد و تبدیل به یک تبلت می شود. ‏ ‏



duo-nice-dell-rm-eng.jpg

نارنجی : شرکت دل کامپیوتر جدیدی معرفی کرده که معلوم نیست باید در کدام دسته قرارش بدهیم. Inspiron Due معجونی از یک نتبوک با پردازشگر Atom است که نمایشگر آن روی دو مفصل می چرخد و تبدیل به یک تبلت می شود. ‏

نمایشگر کامپیوتر جدید ۱۰ اینچی است و از پردازشگر دو هسته ای Atom N550 بهره می برد و از سیستم عامل ویندوز 7 پرمیوم بهره میبرد. می توانید از آن به عنوان یک نت بوک معمولی استفاده کنید و یا نمایشگر را حول قاب اش چرخانده و به عنوان یک تبلت به آن نگاه کنید. هر چند با وجود بدنه در بخش پایین و سیستم عامل ویندوز 7 که زیاد برای تبلت ها مناسب نیست خیلی هم احساس تبلت داشتن نکنید. ‏
dellinspironconvertabletablet-5.jpg

این شرکت هنوز در مورد مشخصات دقیق سخت افزاری و همچنین قیمت Inspiron Due چیزی نگفته اما به احتمال زیاد طی سه ماه‌ آینده آن را در بازار خواهیم دید. اما به نظر شما آیا این ایده دل موفق از کار در خواهد آمد؟ شما ترجیح می دهید یک نتبوک نه چندان قدرتمند از نظر سخت افزار و تبلت را یکجا داشته باشید؟ یا دو دستگاه مجزا؟
dellinspironconvertabletablet.jpg



 

jobsnet

Member
تبلت رنگی Nook معرفی شد

nookc.jpg

شرکت Barnes & Noble که بیست درصد بازار کتابخوان های الکترونیک را دراختیار دارد ساعاتی پیش Nook Color را معرفی کرد. نوک جدید یک تبلت ۷ اینچی است که بر پایه سیستم عامل اندروید طراحی شده. می توانید به چشم یک ایبوک ریدر رنگی نگاهش کنید که کار تبلت را هم انجام میدهد


این تبلت با ۸ گیگابایت حافظه داخلی و وای فای ارایه میشود اما در حال حاضر فاقد 3G است. نمایشگراش از نوع IPS و با رزولیشن 1024 600 است. روی نمایشگر نوک یک لایه اضافی هم قرار گرفته تا نور دهی را برای خواندن کتاب مناسب کند. تبلت جدید ورودی حافظه میکرو اس دی دارد و وزن اش ۴۴۰ گرم است. باطری در حالتی که وای فای خاموش باشد ۸ ساعت کار می کند.


با اینکه این تبلت در واقع برای خواندن کتاب است اما نرم افزاهای مختلفی هم مانند توییتر،فیس بوک و مرورگر روی ان وجود دارد. در کنار ان به خاطر پیش زمینه قدرتمند این شرکت، مجموعه بزرگی از مجلات و دیگر نشریات الکترونیک روی این تبلت ارایه میشود. به قیمت که میرسیم اوضاع خوشحال کننده است. می توانید تبلت نوک را با قیمت ۲۴۹ دلار بخرید. نوک از ماه اینده به بازار ارایه می شود و از الان قابل سفارش دادن است.




به نقل از نارنجی
 

jobsnet

Member
تبلتی که حس کار با رایانه را در کاربر زنده می کند

تبلتی که حس کار با رایانه را در کاربر زنده می کند

eff6c567951ee68e44341d034698fc55.jpg


شرکت HP تولید محصول جدید خود را ویژه بازار رو به رشد تبلت ها آغاز کرد و اولین تبلت تحت ویندوز ۷ خود را با قیمت ۷۹۹ دلار و با کارایی مشابه رایانه های خانگی در اختیار کاربرانی که در زمینه تجارت مشغول به کارند قرار داد.
break.gif


شرکت HP تولید محصول جدید خود را ویژه بازار رو به رشد تبلت ها آغاز کرد و اولین تبلت تحت ویندوز 7 خود را با قیمت 799 دلار و با کارایی مشابه رایانه های خانگی در اختیار کاربرانی که در زمینه تجارت مشغول به کارند قرار داد.
در ساخت تبلت Slate 500 شرکت HP به شدت تلاش شده تا تجربه استفاده از رایانه های معمولی در قالب تبلت حفظ شود، تا این محصول نسبت به محصول رقیبانی که بیشتر تبلتی مشابه یک تلفن هوشمند تولید کرده اند، تمایزی ویژه داشته باشد. این تبلت از همان نسخه ویندوز 7 استفاده می کند که در بسیاری از رایانه های شخصی مورد استفاده قرار می گیرند.
محصول HP نمایشگری 8.9 اینچی و چند لمسی دارد و وزن آن در حدود 680 گرم است، گنجایش حافظه آن 64 گیگابایت بوده و از قلم دیجیتال برخوردار است و همچنین طول عمر باطری آن 5 ساعت اعلام شده است.
تکنولوژی ارتباطی این تبلت وای-فای است اما از تجهیزات درونی اتصال به شبکه های سلولی مشابه آنچه در رقبای این محصول از قبیل آی-پد، گلکسی تب و Streak دل دیده می شود، برخوردار نیست.
Slate 500 از پردازشگر اتم اینتل مشابه آنچه که در نت بوکهای معمولی یافت می شود، برخوردار است در حالی که دیگر تبلت ها از پردازشگرهای کم قدرت ARM تلفنهای هوشمند استفاده می کنند.
این ابزار به دو دوربین جلویی و پشتی مجهز است و به این شکل برگزاری ویدیو کنفرانس با استفاده از آن امکان پذیر خواهد بود.
HP بزرگترین سازنده رایانه در جهان در نظر دارد سال آینده تبلتی کاملا متفاوت از Slate را وارد بازار کند؛ این تبلت تحت سیستم عامل شبکه بوده و بیشتر رسانه ای و منطبق با علائق کاربر ساخته خواهد شد.

خبرگزارى مهر

 

jobsnet

Member
تلفیقی از کارایی و زیبایی را همراه خود داشته باشید – بررسی نوت بوک m1405

رایانه های قابل حمل روز به روز در حال گسترش هستند و تعداد بیشتری از کاربران به این نوع رایانه ها روی می آورند. شرکت گیگابایت، که سهم بزرگی از قطعات رایانه های رومیزی در بازار را در اختیار دارد، نیز اخیرا چند مدل نوت بوک و نت بوک تولید و روانه بازار کرده است. یکی از برترین نوت بوک های تولید شده توسط این شرکت مدل M1405 است که علاوه بر ظاهر شیک و جذاب، کارایی بسیار بالایی هم دارد. در قلب این نوت بوک از پردازنده Intel Core 2 Duo ULV SU7300 استفاده شده که توان خروجی آن برابر ۱٫۳ گیگاهرتز است. کلمه ULV مختصر عبارت Ultra Low Voltage است. به این معنی که این پردازنده ولتاژ بسیار پایینی دارد و در نتیجه توان مصرفی و حرارت تولید شده توسط آن بسیار پایین است. این امر باعث می شود نوت بوک همواره با پایین ترین دمای ممکن کار کند و باطری آن طول عمر بیشتری داشته باشد.

gigabyte_notebook_m1405_large.jpg



همچنین یک مدل از این نوت بوک نیز مجهز به پردازنده Intel Celeron ULV SU2300 با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز است که توان کمتر و البته قیمت ارزانتری هم نسبت به نمونه اول دارد. چیپ ست به کار رفته در این محصول نیز Mobile Intel GS45 Express است. توان گرافیکی این نوت بوک توسط گرافیک آنبرد Intel GMA 4500MHD تامین می شود. اما اگر به توان گرافیکی بالاتری نیاز دارید، شرکت گیگابایت یک داک اضافه به همراه این نوت بوک ارائه داده است که یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT220 DDR3 1GB در آن تعبیه شده است. شما می توانید به راحتی این داک را به پشت نوت بوک متصل کرده و توان گرافیکی آن را چند برابر کنید. در مواقعی هم که با نرم افزارهای سبکی مثل آفیس کار می کنید می توانی این داک را جدا کنید تا برق کمتری مصرف شده و نوت بوک شما مدت زمان طولانی تری شارژ داشته باشد. به این ترتیب مدیریت سیستم در اختیار خود شما خواهد بود که با توجه به مورد مصرفی که از نوت بوک خود دارید، توان گرافیکی بالاتر را انتخاب کنید یا کارایی طولانی تر را. بر روی این داک شش خروجی USB 2.0، خروجی های تصویر HDMI، DVI و D-sub به همراه جک های هدفون و میکروفون و DC-in تعبیه شده است. البته درگاه های USB 2.0 و eSATA/USB Combo و رابط های HDMI و D-Sub بر روی خود نوت بوک نیز وجود دارند و برای دسترسی به آنها حتما نیاز نیست که از داک استفاده کنید. نتیجه ی این توان گرافیکی نیز بر روی یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی WXGA HD با کیفیت تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ مگاپیکسل با نور پس زمینه LED به نمایش در می آید. این نوت بوک با حافظه های ۲ و ۴ گیگابایتی DDR3 موجود است که می توان هر دوی آنها را تا ۸ گیگابایت ارتقاء داد.


gigabyte_notebook_m1405_02.jpg


همچنین از هارد دیسک های ۲٫۵ اینچی SATA با سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه و با گنجایش های ۳۲۰ و ۵۰۰ گیگابایت در این نوت بوک استفاده شده است. از ابزارهای ارتباطی این نوت بوک می توان به LAN اترنت با سرعت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰Mbps، اتصال LAN بدون سیم ۸۰۲٫۱۱b/g/n، بلوتوث نسخه ۲٫۱ و ماژول ۳٫۵G اشاره کرد. این نوت بوک همچنین مجهز به کارت خوان چهار منظوره برای کارت های SD، MMC، MS و MS Pro، وب کم ۱٫۳ مگاپیکسل و دو بلندگوی ۱٫۵ وات است. یک باطری Li-Polymer شش سلولی به همراه یک باطری کمکی سه سلولی وظیفه تامین توان این نوت بوک را به عهده دارند. به منظور افزایش امنیت کاربران نیز یک سنسور تشخیص دهنده اثر انگشت بر روی این محصول تعبیه شده است. به این ترتیب فقط خود شما یا افراد تعیید شده توسط شما می توانند نوت بوک را روشن کرده و از آن استفاده کنند. ظاهر این نوت بوک بسیار ساده و شیک است و می توانید آن را در چهار رنگ نقره ای، بژ، سرمه ای و قرمز خریداری کنید.


gigabyte_notebook_m1405_color_large.jpg




 

jobsnet

Member
نخستین لپ تاپ سه بعدی جهان بدون نیاز به عینک


qosmio-watermarked2.jpg


شرکت توشیبا لپ تاپ جدید اش را با نام Qosmio F750 معرفی کرده است. این کامپیوتری با نمایشگر سه بعدی است که برای دیدن تصاویر آن نیاز به استفاده از عینک مخصوص ندارید. ‏

شرکت توشیبا یکی از پیشگامان در ساخت نمایشگرهای سه بعدی است که نیاز به عینک مخصوص ندارند و قبلا نمایشگر ساخت این شرکت را روی نیتندو 3DS دیده بودیم. حالا این نخستین لپ تاپ در جهان است که به چنین نمایشگری مجهز شده است. ‏

جالب اینجا است که این نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با کیفیت تمام اچ دی می تواند تصاویر دو بعدی و سه بعدی را همزمان نشان بدهد. به این معنی که می توانید در یک پنجره تصویری دو بعدی ببینید و در یک پنجره دیگر ویدیویی سه بعدی تماشا کنید. ‏

یک دوربین اچ دی هم در این لپ تاپ تعبیه شده که حرکات شما زیر نظر میگیرد و تصاویر سه بعدی را مناسب با زاویه دیدتان تنظیم می کند. ‏

این لپ تاپ از ماه اگوست با قیمتی حدود ۲۱۰۰ دلار واراد بازار خواهد شد. ‏

منبع:نارنجی
 

jobsnet

Member
[h=2]بررسی دو فوق سبک: نبرد سامسونگ سری ۹ با مک بوک ایر[/h]
samsung-vs-apple-narenji-ir.jpg

مدتی است که لپ تاپ ها به خوبی جایگزین کامپیوتر های رومیزی برای کارهای روزمره شده اند. در کنار آن چند سالی است که شاهد ورود نت بوک ها بودیم. این کامپیوترهای کوچک به دو علت موفقیت بزرگی کسب نکردند. اول اینکه سخت افزار آنها بسیاری از کاربران را راضی نمی کرد. دوم ورود تبلت ها مانند یک پتک بر سر بازار نت بوک بود. در این میان گروه دیکری از محصولات به آرامی قصد دارند بازار جدیدی برای خودشان ایجاد کنند. تبلت ها به این زودی نمی توانند لپ تاپ ها را از میدان خارج کنند. از طرف دیگر نت بوک ها هم از نظر سخت افزاری راضی کننده نبودند. کاربرانی وجود دارند که ترجیح میدهند پول بیشتری پرداخت کنند تا لپ تاپی داشته باشند که به همراه وزن و اندازه ای سبک که به راحتی قابل حمل باشد, بازدهی سخت افزاری خوبی هم داشته باشد.

در میان لپ تاپ های فوق سبک، مک بوک ایر اپل شاخص ترین محسوب می شد. تا اینکه سامسونگ تصمیم گرفت یک رقابت جدی با این محصول شروع کند. مک بوک ایر جدید اپل مدتی است که وارد بازار شده و لپ تاپ سری ۹ سامسونگ هم فروش خودش را در کره جنوبی اغاز کرده است. حالا که هر دو رقیب در بازار هستند، وقت اش رسیده که آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم.


اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

این دو لپ تاپ سبک و باریک از بسیاری جهات شبیه به هم هستند. هر دو طراحی بسیار خوبی دارند، بدنه فلزی تقریبا شبیه هم دارند و قیمت فروش نهایی شان هم نزدیک به یکدیگر است. مک بوک ایر با دو قیمت ۱۳۰۰ و ۱۶۰۰ دلار عرضه شده است. سامسونگ سری ۹ هم هرچند برخی منابع قیمت عرضه آن در کره را ۲۲۰۰ دلار ذکر کرده اند، اما به احتمال کاملا قوی از ماه جاری در بقیه نقاط دنیا به قیمت ۱۶۰۰ دلار ارائه خواهد شد. اما اگر به مشخصات فنی آنها نگاه کنیم، تفاوت های زیادی را می یابیم.

samsung-vs-macbook.jpg

سامسونگ سری ۹ نازک تر و سبک تر است، میزان رم بیشتری (۴گیگابایت در مقابل ۲گیگابایت مک بوک) در اختیارتان می گذارد. بدنه آن هم آلیاژ آلومینیوم و مس است که تقریبا ۲ برابر محکم تر از بدنه آلومینیومی مک بوک ایر است. با توجه به تفاوت سیستم عامل های این دو لپ تاپ شاید مقایسه سرعت بوت آنها درست و قابل قبول نباشد، پس فقط به این نکته اشاره می کنیم که سامسونگ سری ۹ در مدت زمان کمتر از ۲۰ ثانیه ویندوز7 را بالا می آورد. در کنار آن تست های بررسی روی مکبوک ایر عملکرد فوق العاده ای را نشان داده و کارشناسان از مشاهده چنین سرعتی روی این سخت افزار حیرت زده شده اند.

همین تفاوت در سیستم عامل با توجه به نزدیک بودن مشخصات سخت افزاری و قیمت، تصمیم گیری برای خرید را مشکل می کند. آخر سیستم عامل هم گزینه با اهمیتی است. اما شاید راه حل، پاسخ به این سوال تاریخی باشد که : شما آیا مک هستید یا پی سی (ویندوز)؟

سامسونگ سری ۹ روشن ترین مانیتور (۴۰۰ نیتس) را در میان لپ تاپ های موجود دارد و مک بوک ایر در این مورد به پایش نمیرسد اما در خصوص رزولوشن، ایر با کیفیت ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسلی اش یک سرو گردن بالاتر از سامسونگ ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی قرار می گیرد. صفحه کلید سری ۹ هم طراحی بسیار مناسبی دارد و قابل رقابت با مک بوک ایر است، اما تاچ پد آن علی رغم اینکه در راحتی و اندازه تنه به تنه ایر می زند، ولی در امکانات چند لمسی (به دلیل تفاوت سیستم عامل) نمی تواند هم پای آن حرکت کند.

سراغ پورت ها میرویم. در سمت راست سامسونگ پورت USB 2.0، ورودی هدفون و اسلات کارت حافظه میکرو اس دی را می بینید. در سمت چپ آن هم پورت USB 3.0، پورت مینی HDMI و یک پورت شبکه اختصاصی سامسونگ می بینید که برای استفاده از آن نیاز به یک دانگل دارید. البته در مک بوک ایر برای استفاده های مختلف از خروجی mini Display Port نیاز به کابل های رابط ویژه ای دارید.

از نظر فضای ذخیره اطلاعات هم هر دو این لپ تاپ های فوق سبک از درایوهای ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی SSD استفاده می کنند. نکته جالب اینجا است که هیچ کدام از دو شرکت سرعت و کارایی را فدای قیمت نکرده و اصلا سراغ هارد دیسک ها نرفته اند. وقتی به سی پی یو این دو دستگاه نگاه کنیم، می بینیم سامسونگ سری ۹ با پردازنده core i5 خود در سطحی کاملا متفاوت با core 2 Duo مک بوک ایر قرار می گیرد.

از امکانات جالب سامسونگ سری ۹ می توان به مودم وای مکس داخلی اشاره کرد، که برای استفاده از اینترنت پرسرعت وای مکس دیگر نیازی به خرید دانگل یو اس بی یا مودم های بزرگ ندارید.

«خوش فرم»، «نازک» و «قدرتمند» کلماتی هستند که اپل همیشه برای لپ تاپ های سری Air به کار می برد. اما به نظر می رسد که نبرد لپ تاپ های نازک و مک بوک ایر به کارزاری تمام عیار تبدیل می شود.

13.3-inch-1.86GHz-MacBook-Air.jpg

samsung-9-series-interview.jpg




 

jobsnet

Member
اسوس با لپ تاپ 10 سیلندر به بازار آمد + عکس

image.php

شرکت اسوس (ASUS) با همکاری خودروسازی لامبورگینی، لپ تاپ جدیدی را با ظاهری متفاوت به بازار معرفی کرده است.



اسوس یکی از اولین‌ شرکت‌هایی است که با همکاری شرکت‌های معروفی مانند لامبورگینی محصولاتی را روانه بازار کرده است.

یکی از این محصولات نوت‌بوک متفاوت سری اسوس لامبورگینی ( ASUS Lamborghini) است که در سال‌های گذشته مدل‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شده است. در همین راستا این شرکت به تازگی جدیدترین مدل از این خانواده را با نام لامبورگینی( Lamborghini VX7) معرفی کرده است.

به گزارش تک اسپات، از ویژگی‌های بارز این مدل رنگ آمیزی زیبا و طراحی خاص آن است به طوری که رنگ در نظر گرفته شده برای آن مانند رنگی است که در خودروهای واقعی استفاده می‌شود.

طراحی این دستگاه نیز براساس آخرین خودرو ساخت شرکت لامبورگینی است به طوری که وقتی نوت‌بوک بسته است مانند یک لامبورگینی به نظر می‌رسد.

همچنین خروجی‌های سیستم خنک‌کننده این نوت‌بوک شبیه به چراغ و اگزوز این خودرو طراحی شده است و در هنگام فعالیت به رنگ قرمز در می‌آید.

دکمه روشن‌کردن دستگاه نیز مانند دکمه استارت لامبورگینی (Lamborghini) طراحی شده به طوری که به کاربران در هنگام روشن‌کردن دستگاه، حس روشن‌کردن یک خودرو واقعی را می‌دهد.

در بدنه این دستگاه نیز از چرم و آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. رنگ و مواد به کار رفته در این دستگاه همگی تحت لیسانس یک شرکت معروف ایتالیایی است.

مشخصات این دستگاه نیز مانند خودرو لامبورگینی (Lamborghini) بسیار پیشرفته است. به طوری که این لپ تاپ دارای کارایی بسیار بالایی در بازی‌های رایانه‌ای، کاربرد‌های چندرسانه‌ای و سرگرمی‌های آنلاین است.

بهره‌مندی از نسل دوم پردازنده‌های خانواده اینتل کور آی هفت ( Intel Core i7 ) بر پایه معماری جدید SandyBridge، کارایی بالای این محصول را در گرافیک و کاربرد‌های چند منظوره همراه با کمترین میزان مصرف انرژی تضمین می‌کند.

همچنین VX7 اولین نوت‌بوک در دنیا است که دارای سه گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است. از دیگر موارد منحصر به فرد این نوت‌بوک وجود 1.25 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD است.
asus.jpg

asus2.jpg


 

jobsnet

Member
به زودی ... نوت بوک های ستاره دار

به زودی ... نوت بوک های ستاره دار

133.png


مرکز بازدهی انرژی برنامه رتبه بندی بر اساس ستاره را توسط سازندگان کامپیوترهای شخصی مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

فناوری سبز Green IT یا کارآمدی انرژی، دیگر با آوردن کلماتی در مارک تجاری محصول کارآمد و سود بخش نخواهد بود.

مرکز بازدهی انرژی BEE اخیرا جلسه ای را برگزار نموده است تا به معرفی رتبه بندی ستاره دار برای نوت بوک ها بپردازند.

در این جلسه که نمایندگانی از صنعت IT، انجمن MAIT و نمایندگانی از شرکت هایی نظیر HCL، Wipro و HP حضور داشتند، توافق بر این صورت گرفت که تا برنامه لیبل سازی را برای نوت بوک ها به انجام برسانند.

این مرکز و اکوسیستم سخت افزاری به توافق با هم رسیدند تا برنامه لیبل گذاری را ابتدا برای نوت بوک ها به صورت داوطلبانه و آزادانه قرار دهند و پس از حداقل دو سال از گذشت اجرای آن، این طرح لیبل Energy Star را اجباری و الزامی نمایند.

BEE در راستای این برنامه در نظر دارد تا کلاس های آموزش مشتری و آشنایی با سطوح و رتبه بندی این ستاره ها را برگزار نماید، تبلت ها و تلفن های هوشمند خارج از این برنامه می باشند.
 

jobsnet

Member
لپ تاپ Asus از چوب بامبو

Bambo-Asus-narenji-ir.jpg
اخیرا آسوس یک خط تولید جدید از لپ تاپ را در تایوان باز کرده است. این مدل سازگار با طبیعت، در بخش درپوش و جایگاه قرارگیری مچ دست، از چوب بامبو استفاده می کند اما به جز این، همه چیز آن مانند یک لپ تاپ مرسوم است.

لپ تاپ Asus از چوب بامبو

Bambo-Asus-narenji-ir.jpg
اخیرا آسوس یک خط تولید جدید از لپ تاپ را در تایوان باز کرده است. این مدل سازگار با طبیعت، در بخش درپوش و جایگاه قرارگیری مچ دست، از چوب بامبو استفاده می کند اما به جز این، همه چیز آن مانند یک لپ تاپ مرسوم است.


آسوس پیش از این نیز تلاش های مشابهی کرده بود ولی بدون شک این لپ تاپ ساخته شده از چوب بامبو، بهترین در نوع خود است. استفاده از چوب در بدنه این لپ تاپ باعث کاهش ۲۰ درصدی مصرف پلاستیک شده و بسته بندی ۱۰۰٪ قابل بازیافت نیز به ارزش زیست محیطی این محصول افزوده است.

در حال حاضر سه مدل از این لپ تاپ ساخته می شود: U33Jc، U43Jc و U53Jc.
این سری - جدای از چوب بامبو - دارای USB3، کارت گرافیک انویدیای 310M، پورت HDMI و یک وبکم کوچک با شاتر دستی در جلو است. مدل U33Jc که کوچکترین و سبکترین مدل است، از نمایشگر ۱۳.۳ و هارد ساتا ۲۵۰ تا ۵۰۰ گیگ استفاده میکند. علیرغم وجود یک باتری هشت سلولی، وزن این مدل از ۱.۸ کیلوگرم تجاوز نمی کند.
Bambo-Asus-2-narenji-ir.jpg
قیمت مدل U33Jc با هارد ۵۰۰ و ۲ گیگابایت حافظه DDR3، حدود ۱۲۵۰ دلار است.


 

جدیدترین ارسال ها

بالا