خبرهای خوش برای تری دی مکس کار ها - مکس هالک میشود !!!

nc_hamid

Member
سلام
ممنون حمید رضا جان از خبرت

فقط من یک نکته بگم .
مکس تفاوت اصاصیش تو ساختار برنامه نویسیشه . چون از ابتدا بر اساس یه زبان برنامه نویسی مخصوص ایجاد نشده بعضی از تغییرات به جای اینکه قوی ترش کنه بدترش می کنه . می شه مثل یه پارچه 40 تیکه که هیچ جاش به هم نمی خوره .
اگه اون خبری که می گفت قرار ه زبان مکس اسکریپت پایه نرم افزار بشه ( که البته تا حد زیادی الان اینجوری شده) درست باشه و بعد ارتباط بین MXS و MEL و در نهایت Python توش اصلاح بشه به نظر من مکس ارتقاء خیلی بزرگی می کنه و مسیر پیش روش خیلی روشنتر خواهد بود .
صرفا اضافه شدن پلاگین ها به خود مکس اتفاق جالبی نیست .
البته اگه خبر افزایش فریم ریت تو مکس درست باشه خودش به تنهایی یه تغییر بزرگه .
ارتباط مستقیم با مایا شبیه چیزی که تو نرم افزار های ادوبی هست ( پرمیر و افتر) هم خیلی پر کاربرد خواهد بود . به خصوص برای مکس کارها
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
سلام عزیز
عجب خبر های خوشی،خدا از زبونت بشنوه! اگر اینطوری بشه من دیگه دانشگاه رو ول میکنم میشینم پای مکس :دی
نمیدونی کی ریلیز میشه؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام عزیز
عجب خبر های خوشی،خدا از زبونت بشنوه! اگر اینطوری بشه من دیگه دانشگاه رو ول میکنم میشینم پای مکس :دی
نمیدونی کی ریلیز میشه؟

سلام و ممنون
حدودا تا سال 2018 کامل میشه
اینجوری میشه اما بیشترش تو ورژن 2014
هست .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام
ممنون حمید رضا جان از خبرت

فقط من یک نکته بگم .
مکس تفاوت اصاصیش تو ساختار برنامه نویسیشه . چون از ابتدا بر اساس یه زبان برنامه نویسی مخصوص ایجاد نشده بعضی از تغییرات به جای اینکه قوی ترش کنه بدترش می کنه . می شه مثل یه پارچه 40 تیکه که هیچ جاش به هم نمی خوره .
اگه اون خبری که می گفت قرار ه زبان مکس اسکریپت پایه نرم افزار بشه ( که البته تا حد زیادی الان اینجوری شده) درست باشه و بعد ارتباط بین MXS و MEL و در نهایت Python توش اصلاح بشه به نظر من مکس ارتقاء خیلی بزرگی می کنه و مسیر پیش روش خیلی روشنتر خواهد بود .
صرفا اضافه شدن پلاگین ها به خود مکس اتفاق جالبی نیست .
البته اگه خبر افزایش فریم ریت تو مکس درست باشه خودش به تنهایی یه تغییر بزرگه .
ارتباط مستقیم با مایا شبیه چیزی که تو نرم افزار های ادوبی هست ( پرمیر و افتر) هم خیلی پر کاربرد خواهد بود . به خصوص برای مکس کارها

سلام حمید خوبی خواهش میکنم
ممنون اره باهات 101% درصد موافقم :wink:
خداکنه زود تر اینکار بکنن خود طرف که میگفت اگه اینجوری بشه مکس دیگه هیچکس سراغ نرم افزار ها میشه
اما مهمترینش رندر من و سرعت FPS بود واسه من .
 

unknown_i3oy

Well-Known Member
عالیه حمید جان , خیلی خوشحال شدم , ولی با این اوصاف 100% به مایا هم امکانات زیادی اضافه میشه , من که بیصبرانه منتظر ورژن 2014 ام .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
امکانی برای Zbrush ؟!! در حالی که Zbrush رقیب اصلی mudbox که محصول خود اتودسکه:-?
سلام
اولا رقیب و اینها حرفه همش و شایعیه میگه مثل اینجاست همش دشمن تراشی
دوما یک نسخه ی لایت گفتم که رفیق نگفتم زیبراش رو اوارده .
 

tiptooop

Well-Known Member
واااااااای. دیوانه کنندس!
رندر من ، فوری بال . از حالا میشینم دعا می کنم زودتر بیاد این عزیز دل.
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
یک سری شایعه هم هست که میگفتن قرار 2014 نیاد دیگه

من میگم چای هم درست بکنه دیگه کارمون حله :green:
 

3dream

Member
آقا حمید گل ممنون از خبرت،
خیلی خوبه که این امکانات بهش اضافه میشه، اما نمیدونم با مایا آشنایی داری یا نه! با همه این تغییرات بازم مکس به مایا نمیرسه، مکس اگه تمام این امکانات رو هم داشته باشه بازم از مایا خیلی عقب تره و تا هالک شدن راه درازی در پیش داره!
این مکسی که من میبینم حالا حالاها مکسه!!! :lol:

با احترام
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
این چیزای که گفتید خوب خیلی میتونه خوب باشه ولی هنوز در حد حدس و گمان ولی تا الان سیستم نیترو برای ویو پرت ها و ... تغییرات زیادی کرده تو لینک زیر ببینید

https://www.youtube.com/watch?v=MQEvacydsVE

و همینطور سیستم شبیه سازی جمعیت هم اضافه شده
https://www.youtube.com/watch?v=YwCrUaqax70
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
آقا حمید گل ممنون از خبرت،
خیلی خوبه که این امکانات بهش اضافه میشه، اما نمیدونم با مایا آشنایی داری یا نه! با همه این تغییرات بازم مکس به مایا نمیرسه، مکس اگه تمام این امکانات رو هم داشته باشه بازم از مایا خیلی عقب تره و تا هالک شدن راه درازی در پیش داره!
این مکسی که من میبینم حالا حالاها مکسه!!! :lol:

با احترام

سلام بله آشنایی دارم دوست عزیز دست کم گرفتی ها همین الانشم مکس تو خیلی چیز ها سر تره مثلا Particle ها و Dynamic و مدلینگ و رندرنیگ

مایا تو بخش کاراکتر خیلی خوبه و دلیل اصلی جذب مخاطب و شرکت ها 1 - هستشه و 2 - موتور قدرتمند رندر من و 3 - همون HumanIK

اما این حرف اصلا درست نیست منظورم مقایسه مایا و مکس با همه !!!!
 

madmaster_3d

Well-Known Member
دمت گرم حمید خودم. فقط یک مشکلی هست. این مکس 2013 که اومد نسبت به 11 خیلی سنگین تر بود . اگر 14 بیاد احنمالا سنگین در سنگین میشه با این امکاناتش. بازم ممنون :)
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
دمت گرم حمید خودم. فقط یک مشکلی هست. این مکس 2013 که اومد نسبت به 11 خیلی سنگین تر بود . اگر 14 بیاد احنمالا سنگین در سنگین میشه با این امکاناتش. بازم ممنون :)

اها پس متوجه منظورم از هسته نشده
هسته زبون پایه ی برنامه نویسی یک نرم افزاره که مال مکس به شدت سنگین اما 2014 که هستش عوض شه دیگه سرعت میشه مثل مایا چون دارن CORE هاش رو کلا عوض میکنن و قراره Phyton هم به مکس اضافه شه !
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
حمید جان ، آقا ممنون بابت اطلاعات و از اونجایی که گفتی اگه کسی نظری داره بگه من هم چند نکته بگم.
الان با این امکانات نمیدونم قیمت مکس چقدر میشه :shock: الان دو ورژن داره ، انیمیشن و معماری ولی اگه همه این امکانات بره داخلش فکر کنم باید بخش انیمیشن هم به چند بخش تقسیم بشه تا ( اون ور ) همه بتونن با option ـهای پایین تر خریداری کنن مکس رو.
ولی در مورد hair farm که فکر کنم نظر خودت بود، چون hair farm رو به تازگی cebas خریداری کرده و هنوز هم با اسم cebas بیرون نیومده و فکر نکنم انقدر سریع بعد فروش به cebas به autodesk فروخته بشه و دلیل دوم که اگه سیستم مو جدید اضافه بشه ممکنه Hair farm نباشه اینه که Nvidia خیلی داره تو مکس جُلون میده، کالا سیستم dynamic مکس رو به دست گرفته، من الان اینجا book mark سایت Nvidia در مورد تولیدات جدیدش رو ندارم ولی تو u tube میتونی به راحت سیستم های مو real time و ذرات real time که توسط Nvidia ساخته شده رو ببینی. یعنی مو هم بخواد بیاد کار همین Nvidia هست به نظز من.

در مورد Naiad فکر کنم فقط یه popline کامله منظورشون بوده نه خود نرم افزار، چون انقدر خود naiad وسیع و پیچیده هست که به این سادگی ها نمیشه تو یه نرم افزار دیگه جاش داد، یعنی من با این عقلم اگه مسئول این تصمیم گیری بودم میگفت هرگز این اتفاق یعنی قرار دادن کل naiad تو مکس نباید بی افته، خوبی این نرم افزارها اینه که stand alone هستن و میتونن به خوبی روی اون بخشی که مسئولش هستن تمرکز کنن.

سیستم های m هم که داره اضافه میشه چیزیه که باید اضافه بشه ، یک برای اصلاح سرعت و دقت مباحث dynamic که مسئله‏ی ناگزیریه و هدف دومش ارتباط خوب بین اعضای dynamic یه نرم افزار ، چیزی که الان تو مایا اتفاق افتاده که بیشتر ارتباط بین ذرات پارچه و مو هست که دیگه اینها همدیگه رو میشناسن و البت dynamic اجسام سخت و نرم، مثلا شما بخوای با یه ضربه به یه توپ که جنسیت dynamic بهش دادی برخورد کنه به پارچه که شبیه ساز تور دروازه هست، قبلا این توپمون تو بخش dynamic پارچه رو نمیشناخت و به همین خاطر از پارچه در میشد ولی وقتی همه این اعضا از یه سیستم تبعیت کنن هر کدوم میتونن رو هم تاثیر هم بذارن. سیستم های جدید dynamic که به اسم های m و n وارد شدن هم بیشترین وظیفه شون همینه.

چند نظر دیگه هم داشتم که گفتم نگم چون کاملا شخصیه

ولی ما این همه امکانات نخواستیم، اینا محبت کنن باگ های بی مورد و مسخره مکس رو بگیره، باگهایی تو مدلینگ یا همون FPS ـی که خودت گفتی، باگ های CAT ، مشکلات و کبودهای mCloth رو حل کنن، یا باز به قول خودت یه دستی به interface نرم افزار بکشن یه الان بتونه shelf بسازه یا مثلا وقتی نرم افزار رو میذاری تو مانیتور دومت و میخوای تو viewport ـت زوم کنی یا بچرخی موس نپره بره تو مانیتور یک، بابا photo shop و نرم افزارهای ساده و حتی پچیده این مشکل رو ندارن نمیدونم چرا این دیوانه انقدر باگ های مسخره داره.

ولی فکر کنم دارن یه کارایی میکنن که تا الان هیچ اثری از اسم مکس 2014 نیست، که البت از هیچ محصول autodesk نیست.

و در آخر، بابا انقدر تا یکی میگه مکس فلان، نیاین بگین باز مایا یه چیز دیگه ست، نمیدونم این حرف های بی پایه و اساس چیه؟ همین شرکت pixomondo هست که داره با مکس کار میکنه و جلوه هایی میزنه که دیوانت میکنه، این آخری هم اسکار جلوه ها رو با فیم hugo گرفت.
من نمیدونم این افرادی که میان سنگ سینه مکس مایاف XSI ، سامسونگ و اپل و ... رو به سینه میزنن چند % سهام این شرکت ها به نامشونه؟ یا اصلا بری به مسئولین این شرکت ها بگی فلانی رو میشناسی ( منظورم از فلانی کسیه که سنگ سینه این شرکت ها رو به سینشون میزننه) اونها هم میگن: چی؟ یعنی اصلا میشناسن شما رو؟

منم الان سنگ سینه مکس رو به سینه نزدم، خودم هم قبول دارم مایا یه چیز دیگه هست، منظورم اینه که اونهایی که میگن: اوووووووووف مایا یه چیز دیگه ست ، با مایایه فیلم در حد 51 planet بسازن من لنگ میندازم جلوشون. ( 51 planet رو چون با مکس ساختن میگم و این که کار حد متوسطی بود ). یعنی بیخیل کار کن و تولید کن. من هم نمیگم کار خفنی تولیدکردم ولی حداقلش اینه که سعی میکنم سنگ این شرکت ها رو به سینه نزنم که حتی ما رو در حد این نمیدونن که اسم کشورمون رو توی لیستی که تعهد میدی که نرم افزار رو کپی نکنی نمیذارن. برید اسامی کشورهایی رو میخونید که تا به حال نشنیدین.

من هم خودم عقبم تو کار ولی حداقل این کار بیهوده رو نمیکنم.

در کل ممنون حمید جان، خیلی آقایی

حق یار همه
 
آخرین ویرایش:

3dream

Member
سلام بله آشنایی دارم دوست عزیز دست کم گرفتی ها همین الانشم مکس تو خیلی چیز ها سر تره مثلا Particle ها و Dynamic و مدلینگ و رندرنیگ

پس چرا میخواد از nParticle مایا تو مکس استفاده کنه! و رندرمن مایا تو رندرینگ! تو مدلینگ Nurb مکس در برابر Nurb مایا خیلی عقب تره، تو Polygon هم مایا خیلی خوش دست تر و قویتره، تو تکسچرینگ هم مایا بسیار قدرتمندتر از مکس هست، مخصوصا وقتی صحبت از اجسام ارگانیک به میون میاد. تو رندرینگ هم سریعتر و واقعی تر خروجی میده، همچنین با سیستم IPR سریعی که داره بسیار راحت و سریع میشه نور و متریال و غیره رو تنظیم کرد.
تو ویو هم همین الان مایا میتونه خروجی در حد رندر رو real time بهتون نشون بده.

مایا تو بخش کاراکتر خیلی خوبه و دلیل اصلی جذب مخاطب و شرکت ها 1 - هستشه و 2 - موتور قدرتمند رندر من و 3 - همون HumanIK

خودت میگی هستش خوبه، یعنی کلا نرم افزار خوبیه، بدون رندرمن و HumanIk هم قابلیتهای زیادی داره. خودمون 90 دقیقه انیمیشن رو بدون HumanIk و رندرمن تولید کردیم.

اما این حرف اصلا درست نیست منظورم مقایسه مایا و مکس با همه !!!!

خودتون اول گفتید:

بزودی مکس به بزرگ ترین و بهترین نرم افزار تردی سنتر تبدیل میشه .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
پس چرا میخواد از nParticle مایا تو مکس استفاده کنه! و رندرمن مایا تو رندرینگ! تو مدلینگ Nurb مکس در برابر Nurb مایا خیلی عقب تره، تو Polygon هم مایا خیلی خوش دست تر و قویتره، تو تکسچرینگ هم مایا بسیار قدرتمندتر از مکس هست، مخصوصا وقتی صحبت از اجسام ارگانیک به میون میاد. تو رندرینگ هم سریعتر و واقعی تر خروجی میده، همچنین با سیستم IPR سریعی که داره بسیار راحت و سریع میشه نور و متریال و غیره رو تنظیم کرد.
تو ویو هم همین الان مایا میتونه خروجی در حد رندر رو real time بهتون نشون بده.



خودت میگی هستش خوبه، یعنی کلا نرم افزار خوبیه، بدون رندرمن و HumanIk هم قابلیتهای زیادی داره. خودمون 90 دقیقه انیمیشن رو بدون HumanIk و رندرمن تولید کردیم.



خودتون اول گفتید:

خب من گفتم که تریدی سنتر نه بهترین نرم افزار تیریدی شما اول برو ببین 3 دی سنتر چیه بعد
تمام اینهایی که گفتی تو مکس میشه
اتفاقا شما هر جایی بپری Poly مدلینگ مکس خیلی قوی تره اونم بخاطر موتور قدرتمند GraphiteModeling
و اینکه
تو ویو هم همین الان مایا میتونه خروجی در حد رندر رو real time بهتون نشون بده.
چه ربطی داره همه نرم افزار ها دارن مکس هم داره اگه میخوای برو تو AREA ببین گالریشو تازه بازم مکس تو RealTime قوی تره .

تو رندرینگ هم سریعتر و واقعی تر خروجی میده
این حرف دیگه از اون حرفهاست دیگه خداییش هرچی بشه مکس تو رندرینگ حرف اول رو میزنه گالری معماری ها رو ببین مکس ها واقعی تر اند از مایا
اما باز برعکس انیمیشن هایی که با مایا رندر میشن خداییش یه چیز دیگه ان اما نه واقعی تر


عنی کلا نرم افزار خوبیه
جدی پس جزعن آشغاله نه ؟

، بدون رندرمن و HumanIk هم قابلیتهای زیادی داره. خودمون 90 دقیقه انیمیشن رو بدون HumanIk و رندرمن تولید کردیم

مگه مکس نمیشه 90 دقیقه خوب تولید کرد

خدایش شما برید دموی CyberPunk 2077 رو ببینید با مکس زدن و سافت ایمیج خودت قضاوت کن

این بحث هم بی فایدست من این بحث خیلی وقته پیش تموم کردم باز شما اومدی میگه مایا بهتره
این دو مکمل هم ان و هیچوقت نمیشه گفت این بهتره یا اون .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام
حمید جان ، آقا ممنون بابت اطلاعات و از اونجایی که گفتی اگه کسی نظری داره بگه من هم چند نکته بگم.
الان با این امکانات نمیدونم قیمت مکس چقدر میشه :shock: الان دو ورژن داره ، انیمیشن و معماری ولی اگه همه این امکانات بره داخلش فکر کنم باید بخش انیمیشن هم به چند بخش تقسیم بشه تا ( اون ور ) همه بتونن با option ـهای پایین تر خریداری کنن مکس رو.
ولی در مورد hair farm که فکر کنم نظر خودت بود، چون hair farm رو به تازگی cebas خریداری کرده و هنوز هم با اسم cebas بیرون نیومده و فکر نکنم انقدر سریع بعد فروش به cebas به autodesk فروخته بشه و دلیل دوم که اگه سیستم مو جدید اضافه بشه ممکنه Hair farm نباشه اینه که Nvidia خیلی داره تو مکس جُلون میده، کالا سیستم dynamic مکس رو به دست گرفته، من الان اینجا book mark سایت Nvidia در مورد تولیدات جدیدش رو ندارم ولی تو u tube میتونی به راحت سیستم های مو real time و ذرات real time که توسط Nvidia ساخته شده رو ببینی. یعنی مو هم بخواد بیاد کار همین Nvidia هست به نظز من.

در مورد Naiad فکر کنم فقط یه popline کامله منظورشون بوده نه خود نرم افزار، چون انقدر خود naiad وسیع و پیچیده هست که به این سادگی ها نمیشه تو یه نرم افزار دیگه جاش داد، یعنی من با این عقلم اگه مسئول این تصمیم گیری بودم میگفت هرگز این اتفاق یعنی قرار دادن کل naiad تو مکس نباید بی افته، خوبی این نرم افزارها اینه که stand alone هستن و میتونن به خوبی روی اون بخشی که مسئولش هستن تمرکز کنن.

سیستم های m هم که داره اضافه میشه چیزیه که باید اضافه بشه ، یک برای اصلاح سرعت و دقت مباحث dynamic که مسئله‏ی ناگزیریه و هدف دومش ارتباط خوب بین اعضای dynamic یه نرم افزار ، چیزی که الان تو مایا اتفاق افتاده که بیشتر ارتباط بین ذرات پارچه و مو هست که دیگه اینها همدیگه رو میشناسن و البت dynamic اجسام سخت و نرم، مثلا شما بخوای با یه ضربه به یه توپ که جنسیت dynamic بهش دادی برخورد کنه به پارچه که شبیه ساز تور دروازه هست، قبلا این توپمون تو بخش dynamic پارچه رو نمیشناخت و به همین خاطر از پارچه در میشد ولی وقتی همه این اعضا از یه سیستم تبعیت کنن هر کدوم میتونن رو هم تاثیر هم بذارن. سیستم های جدید dynamic که به اسم های m و n وارد شدن هم بیشترین وظیفه شون همینه.

چند نظر دیگه هم داشتم که گفتم نگم چون کاملا شخصیه

ولی ما این همه امکانات نخواستیم، اینا محبت کنن باگ های بی مورد و مسخره مکس رو بگیره، باگهایی تو مدلینگ یا همون FPS ـی که خودت گفتی، باگ های CAT ، مشکلات و کبودهای mCloth رو حل کنن، یا باز به قول خودت یه دستی به interface نرم افزار بکشن یه الان بتونه shelf بسازه یا مثلا وقتی نرم افزار رو میذاری تو مانیتور دومت و میخوای تو viewport ـت زوم کنی یا بچرخی موس نپره بره تو مانیتور یک، بابا photo shop و نرم افزارهای ساده و حتی پچیده این مشکل رو ندارن نمیدونم چرا این دیوانه انقدر باگ های مسخره داره.

ولی فکر کنم دارن یه کارایی میکنن که تا الان هیچ اثری از اسم مکس 2014 نیست، که البت از هیچ محصول autodesk نیست.

و در آخر، بابا انقدر تا یکی میگه مکس فلان، نیاین بگین باز مایا یه چیز دیگه ست، نمیدونم این حرف های بی پایه و اساس چیه؟ همین شرکت pixomondo هست که داره با مکس کار میکنه و جلوه هایی میزنه که دیوانت میکنه، این آخری هم اسکار جلوه ها رو با فیم hugo گرفت.
من نمیدونم این افرادی که میان سنگ سینه مکس مایاف XSI ، سامسونگ و اپل و ... رو به سینه میزنن چند % سهام این شرکت ها به نامشونه؟ یا اصلا بری به مسئولین این شرکت ها بگی فلانی رو میشناسی ( منظورم از فلانی کسیه که سنگ سینه این شرکت ها رو به سینشون میزننه) اونها هم میگن: چی؟ یعنی اصلا میشناسن شما رو؟

منم الان سنگ سینه مکس رو به سینه نزدم، خودم هم قبول دارم مایا یه چیز دیگه هست، منظورم اینه که اونهایی که میگن: اوووووووووف مایا یه چیز دیگه ست ، با مایایه فیلم در حد 51 planet بسازن من لنگ میندازم جلوشون. ( 51 planet رو چون با مکس ساختن میگم و این که کار حد متوسطی بود ). یعنی بیخیل کار کن و تولید کن. من هم نمیگم کار خفنی تولیدکردم ولی حداقلش اینه که سعی میکنم سنگ این شرکت ها رو به سینه نزنم که حتی ما رو در حد این نمیدونن که اسم کشورمون رو توی لیستی که تعهد میدی که نرم افزار رو کپی نکنی نمیذارن. برید اسامی کشورهایی رو میخونید که تا به حال نشنیدین.

من هم خودم عقبم تو کار ولی حداقل این کار بیهوده رو نمیکنم.

در کل ممنون حمید جان، خیلی آقایی

حق یار همه

سلام حسین اقا 100 موافقم نه این Hair Farm هم همون گفت اگه کسی هم میخواد ایدی یاهوشو بدم . گفت قراره همش قرار بگیره اما دیگه رایگان نیست باد هر بخش جدا کرک بشه
در مورد Niad هم حرفتو بهش گفتم میگه 100 درصد حق با دوستت

منم والا نمیدونم هر دوش خوبه ولی من بهم خیلی بر میخوره فکر میکنن مکس اشغله اخه جان ما این جمله رو نیگا :
این مکسی که من میبینم حالا حالاها مکسه!!!

همچین میگن اینگار مکس الان اشغله مایا چـــــــــــــــی هست بعد اینده هم چیزی نمیشه !!!

یکی نیست بگه همین مکس دارن کارهایی میزنن که فرقش با عکس معلوم منیست :cool:
همین شرکت Blur

به خدا نمیدونم چی بگم !!!:mad:
الان هماهنگی موشن بیلدر رو نیگا با مکس !!!

و در ضمن ممنون حرف های مفیدی زدی
حق همیشه یارت :wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا