LinkinForEver
مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
مثلا همین دوربین که میبینی واقعی نیست. f/1 تو عکاسی نداریم زیاد. توی nox فوکوس دوربین با قطر دیافراگم با فاصله کانونی همه مرنبطن. یکیو تغییر بدی بقیه ام عوض میشن. از اون طرف دیافراگم باز با نور دهی در ارتباطه. ولی اینجا من همه رو جدا جدا تنظیم کردم.
کافی بود این دوتا تیک رو میزدی ،
بعد هم به Camera ـات مودیفایر Corona Cam Mod رو میدادی
از طرفی متریال یا باید مات و خشن باشه یا شفاف و آینه. توی اکثر انجینا به ما اجازه میده متریال هم رنگ داشته باشه هم رنگ منعکس کنه که این واقعی نیست.
رفیق نشد دیگه این گیر های واقعا الکی رو بدی ... این واقعی نیست ! این کلمه خیلی اشتباه بود !
منظور شما پارامتر Roughness هست ! که اتفاقا در اینجا کاملا واقعی تره در نوکس یک پارامتر هست که Reflect و Refrect رو مشخص میکنه اما در کورونا به شما این قابلیت رو میده که IOR و Roughness و Glossiness رو جدا تنظیم کنی ، اگر شما پایه و بیس اینارو بدونی متوجه میشی که
کورونا نه تنها پارامتر های فیزیکال نوکس رو داره بلکه اضافه بر اون هم داره ، مثلا IOR به وسیله ی یک Map کنترل میشه ...
این رو براتون گذاشتم ، کاملا ببنید که دارید اشتباه یک چیزی رو سریع سریع متهم به غیر واقعی بودن میکنید ! این نشد که برادر من !
در اخر حرفتون رو رد میکنم ... چرا که شما با دونستن این ها باید طبیعی کار کنید ، و نوکس این ضعفشه که این پارامتر هارو تحلیل نکرده ، چراکه مکسول هم قراره در ورژن بعد به همین صورت عمل میکنه ...
امیدوارم بدرتون خورده باشه ...