AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
با سلام خدمت دوستان عزیزم.
این ماله همون پروژه ای هست که استخرشو گذاشتم.
اینجا خیاط خلوت خونست.
توضیحات کار
- مدل سازی تقریبا 90 درصد تو Autocad تقریبا 10 درصد توی مکس هست.فانوس و یه سری حجم ها با مکس درست شد
- بالای 90 درصد متریالها با Unrap درست شده و خیلی کم uvw map استفاده شد
- تمامی متریال های حداقل دارای رفلکت هستند.حتی آجرها رنگ دیوار کف ...
تقریبا میشه گفت همه متریال های غیر از فلز وشیشه با Vray Blend حد اقل 2 تا 3 لایه کثیفی دارن.برای کف 4 لایه کثیفی داره!!!
- نور پردازی کار هم همش با لامپ های واقعی هست.البته یه خورده غیر واقعی هست.چون هدف این بود متریال ها به کارفرما نشون داده بشه.اینقدر هم اصرار من بود.واگرنه اونا میخواستن من یه SKy light بزارم و کارو تحویل بدم.
توی تمام فانوس ها از Vray lightبه حالت Sphere استفاده شده.
- رندر ها تقریبا 3 ساعت هر کدوم به ابعاد 1800 در 1800.
توی این پروژه به قدرت مکس 2012 پی بردم.
پروژه دارای 375 متریال و با تکسچرهای متفاوت هست.بالای 300 نور ( اینجا توی حیاط خلوت فقط 30 تا هست!) توی مکس 2011 وقتی فایل باز میشد حداقل 3 دقیقه کامل طول میکشید که فایل لود شده آماده به کار بشه و وقتی رندر رو میزدم مائوس از حرکت میایستاد تا 2 دقیقه بعد تازه رندر شروع میشد!!
اما مکس 2012 عملا این مشکل تا 70 درصد بر طرف شد!
سر این پروژه به یقین رسیدم که رم سیستم حداقل باید 16 گیگ باشه!
در پایان عرض میکنم اگه فایل مکس و متریال ها بدرد کسی میخوره براش آپلود میکنم.
این ماله همون پروژه ای هست که استخرشو گذاشتم.
اینجا خیاط خلوت خونست.
توضیحات کار
- مدل سازی تقریبا 90 درصد تو Autocad تقریبا 10 درصد توی مکس هست.فانوس و یه سری حجم ها با مکس درست شد
- بالای 90 درصد متریالها با Unrap درست شده و خیلی کم uvw map استفاده شد
- تمامی متریال های حداقل دارای رفلکت هستند.حتی آجرها رنگ دیوار کف ...
تقریبا میشه گفت همه متریال های غیر از فلز وشیشه با Vray Blend حد اقل 2 تا 3 لایه کثیفی دارن.برای کف 4 لایه کثیفی داره!!!
- نور پردازی کار هم همش با لامپ های واقعی هست.البته یه خورده غیر واقعی هست.چون هدف این بود متریال ها به کارفرما نشون داده بشه.اینقدر هم اصرار من بود.واگرنه اونا میخواستن من یه SKy light بزارم و کارو تحویل بدم.
توی تمام فانوس ها از Vray lightبه حالت Sphere استفاده شده.
- رندر ها تقریبا 3 ساعت هر کدوم به ابعاد 1800 در 1800.
توی این پروژه به قدرت مکس 2012 پی بردم.
پروژه دارای 375 متریال و با تکسچرهای متفاوت هست.بالای 300 نور ( اینجا توی حیاط خلوت فقط 30 تا هست!) توی مکس 2011 وقتی فایل باز میشد حداقل 3 دقیقه کامل طول میکشید که فایل لود شده آماده به کار بشه و وقتی رندر رو میزدم مائوس از حرکت میایستاد تا 2 دقیقه بعد تازه رندر شروع میشد!!
اما مکس 2012 عملا این مشکل تا 70 درصد بر طرف شد!
سر این پروژه به یقین رسیدم که رم سیستم حداقل باید 16 گیگ باشه!
در پایان عرض میکنم اگه فایل مکس و متریال ها بدرد کسی میخوره براش آپلود میکنم.
پیوست ها
آخرین ویرایش: