حمل بار به ترکیه

turk98

New Member
حمل بار به ترکیه
حمل و نقل زمینی از شمال غربی کشور مانند بازرگان صورت می گیرد. ارسال بار به ترکیه در اکثر مواقع به شکل کامیون دربست به حجم کانتینر 40 فوت صورت میگیرد.
* مدت زمان ارسال کالا به ترکیه به صورت دربست حدود 5 روز است.
در صورتی که مشتری تمایل به حمل بار به صورت خرده بار داشته باشید(باربری ترکیه ارسال بار بصورت خرده بار را درتعهدات کاری خود قرار نمیدهد.) میتوان با قیمت پایین تری صورت بگیرد. به این صورت که شما تنها بخشی از کانتینر را برای حمل زمینی ترکیه اجاره میکنید.
* در این صورت ممکن است مدت حدود یک ماه طول بکشد تا کل بار برای ارسال آماده شود.
قیمت حمل بار به ترکیه
هزینه حمل بار به ترکیه بسیار متفاوت است.ابتدا باید مشخص کنید که از کدام طریق تمایل به حمل بار به ترکیه دارید و مقدار بار شما برای ارسال به ترکیه چه مقدار است؟همچنین شهر مقصد شما در ترکیه کدام شهر است؟ این موارد باعث میشود که قیمت ارسال بار به ترکیه متفاوت باشد.
مرز زمینی ایران و ترکیه
مرز زمینی ایران و ترکیه شامل دو گذرگاه مرزی از سمت غرب ایران در استان آذربایجان غربی به کشور ترکیه می‌باشد. گذرگاه مرزی بازرگان که بیشتر برای ترانزیت استفاده می‌شود و گذرگاه مرزی رازی که خط آهن نیز از آن می‌گذرد و نزدیک‌ترین مسیر برای رفتن به شهر وان از شهر خوی است. ایران و ترکیه ۵۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارند که قسمت اعظم آن‌ را مناطق کوهستانی صعب العبور تشکیل می‌دهد و چهار استان آغری، ایگدیر، وان و حاکاری از ترکیه با استان آذربایجان غربی ایران هم مرز هستند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا