خسته نباشید
به نظرم میتونست بهتر باشه
متریال ها خیلی جای کار دارن یعنی خیلی میتونن بهتر باشن
نور پردازی خوبه ولی میتونه بهتر از این هم باشه
اینا فقط نظر من هستش امیدوارم سو تفاهمی پیش نیاد که جبهه گیری و انتقاد و از این قبیل داستانا پیش بیاد
ممنون دوست عزیز. آره خب زمان و بعضی عوامل توی کار باعث میشه اون چیزی که میتونست باشه نشه و خب همه ی ما تجربه نیاز داریم.
dr.hashemi گفت:
چنین کارهایی نیازمند زمان بسیار زیاد و تجربه کافیه مثل کار استاد یزدی راد . . .
چون یه جور کار ملی محسوب میشه . . .
به نظرم خیلی چیزها هنوز جای کار دارن و نورها و فضا اصلا مناسب چنین چیزی نیستن . . .
خودم شخصا دوست دارم چنین کارهایی رو استارت بزنم ولی فکر میکنم بازم باید بیشتر یاد بگیرم . . .
دوستان زیاد منو نمیشناسن ولی من زیاد تو فروم میچرخم و تقریبا اکثر دوستان رو میشناسم. شما رو با تجربه ی بالایی که تو این مدت بدست آوردید واقعا ستایش میکنم و حرفتون متین هستش.
من هم خدمت استاد یزدی ارادت دارم و الان میفهمم ارزش کارشون رو ولی چندتا مسئله باعث شد کار اونطور که انتظار هستش نشه. مثل زمان، کارفرما و وجود بانک تکسچر مناسب.
AREF گفت:
سلام.ممنون از کار خوبت
خب محسن من شخصا همیشه میگم باید آخرین و بهترین کار رو ملاک قرار بدیم. اگه آدم نقطه هدفش رو عالی ترین قرار بده سعی میکنه خودش رو بهش برسونه.
کارت خیلی با ارزش هست. درود بر تو
سلام استاد ممنون که نظر دادین. امیدوارم بتونم تو تو مسیر اساتیدی مثل شما و استاد یزدی حرکت کنم.
dr.hashemi گفت:
منم نگفتم کار بدیه ولی میگم چنین کارهایی حکم اعتبار تاریخی داره یه جورایی و تا وقتی به یه حدی از شبیه سازی نرسیدیم نباید استارت بخوره
با این حرفتون مخالفم و شخصا دوست دارم قابلیت های خودمو با کارای متفاوت محک بزنم. توی این کار هم به دلایلی که گفتم و مخصوصا کارفرما دیگه انگیزه ای برای تقویتش نداشتم ولی حاضرم اگر کسی از دوستان خواست یه تیم بشیم و در حد کار ملی تمومش کنیم
Barnara گفت:
کار خوبیه و معلومه روش خسته شدی، تکسچرینگ خیلی خوبه اما به نظر میاد یا در ساخت متریال مهارت نداری یا حوصله ی کار کردن روی متریال رو نداشتی چون یک مقدار خام هستن، از VRayDirt سعی کن استفاده کنی تا کار طبیعی بشه، نورپردازی هم جای کار داره (البته در صورتی که زیبایی رندر برات مهم باشه) چون نور خیلی یکنواخته، از ترکیب HDRI و نور Sun میتونی کار بهتری رو در بیاری.
لبه های مدل ها رو تیز نذار و همیشه یه Chamfer خیلی ریز به Edgeهای لبه ها بده مثل لبه ی پله ها و دیوار ها. یک مقدار هم روی مدلسازی وقت و حوصله ی بیشتری میذاشتی بهتر بود، البته سعی شده تا حدودی با تکسچرینگ خوب جبران بشه اما دید کلی کار رو خراب کرده، اینجور بنا ها یک مقدار شکل پیچیده تری دارن که توی مدلسازی شما اکثر قسمت ها صاف و مصنوعی در اومده.
در کل کار خوبی شده و این چیزایی که گفتم فقط نظر شخصی من برای بهتر شدن کار بود، موفق باشی.
ممنون. حق با شماست یکم بی حوصلگی کردم ولی واقعا تعداد تکسچر ها و متریال ها زیاد بوده و زمان کم.