حرفه ای هاش جواب بدند

saeed_22

Banned
سلام
دوستان عزیز
یک سوال دارم
چگونه وقتی تو زی براش به جشمی بافت بدیم
هنگام انتقال اون به مایا
میتونیم
اون بافت را ببینیم
خواهشا هرکی بلده
یک گوشه چشمی بکنه
ممنون از همه
 

saeed_22

Banned
مملی جان
ببین منظورم اینه
فرض کن یک سیب را تو زی براش به اون ماده میدی تا قرمز بشه یا یک مدل
رادیو را برا قسمتهای مختلفش رنگ -یاعکسی به عنوان بافت انتخاب میکنیم
وقتی تو مایا مییاریمش اون فاقد رنگ یا سایر اطلاعات بافت هستش
من فایلم را به پسوندobj تو زی براش سیو میکنم
مرسی
از راهنماییت
 

saeed_22

Banned
دریغ از یک جواب
توفان جان تو چیزی در این رابطه میونی
mamali132002 جون هم که انگار پشیمون شد از جواب دادن
 

mamali132002

Active Member
اقا به خدا شرمنده شرمنده این انجمن انقدر دور افتادست آدم تو ماه یه بارم نمیتونه سر بزنه ... بخدا ندیدم جواب داده باشی.

ببین شما وقتی مدل رو میدی با obj بیرون از zbrush قبلش باید حتما texture رو هم save کنی. بعد تو مایا که بردی اونجا شما مدلت که obj بوده رو باز کن بعد بعد تو متریال texture رو به ماده بده و بعد به Object نسبت بده.

لازم به ذکر هستش که وقتی texture رو به object دادی دیگه نیاز به تنظیمات uvw mapping نیستش و خود فایل .obj که از zbrush گرفتی دارای uvw هستش . و texture دقیقا fit مدلت میشه.
 

saeed_22

Banned
0واقعا از راهنماییت ممنون انشالله بتونم جبران کنم
الان دارم تو مایا یک ماشین طراحی میکنم کارش که تمام شد میبرش زی براش برای جزییات
اگه مشکلی داشتم بازم مزاحمت میشم
رااجع به work flow هم حق با تواست از چند نفر پرسیدم حرفای تو را تایید کردند
اگه بتونم گیرش بیارم عالیه
بازم ازت تشکر میکنم:
امید وارم خوش بههت بگذره و آخرش تو را مایا کار ببینم:lol:
 

(MRE)

Well-Known Member
برو از سايت pixologic.com و,zaplink وzmapper را دانلود كن ودر zplugin بريز و از آنها استفاده كن.
اين يكي از ساده ترين راه هاي تكسچر و بامپ دادن به شي است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا