حذف فالوور فیک به جدیدترین روش ها

inbobot

New Member
روش پاک کردن فالوور در اینستاگرام
قبلا برای حذف فالوور های خود تنها راهی که داشتید این بود که آن پیج را بلاک کنید تا آن اکانت مربوطه از لیست فالوور های شما پاک شود. اما همانطور که گفتیم در آپدیت جدید، حذف فالوور در اینستاگرام با اضافه شدن گزینه ای با عنوان remove به راحتی میتوانید اقدام به پاک کردن فالوور های فیک خود کرده باشید.

البته قبل از اینکه اکانتی را remove کنید اول داخل صفحه پروفایل آن شده و بررسی های لازم که در مطالب بالا برای شما گفتیم را انجام دهید و در صورت اینکه دیدید اکانت مربوطه فیک یا همان کم فعال بوده اقدام به حذف آن بکنید.

به همین منظور برای پاک کردن فالوور های فیک خود با مراجعه به صفحه پروفایل و لمس نوشته followers وارد لیست اکانت های دنبال کننده خود شوید.

Delete-Fake-Followers-on-Instagram3.jpg

در ادامه بعد از اینکه بررسی های لازم برای تشخیص واقعی یا فیک بودن آن ها کردید کافی ایست با لمس آیکون سه نقطه مانند در روبرو هر اکانت در این لیست در کادر باز شده نوشته remove را انتخاب کنید.

با انجام این روش میتوانید به حذف اکانت های مد نظر خود از لیست فالوور های خود کرده باشید. البته همانطور که گفتیم این روش عیبی دارد و آن عیب زمانی خود را نشان میدهد که تعداد فالوور های شما بیش از حد باشد. صرفا استفاده از این روش به صورت دستی، زمانی به درد میخورد که شما بنا به دلایلی بخواهید یک پیج مشخص را از لیست فالوور های خود پاک کنید.

اما نگران نباشید اگر تعداد فالوور های شما بالا باشد دیگر نیاز ندارید که به صورت دستی و تک تکی اقدام به حذف فالوور های فیک خود کرده باشید. چون در ادامه شما را با سیستم ربات اینستاگرام آشنا خواهیم کرد به راحتی میتوانید با تنظیم آن، حذف فالوور های فیک خود را به دست ربات بسپارید.
منبع: اینبو
 

جدیدترین ارسال ها

بالا