حدود 30٪ ظرفيت اينترنت كشور بر اثر قطع شدن کابل كاهش يافت

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


كابل جاسك - فجيره حدود ساعت 18، دوازدهم بهمن‌ماه قطع شد و طبق اعلام شركت زيرساخت، به اين ترتيب حدود 30 درصد ظرفيت اينترنت كشور كاهش يافت.


روابط عمومي شركت ارتباطات زيرساخت اعلام كرد كه اين شركت، از همان ساعات اوليه بلافاصله از طريق مسيرهاي جايگزين ترافيك صدا - voice - را در بخش بين‌الملل تامين و اختلال در اين بخش را برطرف كرد.


بر اساس اين گزارش شركت ارتباطات زيرساخت اعلام كرد كه كارشناسان اين شركت درتلاشند تا ظرفيت قطع شده را از ديگر مسيرها تأمين كنند و در اين خصوص مذاكراتي با شركت‌هاي تامين‌كننده پهناي باند صورت گرفته است كه اميدواريم در كمترين زمان ممكن، تامين امكانات ياد شده فراهم شود.


به گزارش خبرنگار ايسنا اطلاع‌رساني شركت ارتباطات زيرساخت درباره قطعي كابل در حالي امروز انجام شد كه روز گذشته معاون دفتر روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت ارتباطات زيرساخت - با تاييد بروز اختلال در ارتباطات اينترنتي اين موضوع را به توسعه فيبر نوري مربوط دانسته بود.


حسين شفيع در گفت‌و‌گو با ايسنا اظهار كرده بود: كار توسعه فيبر نوري در مسير تهران، مشهد اختلالاتي را موجب شده كه به احتمال زياد تا آخر شب روز دوشنبه به اتمام مي‌رسد.


منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا