سلام
فکر می کنم منظورتون همون تغییرات صورت کاراکتر در حین انیمیشن باشه
برای این کار شما نیاز دارین که صورت کاراکترتون ریگ بشه .
چند روش برای این کار وجود داره . مرسوم ترین روش هم استفاده از morph هاست.
برای این کار شما از صورت کاراکترتون یه کپی تهیه می کنین و اون حالت صورتی رو که مد نظرتون هست رو روش اجرا می کنین (مثلا حالت خنده)
تو مرحله بعد به صورت کاراکتر اصلی تون مدیفایر Morpher رو اضافه می کنین . اون وقت باید اون کپی صورت رو به مدیفایر اضافه کنین ( روی گزینه pick from scene کلیک کنین و بعد روی کپی صورت کلیک کنین) حالا توی اولین ردیف از مدیفایر اسم جسم اضافه شده . با اپینر کنار که از صفر تا 100 داره می تونین تبدیل حالت پیش فرض به حالت مد نظر رو کنترل کنید . ( البته تیک گزینه Automatically reload targets رو بزنید ) می تونید همین کار رو برای حالت های مختلف انجام بدین . آموزش مربوط به مدیفایر مورف زیاده که به راختی می تونید پیدا کنین .