جگر گوشه امام حسین و پلمپ آی اس پی ها ...

iRWEBDES

Active Member
من ديروز اين پيغام رو فرستادم اما الآن نيست !
فكر كنم به خاطر مشكل امروز سايت پاك شده باشه ...
در هر حال دوباره ميفرستم و فكر نميكنم مطلب بدي باشه :roll:
-:-:-:: لطفا از صحبتهاي سياسي بپرهيزيد ::-:-:-
[hr:af797eaf76]
جگر گوشه امام حسین و پلمپ آی اس پی ها :

امروز به جلسه مطبوعاتی که انجمن اصنفی آی اس پی ها برگزار کرده بود رفتم. حرف های جالب و خنده داربعضی از آی سی پی دارها شاید باعث شد که ما کلی بخندیم اما وقتی فکر کردم دیدم به جای خنده باید گریه کرد.یکی از سرویس دهندگان اینترنت می گفت: در شرکت ما گاز اشک آور زدند.دیگری می گفت: ماموران اماکن برای وارد شدن به شرکت درها را شکستند .دیگری می گفت: موظب باشید حتی اگر فیلترینگ داشته باشید به دیش گیر می دهند و اگر چیزی برای گیر دادن نداشته باشند به حجاب خانم های آن شرکت گیر می دهند.


دیگری می گفت: «نمی دانم چرا پرونده ما را در اداره مفاسد اجتماعی ودر کنار اراذل اوباش بررسی می کنند.در حالی کنار من یک مشروب فروش از دورریختن عرق سگی هایش افسوس می خورد باید کنار این ها محاکمه شوم.به قاضی می گویم من چه کار کرده ام می گوید شغل شما فساد برانگیز است .می گویم شغل یک قصاب که فسادش بیشتر است که غرق در خون است وکار او چاقو واین هم عاقبت ماست به عنوان صنفی که در کنار برترین تکنولوژی های دنیا قرار داریم با ما این گونه رفتار می کنند حتی یکی از دوستانم را داخل گونی انداخته اند.


مصطفی محمدی رئیس انجمن صنفی هم از دیدارهایش با قاضی مرتضوی، هاشمی شاهرودی و علیزاده گفت.البته خیلی هم آسان نیست که یک رئیس انجمن غیر دولتی بتواند با مقامات مهم قضایی دیدار کند. اما محمدی به دلیل رابطه نزدیکش با علیزاده و شاهرودی توانسته آن ها را به جلسه وملاقات حضوری راضی کند.محمدی می گفت: برایشان دلیل می آورم که ما خودمان طرفدار فیلترینگ هستیم اما نه بدون ظابطه وقانون، به این سرویس دهندگان اینترنتی هم لیستی داده نشده اگر لیستی داده بودید و ما فیلتر نمی کردیم آن وقت دلیل شما درست بود.دلیل آوردم که یا مجموعه دولت با اینترنت مخالف است یا آن که معتقد به استفاده درست است واگر به راه دوم معتقدید این راهش نیست.قاضی مرتضوی در جواب می گوید شما صبر کنید من درستش می کنم من بساط این جور کارها را بر می دارم. محمدی می گوید:جواب این همه جوان تحصیل کرده که در این صنف مشغول به کارند را چه می دهید: می گوید خوب بروند دنبال یک کار آبرومند.
می گویم هر روز که می گذرد این شرکت ها بیشتر ضرر می دهند. می گوید: ما روی این طرح 6 ماه کار کردیم و آی اس پی های بدون فیلتر را شناسایی کردیم.می خواهیم بساط توهین به ائمه اطهار، رهبر و روحانیون را از روی اینترنت بر بچینیم.


محمدی می گوید: با بستن چهار سایت این درست نمی شود.جوانان فیلترها را دور می زنند.قاضی مرتضوی می گوید:پس بگذارم به جگر گوشه امام حسین در اینترنت توهین کنند.محمدی هم می گوید: پس بروید یقه مخابرات را هم بگیرید وخط تلفن را هم قطع کنید چون در تلفن ممکن است دختر و پسر حرف های غیر شرعی حرف بزنند.این حرف ها که می گفتند از یک طرف دلم را گرفته بودم و می خندیدم از یک طرف فکر هم نمی کردم نگاه ها به اینترنت تا این اندازه بدبینانه باشد.محمدی گفت: در آینده همایشی برای مسائل حقوقی و آی تی برگزار می شود لطفا به ما کمک کنید تا به این ها نشان دهیم از اینترنت می توان استفاده خوب هم کرد.این حرف های بدون سانسور بود اگر با سانسور می خواهید از این جا ایسنا بخوانید
[hr:af797eaf76]
ايسنا :
محمدي در جمع خبرنگاران:
مخابرات ادعا مي‌كند كه در جهت همكاري با وزارت اطلاعات بايد نسبت به پلمپ ISPها اقدام كند
بحث امنيت كشور به مخابرات ارتباطي ندارد
-----------------------------
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جامعه اطلاعاتي - ارتباطات
جلسه‌ي بررسي وضعيت ارائه‌ي خدمات VOIP در كشور، امروز با حضور اعضاي هيات مديره‌ي انجمن صنفي كارفرمايان شبكه‌هاي اينترنتي و برخي از ISPها در فرهنگسراي انديشه برگزار شد.
به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا، در اين جلسه ”مهندس محمدي” رئيس انجمن صنفي كارفرمايان اينترنتي با تشريح وضعيت موجود ارايه‌ي تلفن اينترنتي و مواضع شركت مخابرات ايران و قوه قضائيه در مورد خدمات اينترنت ، VOICE و فيلترينگ در بخشي از سخنان خود ضمن اشاره به پلمپ ISPها طي چند روز اخير با شكايت مخابرات و قوه‌ي قضائيه و تلاش‌هاي انجمن طي اين چند روز براي متقاعد كردن مسؤولان در جهت آن كه اين روند با انجام كار كارشناسي انجام گيرد، ياد آور شد: در راستاي اين جريان بهانه‌ي اصلي مخابرات، اين است كه انجام هر نوع خدمات VOIP بايد با اخذ مجوز از شركت مخابرات انجام شود و شركت‌ها اجازه ندارند بدون مجوز از خطوط تلفن استفاده‌ي عمومي كنند.
وي، ادامه داد: همچنين در راستاي اهميت بحث حفظ امنيت كشور ، مخابرات ادعا مي‌كند كه با وجود ISPهاي مختلف نظارت بر Gate wayهاي اصلي و بين المللي در ارائه‌ي خدمات VOIP به خصوصي خدمات ترمينيشن
(تلفن اينترنتي از خارج به داخل كشور) دچار مشكل شده، لذا در جهت همكاري با وزارت اطلاعات بايد نسبت به پلمپ ISPها اقدام كند.
وي، در ادامه گفت: در پاسخ به اين ادعا بايد گفت كه بحث امنيت كشور به مخابرات ارتباطي نداشته و مسؤوليت آن با مخابرات نيست و مخابرات مي‌خواهد با پياده سازي اين برنامه منافع اقتصادي خود را پوشش دهد.
در ادامه‌ي جلسه شركت‌هاي ‌ISP مشكلات خود در راستاي پلمپ شدن شركتشان اظهار كردند و خواستار پاسخگويي مسؤولان نسبت به اين مساله شدند.
خبر تكميلي اين جلسه متعاقبا ارسال خواهد شد.
انتهاي پيام
[hr:af797eaf76]
بگريم يا بخندم ؟ :(
 

Peyman-Pop

Active Member
نه مهرداد عزیز اون تاپیک به علت سیاسی‌ شدن توسط یکی‌ از مدیران به آرشیو منتقل شد .

ممنون از خبر جالبت .


پیمان
 

iRWEBDES

Active Member
Peyman-Pop گفت:
نه مهرداد عزیز اون تاپیک به علت سیاسی‌ شدن توسط یکی‌ از مدیران به آرشیو منتقل شد .

ممنون از خبر جالبت .


پیمان
مرسي كه گفتي پيمان جان !
از شروع مبحث سياسي اكيدا خودداري كنيد ...
پيمان جان خواهش ميكنم ؛ قابل شما رو نداشت !
 

iRWEBDES

Active Member
MrMohi گفت:
پستهای منم نیست ...
فكر كنم بخاطر پستهاي تو همون تاپيك حذف شده ديگه !
حالا تو خودت رو نگران نكن لطفا ديگه از اون پستها نفرست كه بقيه هم حال كنن !
 

MrMohi

Active Member
پیمان عزیز من که حرف سیاسی تو اون تاپیک نزدم ... حقیقت رو گفتم ...
 

Mohi Design

Member
آقا Peyman-Pop حقيقت با سياست مخالفت داره

بهتر نبود اينجوري مي گفتي ؟؟؟؟ :>
 

iRWEBDES

Active Member
MrMohi گفت:
iRWEBDES گفت:
MrMohi گفت:
پستهای منم نیست ...
فكر كنم بخاطر پستهاي تو همون تاپيك حذف شده ديگه !
حالا تو خودت رو نگران نكن لطفا ديگه از اون پستها نفرست كه بقيه هم حال كنن !
تو نه شما ...

از كي تا حالا ؟ :lol:
سلام رفيق

آخه با مرام آدم با امام حسين هم شوخي ميكنه

خيلي باحالي
واسه من هيچ فرقي نداره كه با كي شوخي كنم !
در ضمن من چه ضوخي كردم ؟ مطلب رو بخون بعدش بگو شوخي ! شوخي كدومه يه بار اينجا رو بخون !
قاضی مرتضوی می گوید:پس بگذارم به جگر گوشه امام حسین در اینترنت توهین کنند
اينم شوخيه ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا