جلسه مثبت وبلاگ نویسان با کمیته تشخیص مصادیق جرائم رایانه ای

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
در هفته ای که گذشت، به دعوت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد، جلسه ای با حضور مدیران بلاگ سرویس های مشهور فارسی و برخی از اعضای کمیته تشخیص مصادیق جرایم رایانه ای برگزار شد.
در جلسه مذکور، مدیران سرویسهای پرشین بلاگ، بلاگ اسکای، میهن بلاگ، بلاگفا، نیک بلاگ، آفتاب بلاگ، جوان بلاگ و پارسی بلاگ حضور داشتند.
در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید، مباحث مهم و جدی بین مدیران سرویس و اعضای محترم شورای تشخیص مصادیق (که متصدی امر فیلترینگ در کشور هستند) مطرح شد و طی آن سعی گردید بخشی از مشکلات ملموس کاربران اینترنت ایران در رابطه با فیلترینگ به مسئولان ذی ربط منتقل شود.
به گفته مدیر پارسی بلاگ، خوشبختانه جلسه مذکور بسیار مثبت بوده است و طرفین به خوبی با دیدگاهها و دغدغه های یکدیگر آشنا شدند.
لازم است از معاون محترم مرکز رسانه های دیجیتال، جناب آقای مهندس صرامی که با دلسوزی و پیگیری ایشان این جلسه برای نخستین بار تشکیل شد صمیمانه تشکر کرد.
امید است در آینده نیز با تشکیل اینگونه جلسات در موضوعات مختلف، از یک سو مسئولین محترم از نزدیک در جریان دغدغه ها، نگرانی ها، نقطه نظرات و راهکارهای مدیران سایتهای پربازدید کشور قرار گیرند و با انواع مشکلات و مسائل کاری، فنی و مدیریتی آنها آشنا شوند و از دیگر سو مدیران بخش خصوصی وب ایران نیز با نقطه نظرات دست اندرکاران و مسائل و ضوابط قانونی و اداری مربوط به حیطه کاری خود آشناتر شوند و با هماهنگی تعامل و همکاری مثبت، سازنده و در جهت مصالح و منافع ملی کشور و دفاع از حقوق و آزادیهای قانونی کاربران اینترنتی حرکت کرد


منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا