جستجوی استاد

a_j

New Member
سلام دوستان
من دنبال یه استاد مسلط به C#.net و معماری لایه ای و oop تحت Visual studio 2005 + SqlServer 2005و دارای استعداد تدریس می گردم که بصورت خصوصی یک پروژه حرفه ای مناسب برای محیط های حرفه ای کار را(در آموزشگاه ) با مبلغ مناسب آموزش ببینم . ممنون میشم هر چه سریعتر منو راهنمایی کنید .
 

najafzade

Member
سلام دوستان
من دنبال یه استاد مسلط به C#.net و معماری لایه ای و oop تحت Visual studio 2005 + SqlServer 2005و دارای استعداد تدریس می گردم که بصورت خصوصی یک پروژه حرفه ای مناسب برای محیط های حرفه ای کار را(در آموزشگاه ) با مبلغ مناسب آموزش ببینم . ممنون میشم هر چه سریعتر منو راهنمایی کنید .


من ساعتی 27000 تومان می گیرم
محلش کجاست؟:razz::lol:
 

a_j

New Member
منظورم از آموزشگاه این بود که در منزل نباشه و یک آموزشگاه را خودتان معرفی کنید من جایی را سراغ ندارم . در ضمن 27000 تومان :eek: برای هر ساعت آموزش با توجه به اینکه قرار است یک پروژه کار کنم و تعداد جلسات زیاد میشه خیلی خیلی گرونه:razz::shock:
 

a_j

New Member
هیچ کس استاد سراغ نداره ؟ من نیاز فوری به یک استاد دارم لطفا اگه کسی می تونه منو هر چه سریعتر راهنمایی کنه:neutral::cry:
 

CSharpDotnet

New Member
1- پروژتون چيه؟
2- چقدر از برنامه نويسی، OOP، Layer Programming و ديتابيس سر زشته داريد؟
3- چقدر وقت داريد؟
4- سنتون و تحصيلاتتون چيه؟

لطفا به اين سوالات پاسخ بديد، من احتمالا بتونم یه کاری براتون بکنم.

با احترام.
 

a_j

New Member
ببینید من قبلا یک کلاس سی شارپ (web app ) (Visual studio 2003) رفتم متاسفانه مباحثی که بهمون درس دادن خیلی کاربردی نبود (خود استاد هم دانش زیادی نداشته) مثلا اصلا به oop در کلاس اشاره ای نشد . حالا من برای محیط کار به مشکل برخوردم چون در پروژه های حرفه ای محیط کار مواردی مثل (oop , layer programming , web service , ...) جزو بدیهیات محسوب می شن برای همین خودم یکسری مطالعاتی راجع به معماری لایه ای (duwamish , nuke) و oop (در حد تئوری ) داشتم . و در محیط کار هم یه مدتی بصورت تیمی روی یک وب سایت که بر اساس پورتال Dotnetnuke بود کار کردم . ولی می خوام یه پروژه رو از اول تا آخر خودم با تمام جزئیاتش کار کنم تا تسلط پیدا کنم . فکر کردم اگه دوباره بخوام از اول برم کلاس گروهی سی شارپ (پیش یه استاد حرفه ای) باز هم برای بکار بردن همه موارد یک پروژه حرفه ای ممکنه دوباره به چند جلسه خصوصی احتیاج باشه و در کل وقت زیادی هدر میره و اگر هم خودم به تنهایی بخوام کار کنم میشه روش سعی و خطا که اینهم وقت زیادی می خواد . تصمیم گرفتم کلیه اطلاعات لازم برای یک پروژه را در یک پروژه ( تعیین موضوع بعهده خود استاد با توجه به کامل بودن مباحث و نیاز بازار کار) آموزش ببینم . با Sql server 2000 (در حد متوسط خودم کار کردم ولی آموزش ندیدم) آشنایی دارم . که البته قراره از 25 اسفند برم کلاس Sqlserver 2005 .لیسانس نرم افزار دارم و 29 سال سن . وقت زیادی هم ندارم نهایتا تا آخر فروردین چون بعد از آن باید اطلاعات آموزش دیده شده رو استفاده کنم . تقریبا بعد از ظهرهاهر روز کلاس دارم بنابراین اگر قرار باشه برای این پروژه برم کلاس باید ساعت کلاس از صبح تا نهایتا 2-3 بعد از ظهر باشه . با چند تا استاد صحبت کردم ولی متاسفانه یا خیلی گرون می گیرن یا اینکه خودشون هم اطلاعات زیادی ندارن . یا اینکه می خواستن با پروژه های ساده دانشجویی سرو ته قضیه رو هم بیارن که البته می دونین اصلا برای محیط کار کافی نیست . در ضمن تاکید می کنم که من مکانی برای آموزش ندارم و خود استاد باید لطف کنه در یک آموزشگاهی که سراغ داره آموزش بده . ممنون می شم منو راهنمایی کنین
 
آخرین ویرایش:

mehranzand

Member
دوست من با این سرعت به نتیجه نمیرسی! من هم زمانی در موقعیت شما قرار داشتم اما خیلی زود فهمیدم که تنها کسی که میتونه به من کمک کنه خودم هستم. در هر صورت تمام این مباحث که شما فرمودید جزء مباحث اساس و
پایه کار هستند و کسی که بخواهد و بداند ، واقعا کم پیدا میشه و اگر هم پیدا شد سر مبلغ چونه باهاش نزن!

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا