جدید ترین طرح های لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان در فرمت psd

arashiranifar

New Member
در وبسایت گرافیکی ترنج گراف مجموعه ای از بهترین و جدید ترین طرح های لایه باز کارت ویزیت اموزشگاه زبان در قالب کارت ویزیت لمینت و سلفون طراحی و بصورت فایل آماده ارائه شده است.
این نمونه طرح ها در اندازه 9 در 6 سانتی متر و با رعایت اصول طراحی و استاندارد های چاپ افست طراحی شده است و از المان، وکتور و تصاویر حرفه ای و با کیفیت استفاده شده است.
برای مشاهده مجموعه طرح ها اینجا کلیک کنید.
 

arashiranifar

New Member
مووسات آموزش زبان خارجه و آموزشگاه های زبان انگلیسی از روش های گوناگونی برای جذب زبان آموز و معرفی برند آموزشگاه استفاده می کنند، شیوه های تبلیغاتی آموزشگاه شامل تیزر های تبلیغاتی، تبلیغ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام که به شکل انتشار پست و استوری انجام میگیرد، چاپ پوستر تبلیغاتی و نصب آن بر معابر شهری، توزیع تراکت تبلیغاتی، چاپ و توزیع گسترده کارت ویزیت بین مردم و در معابر شهری شلوغ، طراحی کاراکتر های شخصیتی و برند انجام میگیرد. طراحی و چاپ کارت ویزیت آموزشگاه زبان یکی از شیوه های مرسوم است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است و مدیران موسسات و آموزشگاه های زبان بطور گسترده از آن برای معرفی و شناساندن برند آموزشگاه در بین مردم استفاده کرده اند. این شیوه جز اصول های اولیه مارکتینگ و بازاریابی به حساب می آید و به دلیل کم هزینه بودن فرآیند طراحی و چاپ، قابلیت حمل راحت توسط مخاطب و محتوای ارزشمندی که به مخاطب ارائه می دهد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و به نسبت دیگر اقلام چاپی نظیر بروشور و تراکت تبلیغاتی از استقبال و استفاده ی بیشتری برخوردار است.

طراحی و چاپ کارت ویزیت آموزشگاه زبان بر اساس نکات خاص طراحی و ویژگی های ظاهری انجام میگیرد، این ویژگی ها کلیت طرح اصلی کارت ویزیت را شکل می دهد و تصاویر و المان های گرافیکی، رنگ بندی پس زمینه کارت، محتوا و موارد چاپی را شامل می شود. به طبع برای داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای نیازمند خلاقیت و ایده پردازی توام با رعایت این ویژگی ها هستیم تا مخاطب با مواجه با محتوای کارت ویزیت متوجه نوع فعالیت و خصوصیات کارت ویزیت شود. به همین خاطر طراحان حرفه ای برای طراحی بهترین و بروزترین طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان از تصاویر و المان های گرافیکی جدید، با کیفیت و حرفه ای مرتبط با آموزش زبان، زبان آموز، کتب یادگیری زبان خارجه و یا از وکتور و المان های گرافیکی برای زیبایی و جلوه بیشتر طرح اصلی استفاده می کنند. ترکیب رنگ عناصر تشکیل دهنده کارت ویزیت جز مهمترین بخش طراحی کارت ها می باشد چرا که بیشترین تاثیرگذاری را در ذهن و یاد مخاطب دارد و میتواند مخاطبان بیشتری را مجذوب کارت ویزیت و دیگر اقلام تبلیغاتی کند. طیف رنگ های روشن و ترکیب رنگ ها با کنتراست مناسب گزینه های خوبی برای انتخاب رنگ سازمانی برای آموزشگاه های زبان می باشد و کمک بیشتری برای شناساندن برند آموزشگاه می باشد.

ترنج گراف یکی از مجموعه های بزرگ گرافیکی است که در زمینه تولید فایل های لایه باز گرافیکی و چاپ فعالیت می کند و بطور مستمر در تلاش است تا نیاز کاربران، طراحان و چاپخانه ها را در این زمینه برطرف کند و در زمینه طراحی و ارائه فایل های گرافیکی کارت ویزیت لایه باز، بنر مشاغل ایرانی، تراکت تبلیغاتیف بروشور و دیگر اقلام تبلیغاتی فعالیت می کند. در این مجموعه بیش از 20 نمونه طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان خارجه منتشر شده است که تمامی آنها مطابق با اصول و استاندارد های چاپ فرم عمومی کارت ویزیت انجام شده است و تا کاربران بدون نیاز به تغییر در فرمت psd کارت ویزیت به دو روش افست و دیجیتال به چاپ برسانند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا