جدیدترین ورژن برنامه Adobe Flash Pro با قابلیت تایپ فارسی چیه ؟

majid000

New Member
با سلام و درود خدمت دوستان محترم :
جدیدترین ورژن برنامه Adobe Flash Pro چیست که قابلیت تایپ فارسی داشته باشد؟
اگر آخرین ورژن آن cs5.5 یا همان flash 11 می باشد ، آیا ME یا MIDDLE EASTERN آن به منظور دانلود وجود دارد ؟
یک سری از ورژن های cs5 آن را برای دانلود پیدا کردم - اما نمی دونم me هستند یا نه !
اگر راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم!

با تشکر از حسن توجه شما
 

splinter cell

Well-Known Member
هادی جان میشه بفرمایید نسبت به نسخه cs5 چه تغییراتی در زمینه فارسی نویسی کرده؟یعنی همون سیستمTLFبرای تکست ها رو داره و داستانهای خاص خودش یا اینکه بهتر شده؟
و اینکه اگر بخاطر مزیتهای اون در زمینه فارسی نویسی بخواهیم اون رو دانلود کنیم ارزشش رو داره؟ یا با همون cs5 روزگار رو بگذرونیم:-?

سپاس
 

++Hadi++

Active Member
خروجی اندروید و ios رو بهتر و راحت تر می ده.یه کم هم توش عوض شده ولی در کل به اون انقلاب بزرگ نرسیده...امکانات tlf هم بهتر شده.من تا همین حد می دونم.یه کم هم توش عوض شده.معمولا با merged in to code مشکلات tlf حل می شه. در عین حال خیلی راحت تر و به صرفه تر شده. دیگه من تو کارام نیازی به فارسی نویس و ... ندارم. tlf منو راضی نگه داشته.
 

majid000

New Member
سلام :
من دانلود و نصبش کردم
خلاصه که از نظر گیر و گور و سرعت به نظرم فوق العاده شده و خیلی باهاش نسبت به ورژن های قبلی راحت ترم.
حتی پروژه ای داشتم که در ورژن قبلی دایم ارور داشت - اما در این ورژن هیچ ارورری نداشتم.
اما قضیه tlf که می فرمایید چیست ؟
من چگونه می توانم از این قابلیت برای فارسی نویسی در محیط فلش استفاده کنم ؟
من به همین صورت عادی که تست کردم هنوز هم کاراکترهای فارسی رو چپ و راست می زنه !
 

++Hadi++

Active Member
پروژه تونو به اکشن 3 ببرید و یه تکست فیلد تو صحنه بوجود بیارین و با انتخابش و رفتن در پنل properties ، گزینه text engine اونو از classic text به tlf text ببرید و بعدش توش فارسی بنویسین. بعد از منوی edit->preference و تب text ، گزینه های rtl و assian رو تیک بزنید، اصلا بهتره همشو تیک بزنید تا با تغییر direction به right to left تو properties یه tlf ، بتونین فارسی و انگلیش رو با هم به صورت درستی تو متون فارسی داشته باشین. در عین حال به action script settings تو publish setting برید و از library path ، گزینه runtime share رو به merged in to code تغییر بدین.(تو default Linkage)
 

emadvet84

New Member
سلام دوستان
من یه برنامه دارم که می خوام فارسی کنم. با فلش نوشته شده و چون انگلیسیه کمتر کسی میتونه ازش استفاده کنه توی فیلد تخصصیش. من خیلی به فلش وارد نیستم. میدونم که با دستکاری نوشته ها توی xml توی متن تغییراتی ایجاد میشه. ولی هرکاری میکنم نمی تونم درست فارسی بنویسم. یعنی به حرف ی که میرسه حروف رو جا به جا میکنه. فایل پروزکت هم ندارم. یه فایل xml دارم فقط . کسی میتونه کمک کنه یا به جایی ارجاع بده منو که جوابمو بگیرمراستی برنامه فلش سی اس 4 رو نصب کردم. این tlf هم یکی گفته که کمک میکنه به من ولی نتونستم پیداش کنم. اصلا با فلش میشه این برنامه رو اصلاح کرد؟ اگه نمیشه با چی درسش کنم. ممنون.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا