جامع ترین راهنمای خرید و انتخاب یک هندزفری خوب

چرا انتخاب و خرید هندزفری خوب مهم است؟ دلایل زیادی وجود دارند. با یک هندزفری خوب به موزیک‌های دلخواه‌مان گوش می‌دهیم. روی موج احساسات‌مان سوار می‌شویم. جریان فکرها و آروزهایمان را دنبال می‌کنیم و تمام این اتفاقات با بهترین کیفیت ممکن رخ می‌دهند. هر چقدر کیفیت موزیکی که گوش می‌دهیم بالاتر باشد کیفیت زندگی هم بالاتر می‌رود. این یک اصل نانوشته است که موزیک‌بازها و خوره‌های موزیک به خوبی آن را درک می‌کنند. راهنمای خرید هندزفری و هدفون به شما کمک می‌کند یک هندزفری باکیفیت انتخاب کنید تا کیفیت زندگی‌تان را بالاتر ببرید.



جامع ترین راهنمای خرید و انتخاب یک هندزفری خوب
جامع ترین راهنمای خرید و انتخاب یک هندزفری خوب


اما این تنها دلیل اهمیت انتخاب هندزفری باکیفیت نیست. دلایل دیگری هم هستند. احتمالا خودتان هم چند دلیل خوب دارید. از سلامتی سیستم شنوایی گرفته تا سبک موزیکی که گوش می‌دهید در این انتخاب دخیلند. ما در راهنمای خرید هدفون و هندزفری انواع مدل های هندزفری را دسته‌بندی کرده‌ایم. امکانات و قابلیت‌های مدل‌های مختلف هندزفری و هدفون را بررسی کرده‌ایم. مزایا و معایب‌شان را هم گفته‌ایم. در نهایت هم بهترین مارک های هندزفری در جهان را زیر ذره‌بین برده‌ایم. اگر قصد خرید هندزفری را دارید در این مطلب نکات مهمی خواهید خواند که قبلا جایی ندیده‌اید.



به نظر شما بهترین هندزفری موجود در بازار کدام است؟ با ما باشید تا سری به دنیای هندزفری و هدفون و ایرفون بزنیم و ببینیم چه خبر است.



انواع مدل های هندزفری و هدفون از نظر فرم و استایل​

به جای اینکه اول سراغ کیفیت و قابلیت‌های هدفون و هندزفری برویم استایل آن‌ها را بررسی می‌کنیم. طراحی هدفون و هندزفری‌ها در مدل‌های مختلف کاملا متفاوت است. روز به روز هندزفری‌های جدید با استایل‌های خاص وارد بازار می‌شوند. هر کدام هم طرفداران خاص خودشان را دارند. از سایر کوچک گرفته تا هدفون‌های بزرگ مخصوص گیمینگ. از طراحی مینیمال و ظریف گرفته تا طرح‌های خاص و فانتزی. شما کدام مدل را دوست دارید؟



ایرباد بی سیم​

اصطلاحا به آن‌ها ایرفون بی سیم می‌گویند. هندزفری‌های توگوشی که مدل‌های مختلفی دارند. از مدل‌های تک‌گوش گرفته که به آن‌ها هدفون خلبانی می‌گویند تا مدل‌های جدیدی که با گوشی سینک می‌شوند. در سایز کوچک و با طراحی مینیمال و ظریف عرضه می‌شوند. قسمت ایرباد یا سری هندزفری داخل کانال گوش قرار می‌گیرد و بدنه‌ی آن‌ هم بیرون از گوش قرار می‌گیرد.

هر کمپانی طراحی خاص خودش را دارد. برخی ایربادها به طور کامل داخل گوش قرار می‌گیرند و بدنه‌ی آن‌ها دیده نمی‌شود. گلکسی بادز سامسونگ یکی از آن‌هاست.

ایرپاد اپل مدل دیگری است که حالت دنباله‌دار دارد. استایل خاص ایرپاد اپل آن را به یکی از پرفروش‌ترین‌ها بدل کرد. حتی افرادی که از محصولات اپل استفاده نمی‌کنند هم این مدل را انتخاب می‌کنند. سنهایزر هم مدل in-ear به نام Momentum True دارد. بعد از سامسونگ و اپل بقیه‌ی کمپانی‌ها هم به سمت ایرباد رفتند. اما این هدفون‌های توگوشی چه مزایا و معایبی دارند؟

[IMG alt="ایرباد بی سیم
"]https://files.virgool.io/upload/users/1619612/posts/gsiczbgsjprc/dko3isrl83zh.jpeg[/IMG]ایرباد بی سیم

مزایای ایرباد​

  • ایربادها ساده و کم حجمند. به راحتی می‌توانید آن‌ها را داخل جیب‌تان قرار دهید و با خودتان هر جایی ببرید.
  • بی‌سیم هستند. معمولا بلوتوثی هستند و خبری از سیم و گره خوردن نیست. به راحتی به گوشی وصل می‌شوند.
  • طراحی ظریفی دارند. استایل جذابی دارند. وزن‌شان هم کم است. اصلا وزن‌شان را احساس نمی‌کنید. به راحتی داخل گوش‌تان قرار می‌دهید و موزیک دلخواه‌تان را پلی می‌کنید.
  • با ساعت هوشمند، گوشی و سایر دستگاه‌های پخش موسیقی که بلوتوث دارند سازگارند و استفاده از آن‌ها بسیار راحت است.
  • ایربادهای جدید کیفیت صدای خوبی دارند. پاسخ فرکانسی آن‌ها به خوبی تنظیم شده است.
  • دکمه‌های کوچکی دارند که کار کردن با آن‌ها هم راحت‌تر است. بسیاری از ایربادها قابلیت لمسی دارند و بدون اینکه دکمه‌ای را بزنید تنها با ضربه و کلیک می‌توانید موزیک را پاز یا پلی کنید. تماس‌هایتان را جواب دهید. صدا را کم و زیاد کنید و به طور کلی راحت‌تر با آن کار می‌کنید.
  • امکانات هوشمند هم دارند که در بخش‌های دیگر به آن‌ها خواهیم پرداخت.





حالا هندزفری خوب چی بخریم؟​

در بخش پایانی راهنمای خرید هندزفری و هدفون از فروشگاه اینترنتی جانبی تک شما را به مشاهده این دسته بندی از سایتمان دعوت می کنیم. تعداد هندزفری‌ها و هدفون‌ها بسیار زیاد است. اما ما با ترندها جلو خواهیم رفت. جدیدترین و بهترین هندزفری‌ ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا