جاذبه های گردشگری قشم

solmazsk

Member
خلیج همیشگی فارس در جنوب ایران همواره مورد توجه همگان قرار گرفته است. این پهنه آبی جزایر زیبایی را در خود جای داده است. جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران و یکی از بزرگترین جزیره های جهان به حساب می آید. این جزیره دارای 1500 کیلومتر مربع و 40 هزار نفر جمعیت می باشد. این جزیره دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار است همچنین این منطقه از شمال به بندرعباس و از بخش جنوبثی و شرقی خود به جزیره لارک و جزیره هنگام منتهی می شود. جزایر ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک نیز در غرب ذاین جزیره قرار دارند. این منطقه دارای آب و هوای خشک و به شدت شرجی است. بهترین زمان برای سفر به این منطقه آبان ماه تا اواخر فرودین ماه است. اما این نکته را مدنظر بگیرید که در فرودین ماه هزینه های سفر و اقامت شماچندین برابر می شود. این منطقه علاوه بر جاذبه های گردشگری طبیعی زیاد دارای اماکن تاریخی چندین هزار ساله است.از نیایشگاه زرتشتیان ناهید (واقع در جاده درگهان)، مدرسه تاریخی ۳۰۰ ساله کمالیه قشم (واقع در روستای بند حاج علی)، تپه تاریخی کولغان قشم (واقع در بخش مرکزی شهرستان قشم)، مقبره مقدس تم سنیتی (واقع در روستای تم سنیتی)، قلعه پرتغالی ها (واقع در ضلع شمالی جزیره قشم)، آب انبار بی بی (واقع در بخش شهاب)، قبرستان رمکان (واقع در روستای رمکان) تا گورستان لافت کهنه. جاذبه های طبیعی این منطقه نیز همیشه مورد توجه بوده است از سواحل درخشان و نقره ای تا دره ستارگان که جز زیبایی های بی نظیر این منطقه محسوب می شوند. برای سفر به قشم می توانید از طریق زمینی و هوایی به این منطقه سفر کنید. سفر هوایی یکی از راحت ترین راه ها برای سفر می باشد که با هزینه کمی می توانید به این منطقه سفر کنید. اگر می خواهید از طریق قطار به این منطقه سفر کنید باید بلیط تهرات قشم( بندرعباس) را تهیه کنید و در بندر عباس از طریق قایق های شناور مسافربری به قشم برسید. اگر می خواهید با خودرو شخصی خود به این منطقه سفر کنید باید ابتدا به بندرعباس سفر کنید و وارد پل بندر شوید و سپس از لندی کرافت (ناوچه حمل اتومبیل) مسیر بندرعباس-قشم را در مدت زمانی حدود ۲۰ دقیقه طی کنید تا به جزیره قشم برسید.

هزینه سفر به قشم


هزینه سفر به قشم با تور گردشگری​

تور زمینی قشم


عزینه های سفر با تور گردشگرب شامل اقامتگاه و تفریحات می شود اما با توجه به اینکه نوسان ارزی در هر لحظه مشاهده می شود قیمت تور ها ثابت نیستندو اما بهترین راه برای سفر این است که خودتان به این جزیره سفر کنید تا هم تایم خود را تنظیم کنید و هم با ازدحام جمعیت تور روبرو نشوید. این شهر دارای اماکن گردشگری و تاریخی بسیاری است . برای طی مسافت بین این اماکن باید ز وسایل حمل و نقل عمومی یا خودرو استفاده کنید. متاسفانه هنوز سیستم حمل و نقل پیشرفته ای نظیر بی.آر.تی و مترو در جزیره قشم وجود ندارد. اما شما می توانید با اجاره خودرو و یا ون و استفاده از تاکسی سرویس ها سفری راحت داشته باشید اما پیشنهاد ما پیدا کردن تور لیدر های محلی است.

هتل ها و اماکن اقامتی قشم​

تور گردشگری قشم


از آنجایی که قشم جز جزیره های گردشگری و پرطرفدار محسوب می شود دارای محل های اقاتی های بسیاری است که شما می توانید با توجه به بودجه خود هتل و اقامتگاه ها را انتخاب کنید. از اقامتگاههای بومگردی تا هتل های 5 ستاره . از اقامتگاه های این منطقه میتوان به اقامتگاه بومگردی بادگیران سهیلی قشم، اقامتگاه بومگردی فردیس قشم، اقامتگاه بومگردی دهلیز قشم، اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی قشم و اقامتگاه بومگردی ستاره قشم اشاره کرد.
منبع:
 

rezaataei

New Member
سلام. خیلی خوبه. حتما باید اقامتگاه های بومگردیش رو بریم بگردیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا