جاذبه های دبی

gashtenavid

New Member
[h=2]
[/h]

پیست اسکی سر پوشیده دبی
پیست اسکی دبی در دسامبر سال 2005 افتتاح شد و اولین پیست سر پوشیده خاورمیانه و سومین پیست سر پوشیده اسکی در دنیا میباشد. دامنه های آن به طول 80 تا 85 متر بوده و ظرفیت پذیرایی از 1500 نفر را دارد، و هوای آن به اندازه کافی سرد و مطلوب است. از پیر و جوان، مبتدی تا علاقمند به برف و ورزشهای برفی میتوانند در تمام طول سال به ورزشهای برفی پرداخته و یا فقط در برف بازی کنند و لذت ببرند. در داخل این مجموعه یک پارک برف است که با 30.000 فوت مربع بزرگترین پارک برف داخل سالن در دنیا میباشد. در اینجا قسمتی نیز جهت اجاره لوازمی مانند لباس اسکی، کفش اسکی با جوراب، چوب اسکی، چوبدستی و کلاه ایمنی کودکان وجود دارد. کافه رستوران St. Moritz با انواع غذاهای بین المللی در قسمت پارک برفی و کافه رستوران Avalanche با انواع ساندویچ، سوپ، نوشیدنی و شیرینی در اواسط ایستگاه برای پذیرایی از کسانی که روی شیب اسکی میکنند، دایر است. در قسمتی از این مرکز مدرسه آموزش اسکی و اسنو برد ساخته شده است.
تلفن: 0097144094000
نشانی: Mall of the Emirates, Shiekh Zayed Road Dubai, United Arab Emirates
وبسایت: www.skidubai.ae

پارك آبی Wild Wadi
یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار مابین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد. پارک آبی Wild Wadi به شکلی طراحی گردیده تا ساعتهای مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید. این پارک با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند، بازدید کنندگان را قادر میسازد تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد. شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید. این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (بغیر از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار عمیق را برای شما خلق می نماید. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.
تلفن: 0097143844444
نشانی: Mall of the Emirates, Shiekh Zayed Road Dubai, United Arab Emirates
وبسایت: www.jumeirah.com

تور بالون سواری
شما می توانید از درون بالون كه به ملایمت در هوا شناور است، هوای خنك سپیده دم را در حالی كه در ارتفاع چند متری بر فراز ریگزار سرخ شناور هستید، حس كنید و با شگفتی چشم اندازهایی را كه زیرپایتان پدیدار می شود را تماشا كنید. در این سفر صحرا را از جایی ببینید كه كمتر كسی دیده است و بیابان عظیم را بنگرید و به تماشای كوههای نا هموار هاجر در شرق بپردازید و افق مدرن دبی را در غرب، نظاره كنید. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالون سواری و نوشیدنی سبک میباشد.
تلفن: 0097142854949
نشانی: Dubai, United Arab Emirates
قیمت: 280 دلار (بزرگسالان و کودکان)
برنامه پروازهای بالون: www.hotelindubai.com/dubai-balloon-adventureوب سایت: www.ballooning.ae

تور صحرا (Safari)
تور صحرا (Safari) یکی از معروفترین تورهای دبی است. هدف اصلی در ارائه این تور، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدیدکنندگان می باشد. مدت زمان این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رایج ترین تور شما حدود ساعت 3 یا چهار بعدازظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام، نوشیدنی، استفاده از بوفه کامل، موزیک و رقص عربی در زیر آسمان زیبا کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا از برنامه های این بخش می باشد. این تور با بازگشت در حدود ساعت 10 شب پایان می یابد. امکانات شامل گشت با خودروهای 4WD، 20 دقیقه رانندگی بر روی شن، اسکی بر روی شن (از 100 درهم)، لوازم عکاسی، شتر سواری، رقص عربی، بار، نقاشی با حنا، قلیان، قهوه خانه عربی، خیاط محلی، نوشیدنیهای سبک (چای، قهوه و آب معدنی) و رستوران میباشد. شروع به کار از ساعت 9:30 صبح است.
تلفن: 0097143572200
نشانی: Saleh Bin Lahej Blg 363 Office 2, Oud Mehta Rd, Bur Dubai, Dubai, U.A.E
وب سایت: www.thedubaidesertsafari.com

اتوبوس عجیب
این وسیله نقلیه در خشکی بصورت یک اتوبوس عمل می کند و در آب بصورت یک اتوبوس دریایی حرکت می کند. سفر با این اتوبوس، سفری مهیج و فراموش نشدنی خواهد بوداین تور برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. شما سوار بر یک اتوبوس ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این خور می پردازید. داخل این اتوبوس به امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. یک راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تور خور
یكی از دیدنی ترین تورهای دبی، تور خور می باشد. در این تور، بازدیدکنندگان سوار بر لنچ چوبی سنتی یا کشتی های کوچک توریستی (Cruise) به گردش در خور دبی می پردازند. تماشای شهر دبی در هر دو فرم قدیمی و مدرن در طول این سفر آرام، خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. لنچ ها و کشتی های مورد استفاده در این تورها دارای سیستم برودتی مجهزی می باشند و لذا مسافران گرما را حس نخواهند کرد. مدت زمان تور مابین یک تا چند ساعت می باشد. در تورهای گرانتر شما شام را نیز بر روی عرشه کشتی صرف خواهید نمود.

تور اتوبوس دو طبقه
این اتوبوس ها هر یک ساعت و نیم یکبار از مقابل مرکز خرید وافی در منطقه بردبی حرکت می کنند و در طول مسیر در نقاط مختلفی توقف های کوتاهی دارند.دیدارکنندگان از دبی می توانند مناظر شهر را از طبقه دوم این اتوبوس های دوطبقه مشاهده کنند. این اتوبوس ها دارای 44 صندلی در طبقه بالا و 28 صندلی در طبقه پایین هستند. چشم انداز شهر از طبقه دوم این اتوبوس ها که تقریبا سرباز نیز هستند، بسیار جالب است. یک راهنما نیز در طول مسیر اطلاعات جالبی از گذشته و حال دبی را برای شما بازگو می نماید.

تور بازدید از شهر دبی
چهره جدید و قدیمی شهر دبی را قسمت به قسمت ببینید، بازارهای محلی، بازار ماهی، خانه های بادگیر بستكیه، مساجد، منطقه های تجاری رونق یافته با ساختمانهای مدرن و موزه دبی، برخی از مناطق دبی هستند كه در غالب تورهای نیم روز قابل بازدید می باشند. تورهای نیم روزی شهر دوبی با همراهی راهنمایان مجرب، زمان بسیار خوبی برای شناخت ابعاد گسترده فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی این شهر می باشد.

لینک منبع:
http://gashtenavid.com/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA- %DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7/%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%AF%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%DB%8C/2-uncategorised/36-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.html

گشت نوید - gashtenavid.com

 

جدیدترین ارسال ها

بالا