finsadvisers

New Member

جاب آفر آلمان چیست؟​

جاب آفر آلمان فرصت ویژه ای برای مهاجرانی که به دنبال کسب تجربه در حرفه و تخصص خود بوده و در کنار آن علاقه مند به زندگی در کشور صنعت و تکنولوژی هستند را فراهم می کند. افراد با هر زمینه تخصصی و یا درجه بالایی از مهارت های فنی و صنعتی می توانند در کشور آلمان ، کار مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از قرارداد با کارفرمای مربوطه موفق به اخذ جاب آفر آلمان و کار با آلمانی ها شوند. نکته جالب توجه در این پروسه آن است که متقاضی در صورت یافتن شغل مورد نظر خود می تواند بدون دانش زبان آلمانی اقدام به اخذ جاب آفر آلمان کرده و به ادامه فعالیت خود در این کشور بپردازد.

مهاجرت به آلمان از طریق جاب آفر چگونه است؟​

از آن جایی که آلمان یک کشور صنعتی محسوب می‌شود و فرصت‌های شغلی زیادی دارد مهاجرت کاری به این کشور یکی از گزینه‌های پرطرفدار است. در ابتدا شاید بهتر باشد بدانیم جاب آفر دقیقا چیست؟ جاب آفر به معنای پیشنهاد شغلی و کاری از سوی کشور مقصد است. در این حالت برای فرد متقاضی ویزای کاری صادر شده و امکان مهاجرت برای وی فراهم می‌شود. ویزای کاری از جمله ویزاهایی است که می‌توان آن به ویزای اقامت دائم تبدیل کرد.

به صورت کلی برای کسانی که قصد مهاجرت کاری به آلمان دارند سه نوع ویزا وجود خواهد داشت:

  • ویزای کار با دریافت پیشنهاد شغلی یا همان job offer
  • ویزای 6 ماهه جست و جوی شغل job sekeer
  • ویزای blue card ویژه متخصصان
درخواست ویزای کار آلمان از طریق جاب آفر از یک کارفرمای آلمانی، یکی از روش‌های مهاجرت مطمئن به کشور آلمان برای افرادی است که مدرک دانشگاهی و سابقه تخصصی در یک رشته دارند. به طور کُلی فرایند اخذ این ویزا به گونه‌ای است که متقاضیان باید ابتدا یک پیشنهاد کاری متناسب با شرایط، سوابق و مدارک خود در کشور آلمان پیدا کنند و بعد از دریافت دعوتنامه کاری از کارفرما، برای اخذ ویزا اقدام کنند.

با طی این مسیر، نه تنها اقامت در کشور آلمان برای فرد ممکن خواهد بود، بلکه با اشتغال به کار از همان ابتدا و دریافت حقوق، می تواند یک مهاجرت مطمئن را برای خود برنامه‌ریزی کند. نکته قابل توجه دیگر در مورد گرفتن جاب آفر آلمان این است که پیشنهاد کاری مناسب در کشور آلمان به راحتی ارائه نمی‌شود و اگر قصد داشته باشید این روش را برای مهاجرت آلمان انتخاب کنید نمی‌توانید بدون مشورت، آگاهی و داشتن شرایط و ارتباطات مناسب با کارفرمایان معتبر در آلمان این کار را انجام بدهید.

حتی ممکن است بدلیل نا آگاهی و عدم برخورداری از راهنمایی و مشاوره مهاجرتی، یک متقاضی پس از مصاحبه با شرکت آلمانی، نتواند رضایت آنها را جلب کند یا با حقوق و مزایای پایینی با‌ آنها به توافق برسد.
از این رو برای اینکه پیشنهاد کاری متناسب با شرایط خود پیدا کنید و به صورت منصفانه یک ویزای کاری با جاب آفر از آلمان بگیرید، بهتر است حتما از مشاوران باتجربه و مطمئن راهنمایی بگیرید و اطلاعات کافی بدست بیاورید. به این منظور می‌توانید از طریق تماس با مشاوران موسسه چهره نگار اطلاعات خود را افزایش دهید یا از خدمات این موسسه به صورت اختصاصی استفاده کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا