جابجایی خود بخودی متن در خروجی

delcoock

Active Member
با سلام خدمت دوستان و تبریک سال نو
یکی از اشکالاتی که من در برنامه فلش دیدم این هست که گاهی در خروجی کار مشاهده میشه برخی از متن ها (متن فارسی) در یک صحه آرایی، درست در جای خودشون قرار نگرفتن، دو سه میلیمتر از جای خودشون خود بخود حرکت کردن. من از فونت های استاندارد مثل فونت های B فونت قرآنی Scheherazade استفاده میکنم. اما نمیدونم چرا این مشکل بوجود میاد.
وقتی متن را تبدیل به شیپ میکنم مشکل حل میشه اما یک مشکل دیگر بوجود میاد، و آن این هست که وقتی میخوام متن را ادیت بزنم خیلی کار سخت میشه چون متن دیگر متن نیست و شیپ هست.
من یک نمونه از صفحه آرای و یک fla در پیوست قرار میدم که ببینید.
ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
 

پیوست ها

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    186.5 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • Test-01.rar
    9.1 کیلوبایت · بازدیدها: 5
آخرین ویرایش:

m0hsen.a

Member
سلام

بنظر من خب اين مشكل طبيعيه چون به هر حال اين نرم افزار برداري كه نيست.
به نظر من شما بايد با كوچك بزرگ كردن متن مشكلتون رو حل كنيد. چه بسا كه چون شما دراين يه text رو كوچيك بزرگ مي كنيد توي كيفيت اون هم دچار مشكل نميشيد....
 

delcoock

Active Member
سلام دوست خوب من
در مواقعی که متن زیاد داریم و این متون باید در کادر یا فضاهای محدود قرار بگیرن، مشکل با کوچیک و بزرگ کردن متن حل نمی شود من دیروز خودم متوجه شدم چطور مشکل حل میشود.
کافی بود طول یا عرض باکس متن (نه سایز متن) را مقداری افزایش بدم، آنگاه مشکل حل خواهد شد، دیگر متن خود به خود در خروجی تغییر مکان نمی ده.
من یک نمونه در پیوست میگذارم، ببین
در فایل پیوست، اگر فایل سورس را ببینی با با خروجی مقایسه کنی کاملا متوجه میشی که متن بالایی نسبت به متن مشابه پاییینی جابجا شده.

ولی بنظر من مشکل ریشه ای حل نشده
موفق باشی
 

پیوست ها

  • Test.rar
    98.5 کیلوبایت · بازدیدها: 1

جدیدترین ارسال ها

بالا