ثبت شرکت و ثبت برند آنلاین و فوری

agahregister

New Member
ثبت شرکت با موسسه حقوقی آگاه ثبت، شامل انجام و بررسی صفر تا صد مراحل ثبت شرکت، هزینه ها، مدارک مورد نیاز، پیگیری با مشاوره رایگان، در سریع ترین زمان ممکن می باشد. ثبت شرکتها بصورت آنلاین و حضوری در سامانه ما برای تمامی شهر های ایران و خارج از کشور، مانند: ثبت شرکت با مسئولیت محدود، سهامی عام، سهامی خاص، تعاونی و … امکان پذیر می باشد. مدارک ثبت شرکت، شرایط و ثبت تغییرات آن به همراه کلیه مراحل حقوقی را می توانید از طریق مشاوره رایگان در سامانه ثبت شرکتها و موسسات آگاه ثبت پیگیری کرده و موسسات تجاری و غیر تجاری خود را با هزینه ارزان به ثبت برسانید.
sabt-sehrkat-agahregister.png

هزینه ثبت شرکت​

هزینه ثبت شرکت بصورت کلی بر اساس معیار های زمانی و قوانین جدیدی که از سمت اداره سازمان ها اعمال می شود و مراحل یا روشی که قصد دارید از آن اقدام کنید، دارد. در سال 1400 هزینه و قیمت ثبت شرکتهای تجاری اعم از: سهامی خاص، مسئولیت محدود، شرکت تعاونی و … افزایش نرخ جزئی داشته است که می توانید آن را بصورت دقیق در هزینه ثبت شرکت آگاه ثبت مشاهده نمایید. این تعرفه های در کشور ایران با خارج از آن تفاوت های عمده ای را شامل می شود.

شرایط ثبت شرکت​

شرایطی که برای تاسیس و راه اندازی یک شرکت در انواع مختلف در نظر گرفته شده است، بصورت کلی شامل: ، ارتباط با اداره ثبت شرکتها و در صورت نیاز راهنمایی از طریق یک وکیل با تجربه در موسسه حقوقی می باشد. با تهیه و تکمیل این شرایط می توان با گذراندن مراحل موجود شرکت خود را در سریع ترین زمان به ثبت برسانید و انواع و اقسام گواهی های لازم را دریافت کنید. شرایط موجود در سال ۱۴۰۱ را می توانید بصورت کامل در آگاه ثبت مطالعه نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

ما در سامانه ثبت شرکتهای آگاه ثبت کلیه خدمات مربوط به پیگیری، تهیه مدارک، شرایط و هزینه های لازم برای ثبت انواع شرکتهای تجاری را در تمامی شهر های ایران و خارج از کشور را با بهترین و آسان ترین روش ها انجام می دهیم. شرکتهای تجاری که در ایران قابل ثبت و پیگیری می باشند در انواع مختلفی طبقه بندی می شوند که از رایج ترین آنها به موارد زیر می توان اشاره کرد.
  1. ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  2. ثبت شرکت سهامی خاص
  3. ثبت شرکت سهامی عام
  4. ثبت شرکت تعاونی
  5. ثبت شرکت تضامنی
  6. ثبت شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی
برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در باره هر کدام از این شرکتها می توانید با ما در تماس باشید.

ثبت برند

ثبت برند یا نشان تجاری در ایران و خارج از کشور، یکی از خدمات سامانه و سایت آگاه ثبت می باشد و می توانید با ارزان ترین قیمت در سریع ترین زمان، علامت تجاری خود را بصورت رسمی و قانونی به ثبت رسانید. شرایط ثبت برند و مدارک لازم، هزینه های مورد نیاز، مراحل ثبت، آموزش و راهنمای کلی قوانین و مقررات آن، از مهم ترین مواردیست که به آن اشاره خواهیم کرد. کلیه علامت های تجاری یا همان برند را می توان در شهر های مختلف ایران مثل: تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و … با بهترین و سریع ترین روش، به صورت قانونی با هزینه مناسب و اقتصادی به صورت آنلاین و اینترنتی ثبت کرد. به منظور ثبت برند و لوگو می توانید از طریق روش های ارتباطی با ما بصورت رایگان، مشاوره رایگان را از سامانه ما دریافت کنید.

ثبت برند و لوگو چیست؟​



ثبت برند یا علامت تجاری به عنوان یک اسم، لوگو، طرح گرافیکی و مواردی از این قبیل، است که به دلیل یکتا بودن آن، باعث ایجاد تفاوت بین سایر برندها می شود. با ثبت برند و لوگو می توان علاوه بر ایجاد تمایز، باعث حفظ حقوق مالکیت معنوی یک کالا، خدمات یا کسب و کار شد. برای به ثبت رساندن آن باید قوانین، شرایط و مراحلی را بصورت دقیق و قانونی طی کرد تا به مدت 10 سال در مرحله اول، برند شما اعتبار داشته باشد که این مورد قابل تمدید نیز می باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا