bubo3d
کاربر متخصص انیمیشن
به نام خدا
سلام
این کار یه سال پیش انجام شد، حدودا توی دو هفته، کار سختی بود چون باید توش کبوتری رو میساختم و بعد ریگش میکردم، نمیدونم کی تا حالا رفته سمت ریگ پرنده ولی به جرعت میتونم بگم پیچیده ترین موجودات برای ریگ هستن، هر قسمتشون برای خودش یه دنیاییه، کار اشتباهم هم توی این کار این بود برای ساخت کبوتر، بدن رو به حالت T pose ساختم و Rig کردم، چون همیشه کبوتر در حال پرواز بود و نیازی به این حالت نبود تا برای تغییر حالتش به حالت پرواز نیاز بشه Skin morph بزنم و اصلاحاتی انجام بدم.
ساخت داینامیک بال ها هم حالت پیچیده ای داشت اون زمان هم هنوز آموزشی ساخت با digital tutor نیومده بود تا کمک بگیرم، قسمت بال ها کار پیچیده ای بود ولی انجامش دادم به لطف خدا و باز از اونجایی که من یه طلسم پخش نشدن کار دارم این کار هم به دلایلی پخش نشد، درگیری هم بین تهیه کننده و کاگردان بود.
کار tracking تصاویر هم برای خودش درد سر داشت چون یه سری تصاویر آرشیوی بودن و جاهاییش field مشکل داشت و تصویر دوتا میشد یا برای چند فریم ایست میکرد ولی بالاخره حلش کردم. البت که این بخش رو به برادر کوچیکم یاد دادم تا خودم بر سمت چیزای دیگه ولی کنار دستش بودم که بتونه کار رو خوب تموم کنه.
اون بادبادک اول تصویر هم جلوه ست.
انیمیت کبوتر و بادبادک هم که خودم انجام دادم. انیمیتش هم منجبورم کرد فیلم های زیادی ببینم مخصوصا فیلم عالی و بزرگ صخره ی سرخ که توی یه پلان طولانی کبوتر قاصدی یه مصافت زیاد رو پرواز میکنه و دوربین نزدیکش حرکت میکنه.
همه پلان ها رو نذاشتم تا سنگین نشه، تعدادی رو گذاشتم تا ببینید و نظر و نقدتون رو بگین.
حق یار همه