Yar.kh
Member
سلام
من آموزشهای CG Academy رو دارم می بینم. توی مبحث تکسچرینگ میاد توی Uv Editor و قسمتهای مختلف جسم رو هم اسکیل میکنه. بعد در آخر همه face ها رو داخل اون مربع صفر تا یک ادیتور جای میده.
سوال من اینه:
چرا باید همه face ها توی اون قسمت قرار بگیرن؟ اشکالی داره ما face ها رو از هم جدا کنیم و توی فضاهای آزاد به راحتی جایگذاری کنیمشون؟
سوال دوم اینکه، توی این آموزشها نمیگه بعد از UV Editor باید چکار کرد. کاری که من الان میکنم اینه که بعد از این قسمت از صفحه مانیتور عکس میگیرم و توی فتوشاپ برای فیس ها تکسچر درست میکنم. اما میدونم اصولی نیست.
راه اصولی برای طراحی تکسچر بعد از مرحله UV Editor چیه؟
من آموزشهای CG Academy رو دارم می بینم. توی مبحث تکسچرینگ میاد توی Uv Editor و قسمتهای مختلف جسم رو هم اسکیل میکنه. بعد در آخر همه face ها رو داخل اون مربع صفر تا یک ادیتور جای میده.
سوال من اینه:
چرا باید همه face ها توی اون قسمت قرار بگیرن؟ اشکالی داره ما face ها رو از هم جدا کنیم و توی فضاهای آزاد به راحتی جایگذاری کنیمشون؟
سوال دوم اینکه، توی این آموزشها نمیگه بعد از UV Editor باید چکار کرد. کاری که من الان میکنم اینه که بعد از این قسمت از صفحه مانیتور عکس میگیرم و توی فتوشاپ برای فیس ها تکسچر درست میکنم. اما میدونم اصولی نیست.
راه اصولی برای طراحی تکسچر بعد از مرحله UV Editor چیه؟