تولید درب ضد سرقت ارزان

shams99

New Member
اگر برای خرید درب ضد سرقت بودجه و هزینه کمی دارید نگران نباشید. لازم نیست سراغ درهای بی کیفیت بروید. برای خرید درب ضد سرقت مطمئن و با کیفیت نیازی به پرداخت هزینه های بالا نیست.

به خاطر داشته باشید که بین لوکس بودن و درب ضد سرقت خوب تفاوت وجود دارد. خرید درب ضد سرقت لوکس می تواند هزینه بالایی داشته باشد. اما برای خرید یک درب ضد سرقت خوب، ایمن و بادوام نیازی به هزینه گزافی ندارید.

چگونه بفهمم درب های ضد سرقت ارزان قیمت خوب هستند یا نه؟
متاسفانه هنوز هیچ سازمان متولی در صنعت تولید و پخش درب ضد سرقت ایران وجود ندارد که تجربه کافی در این زمینه برای تعیین کیفیت استاندارد داشته باشد. در نتیجه، برخی از دلالان صرفاً به دلیل ظاهر جذاب، رنگ و براقیت جذاب، قادرند درهای ارزان و ارزان را با قیمت بالا عرضه کنند. بنابراین برای تصمیم گیری در مورد انتخاب درب ضد سرقت مناسب و ایمن توصیه می کنیم چند نکته را در نظر بگیرید:

ضخامت ورق فولادی برای ساخت درب ضد سرقت چقدر است؟
در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان درب ضد سرقت از صفحه با ضخامت 1.25 میلی متر استفاده می کنند. این ضخامت صفحه امنیت نسبتا خوبی را برای درب ورودی آپارتمان ایجاد می کند.

توری سیمی داخل درب چه شکلی است؟
در حالت معمولی باید 4 بست فلزی با پروفیل های صنعتی سبک (برای جلوگیری از سنگین شدن ورقه در) و یک ورق جانبی درب وجود داشته باشد.
اگر فروشنده مدعی است در درب ضد سرقت همان ساختاری که در بالا ذکر شد رعایت می شود به چه چیزی باید اعتماد کرد؟
در صورتی که ضخامت صفحه، تعداد و ضخامت پروفیل ها و صفحه داخلی درب به شرح شرح باشد، وزن درب کامل ضد سرقت باید حداقل 80 کیلوگرم باشد. به دلیل وزن کمتر، آهن کمتری در درب مصرف می شود.

مقاله جداگانه ای با عنوان: پنج عامل موثر بر قیمت درب سارق، محاسبه وزن درب سارق و وزن اسکلت فلزی با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است. اگر به این موضوع علاقه دارید، روی قسمت قرمز متن کلیک کنید تا این مقاله را نیز مطالعه کنید.

خرید درب با وزن کمتر از 80 کیلوگرم توصیه نمی شود. مگر اینکه آپارتمان شما در مکانی باشد که امنیت دسترسی برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد.
چه نوع قفلی برای درب استفاده می شود؟
بهترین نوع قفلی که در حال حاضر برای درب های ضد سرقت استفاده می شود قفل قفلی است. انواع مختلفی از قفل های ترک در بازار ایران وجود دارد که هر کدام سطح خاصی از امنیت را ارائه می دهند.

البته در کشور ما شرکت های مختلفی وجود دارند که قفل های ضد سرقت دوبل تولید می کنند. متأسفانه به دلیل اینکه قفل های ایرانی سیلندر (مرکز) خاصی ندارند، سازندگان درب های ضد سرقت از سیلندرهای (مرکز) مختلفی برای این نوع قفل استفاده می کنند. و دوباره، این به معنای خرج کردن پول برای آن فرآیندها است.
اگر می خواهید از قفل ایرانی با سیلندر مرغوب استفاده کنید قیمت آن با کاله ترک یکی است. احتمالاً برای ذائقه بازار نخواهد بود. به همین دلیل توصیه می کنیم دربی را خریداری کنید که از قفل ترکی استفاده می کند.

البته باید اضافه کرد که قفل های ایرانی خوشبختانه کیفیت خوبی دارند و مشکلی که در مورد سیلندر (توپ) قفل صحبت کردیم ربطی به قفل سازها ندارد. توصیه می کنیم در صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت قفل ایرانی را دارید به کیفیت سیلندر آن توجه داشته باشید و یا پس از خرید درب، سیلندر خوب و مطمئن را از فروشگاه های آهن آلات خریداری کنید و در حین نصب به نصاب تحویل داده شود و با سیلندر قبلی جایگزین شود.
امروزه سیلندرهایی با کیفیت بالا برای ابزار و لوازم جانبی در بازار وجود دارد که دارای خواص ضد برش، اسید و ضربه هستند.
طراحی درب ضد سرقت چیست؟
یکی دیگر از عناصر موثر در قیمت درب های ضد سرقت، طراحی درب است. به طور کلی در درب های ضد سرقت از دو نوع طرح استفاده می شود:

1- طرح cnc درب ضد سرقت
2- طرح درب ضد سرقت تاپ


انواع طرح های cnc قیمتی یکسان یا بسیار نزدیک دارند. قیمت درب های ضد سرقت طرح CNC نسبت به درب های اصلی ضد سرقت کمتر است. برای درب های سقفی باید از مواد اضافی برای ساختن درب ها استفاده کرد. و برای آن قیمت درب های طرح رسیده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا