تنظیمات صفحه در ورد۲۰۱۰ با کاغذ a4 برای قطع وزیری

Daneshrasti

New Member
سلام و خداقوت،

با عرض معذرت از ساده و پیش پا افتاده بودن سوالاتم برای حرفه ای ها و با تجربه ها و علیرغم مطالعه دقیق و کامل چندین نوشته و منبع مختلف در خصوص نکات زیر، در عمل هنوز هم مشکل دارم و فکر کردم اگر مسئله را با طرح دو سوال بصورت زیر بیان کنم انشاءا.. دیگر جواب قطعی را خواهم یافت:

۱- برای تعریف قطع وزیری در ورد۲۰۱۰ با کاغذ A4، دقیقاً چه اعدادی (به سانتیمتر) را باید برای مقادیر گزینه های زیر در قسمت تنظیمات صفحه (Page Setup) وارد کرد؟

Margins: Top ... cm Bottom: ... cm
Left ... cm Right: ... cm

Layout: Headers and footers
From edge: Header: ... cm
Footer: ... cm

۲- نحوه ذخیره کردن دائمی (برای استفاده های آتی) این تنظیمات با نام «وزیری» در قسمت Page Layout_Margins (شبیه گزینه های از پیش تعریف شده خود ورد۲۰۱۰، مثلاً Normal, Narrow, Moderate, Wide, Mirrored)، چگونه است؟

قبلاً از پاسخ واضح شما صمیمانه سپاسگزارم،
دانش
 

Daneshrasti

New Member
با سلام مجدد، متعجب و متأسفم که پس از گذشت چندین روز هنوز هیچ پاسخی به سؤالم داده نشده است.

سپاسگزارم،
دانش
 

odrakoola

Well-Known Member
با سلام مجدد، متعجب و متأسفم که پس از گذشت چندین روز هنوز هیچ پاسخی به سؤالم داده نشده است.

سپاسگزارم،
دانش


دوست عزیز علت اینکه کسی پاسخ نمیده مشخصه.
بین طراحان کسی با ورد کار نمیکنه.
وقتی ابزارهای بسیار بهتری برای کار هست چرا ورد؟
بعد از اون باید بگم نحوه طرح سوالتون مشکل داره. شما چرا سایز صفحه رو A4 انتخاب میکنید و بعد از اون میخواید به وزیری برسید ؟ چرا از اول سایز رو وزیزی انتخاب نمیکنید یا نمیسازید.
بعد از این که سایز وزیری (175*245) میلیمتر رو ساختید بسته به طرحتون از بالا 25mm از طرفین هم 15mm مارجین بدید.
 

Daneshrasti

New Member
سلام دوست بزرگوار،

اول، از لطفتان در پاسخ به بنده واقعاً متشکرم و از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامت و سعادت دارم. دوم، فرمایشتان در مورد نامناسب بودن ورد کاملاً صحیح است. شاهد این نکته هم همین که خود بنده که استنثنائاً و بنا به شرایط خاصی مجبور به انجام کار مزبور در ورد شده ام به ذلت افتاده ام تا جاییکه مجبور شدم به جمع شما بزرگواران پناه بیاورم! فرموده اید چرا از اول سایز وزیری را انتخاب نمی کنم. در جواب عرض می کنم راستش هر چی گشتم چنین سایزی را در ورد ۲۰۱۰ پیدا نکردم تا انتخاب کنم. برای ساختش هم با وجود امتحانات متعددی که کردم، نتیجه رضایتبخش و مطلوبی نگرفتم. حال که شما کرم کرده ای، لطفاً بزبان بسیار ساده مسیر رسیدن به سایز وزیری جهت انتخاب آنرا قدم به قدم بفرمایید. در صورتیکه اساساً ورد ۲۰۱۰ فاقد چنین سایزی است (و همین موجب می شود تا نتوان آنرا پیدا کرد)، مرحمت فرموده دستورالعمل قدم به قدم و نحوه ساخت سایز وزیری در ورد ۲۰۱۰ را بفرمایید. برای مفهوم و ساده تر شدن مسئله برای خودم، و پیشگیری از هرگونه ابهام و اینکه مجدد مجبور نشوم مزاحم وقت گرانبهای شما بزرگوار شوم، جسارتاً عرض میکنم در صورت امکان و صلاحدید، دستورالعمل اینکار را بصورت تعیین دقیق اعدادی (به سانتیمتر یا میلیمتر) که باید برای مقادیر گزینه های زیر در قسمت تنظیمات صفحه (Page Setup) وارد کنم بیان فرمایید:
Margins: Top ... cm Bottom: ... cm
Left ... cm Right: ... cm

Layout: Headers and footers
From edge: Header: ... cm
Footer: ... cm

در هر حال از لطف شما قبلاً سپاسگزاری می کنم و از حوصله ای که به خرج می دهید ممنونم.

سربلند و کامروا باشید،
دانش
 

odrakoola

Well-Known Member
در پنل پیج ستاپ به تب Paper برید
width:17.5
height:24.5
در پنل مارجین
top:3
right:2
left:2
bottom:2.5
 

جدیدترین ارسال ها

بالا