تماس با ۰۹۹۹۰ بهینه سازی میشود

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


به گفته معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار ايران با سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده سيستم‌هاي جديدي تعبيه كرديم كه سامانه جديد 09990 به ما امكان مي‌دهد در هشت ST (مراكز مخابراتي كشور) در سطح كشور سرويس‌دهي داشته باشيم.


محمدمهدي عطوفي در گفت‌وگو با ایسنا با بيان اين كه سامانه فعلي 09990 قديمي است، اظهار كرد: اين هشت سامانه با هم در ارتباطند و مي‌توانند سرويس واحدي به تمام مشتركان در سراسر كشور ارائه دهند كه يكي ازويژگي‌هاي آن اين است كه داراي يكپارچگي است اما به‌صورت مجزا به مشتركان پاسخگويي مي‌شود؛ به عنوان مثال وقتي در استان خراسان با شماره 09990 تماس گرفته شود، سامانه به مركز اين استان متصل خواهد شد.


وي در ادامه ابراز كرد: ‌ در حال حاضر در چهار نقطه اين امكان نصب شده اما هنوز عملياتي نشده است كه در تلاشيم آن را در چهار مركز ديگر هم نصب كنيم تا هشت مركز با هم در سراسر كشور و هماهنگ فعاليت كنند.


به گفته معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار ايران اگر مراكز آن استان به هر دليلي زير بار نباشند، اين تماس اتوماتيك‌وار به سمت نخستين مركزي كه مي‌تواند سرويس ارائه دهد، وصل مي‌شود و به اين ترتيب مي‌توانيم يك سرويس يكپارچه Call Center در سراسر كشور ارائه كنيم.


به گزارش ايسنا چندي پيش رئيس مركز تماس 09990با اشاره به مرکز اطلاع‌رساني تلفن همراه به خبرنگار ايسنا، گفته بود: اين مرکز به بررسي و پاسخگويي مسائل و مشکلات و نظرات مشترکان در ابعاد خدماتي، آبونمان، ثبت نام، سيم کارت و مسائل فني و غيره پرداخته و اين مرکز به صورت شبانه‌روزي از طريق پاسخگويي اپراتوري نسبت به بررسي و پيگيري مسائل و مشکلات تماس گيرندگان اقدام مي‌کند.


به گفته مجيد طاهرنيا در حال حاضر حجم بالاي تماس‌هاي ورودي به سامانه را پاسخگو بوده و نسبت به ارجاع موارد به بخش‌هاي مختلف شرکت ارتباطات سيار در تهران و استان‌هاي سراسر کشور از طريق crm (مديريت ارتباط با مشتريان) اقدام و پيگيري مي‌کنيم.


در اين راستا و به‌منظور تسريع و تسهيل در امر پاسخگويي و تکريم مشترکان همراه اول توسعه کمي و کيفي فعاليت‌هاي مرکز، ارائه خدمات غيرحضوري از طريق تلفن 09990 و ايجاد بسترهاي ارتباطي از جمله ايميل و پيامک در دستور کار قرار گرفته و مسوولان اظهار اميدواري کرده‌اند که در آينده نزديک بتوان از اين طريق در کاهش تردد مشتريان و سرعت در ارائه خدمات تلفن همراه گام موثري برداشت.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا