تقی پور: امیدواریم خبرهای خوش فضایی در دهه فجر به مردم ایران اعلام شود

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به ساخت ماهواره‌های مختلف فضایی در كشور اشاره كرد و گفت:‌ امیدواریم خبرهای خوش این بخش از صنعت در دهه فجر انقلاب اسلامی توسط رییس جمهور به مردم ایران اعلام شود.


به گزارش ایسنا وزیر ارتباطات با بیان اینكه محور سفر هیات دولت به خوزستان توسعه امور فرهنگی است، گفت: ارمغان دولت به استان خوزستان توسعه مراكز فرهنگی در قالب طرح‌های بهبود وضعیت میراث فرهنگی استان، توسعه طرح‌های ملی، رسیدگی به امور مساجد و بازسازی آن‌ها و همچنین توسعه فضاهای ورزشی خواهد بود.


رضا تقی‌پور در حاشیه مراسم افتتاح 503 طرح مخابراتی در رامهرمز در جمع خبرنگاران عنوان كرد: توسعه راه‌های ارتباطی روستایی و توسعه زیرساخت‌ها نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.


وی ادامه داد: افتتاح 503 طرح مخابراتی در خوزستان در قالب پروژه‌های مخابراتی و دفاتر پستی اتفاق جدیدی است كه نوید آینده خوبی با بهره‌گیری از زیرساخت‌های فن‌آوری می‌دهد.


وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در ادامه به نكات مثبت طرح مخابراتی GSM رامهرمز اشاره كرد و گفت: در این طرح روستاییان می‌توانند در سطح روستا تنها با یك كارت تلفن خدمات مخابراتی را دریافت كنند.


او افزود: سرمایه‌گذاری عظیم در بخش مخابراتی خوزستان نشان می‌دهد كه این استان از توان بالایی برای توسعه دولت الكترونیك، تجارت الكترونیك، بانكداری و سلامت الكترونیك برخوردار است.


تقی‌پور بیان كرد: خوزستان از استعداد فراوانی در دیگر بخش‌ها برخوردار است و تلاش مدیران نیز توانسته منابع ملی قابل توجهی برای توسعه این استان جذب كند.


او تصریح كرد: البته در این میان مسؤولان استان نباید تصور كنند كه پیشرفت و ترقی در استان خوزستان به پایان رسیده است و امیدواریم بتوانند در بخش مختلف اقتصادی و مخابراتی قدم‌های مؤثری بردارند؛ همچنین در اعتلای فرهنگ ایران اسلامی نیز مؤثر باشند.


وی یادآور شد: در سفرهای اول و دوم هیات دولت، شهرستان رامهرمز افزایش چهار برابری جذب اعتبار در بخش عمرانی را داشته است. امیدواریم به منظور توسعه و رفع برخی از مشكلات مردم این شهرستان، ساماندهی فاضلاب صنعتی رامهرمز را به عنوان یكی از مصوبات هیات دولت در سفر سوم به خوزستان داشته باشیم البته در این میان طرح‌های دیگری نیز برای توسعه این شهرستان مطرح خواهد شد.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا