تفاوت لایسنس اصلی و تقلبی ESET

ESETShop

New Member
تفاوت لایسنس اصلی و تقلبی ESET

لایسنس معتبر به معنای اعطای حق بهره برداری انحصاری محصول به هر مشترک مطابق با شرایط تولیدکننده آن است. حقی که از سوی ما به رسمیت شناخته می شود و فقط به ارائه کلید فعال سازی جهت بروز رسانی محصول خلاصه نمی شود. جهت تشخیص لایسنس معتبر و اصلی محصولات شرکت ESET و آشنائی با نحوه فعال سازی آن به همان صورتی که در سراسر جهان صورت می پذیرد، لازم است تا به نکات زیر توجه شود:


ویژگی های لایسنس اصلی ESET



    • - شکل ظاهری تمام سریال های فعال سازی اصلی و جدید ESET در سراسر جهان دارای 20 حرف ترکیبی از حروف و اعداد لاتین است که به پنج بخش تقسیم شده است. (نمونه: CDAK-DS9X-S425-R4PK-N54R)
    • - کلید اصلی فعال سازی بدون دیسک حاوی برنامه منتشر شده و نرم افزار با حجم متناسب آن از وب سایت اصلی www.eset.com بدون هیچ گونه پیشوند یا پسوند دیگری قابل دریافت می باشد. لایسنس اصلی در آخرین و جدیدترین نرم افزاری که از وب سایت رسمی دریافت شده باشد، فعال می شود.
    • - کلیدهای اصلی به هنگام نصب نرم افزار ضدویروس و در مرحله فعال سازی آن مورد قبول ESET قرار گرفته و در زمان خرید، لایسنس نرم افزار مستقیما و به طور انحصاری و کاملا محرمانه به ایمیل معرفی شده از سوی کاربر ارسال می گردد.
    • - کلیدهای اصلی فعال سازی محصولات خانگی، در وب سایت اصلی به آدرس my.eset.com در پنل اختصاصی کاربر قابل درج و استعلام می باشد. کلیه اطلاعات لایسنس از جمله سیستم یا سیستم هائی که توسط این کد فعال سازی مورد استفاده قرار گرفته اند و تعداد دقیق و مجاز لایسنس قابل مشاهده و مدیریت می باشند.
    • - کلیدهای اصلی فعال سازی محصولات سازمانی، در وب سایت اصلی به آدرس eba.eset.com در پنل اختصاصی کاربر قابل درج و استعلام می باشد. کلیه اطلاعات لایسنس از جمله سیستم هائی که توسط این کد فعال سازی مورد استفاده قرار گرفته اند و تعداد دقیق و مجاز لایسنس قابل مشاهده و مدیریت می باشند.
برای آشنائی بیشتر با محصولات اورجینال ای ست و تهیه لایسنس قانونی از وب سایت ای ست شاپ(www.ESETShop.ir) دیدن کنید. همچنین مقایسه کاملی از محصولات این شرکت در وب سایت ارائه شده است.

مطالعه مقاله تفاوت لایسنس اصلی و تقلبی ESET را به شما توصیه می کنم.


با آرزوی موفقیت و تشکر از سایت خوب مجید آنلاین.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا