تفاوت سیستم های مدیریت محتوای پولی با مامبو و جوملاو...

سلام
تفاوت سیستم های مدیریت محتوای پولی با سیستم های مدیریت حتوای مجانی مثل مامبو و جوملا در چیه؟
با تشکر
 
تفاوت cms های پولی با cms های رایگان و نال این است که این سیستم ها معمولا توسط شرکت ها تولید می شوند و جهت کسب در آمد هم هستند و قیمتهای بسیار بالایی هم دارند ولی در صورتی که سیستم هایی مانند دیتالایف ، نیوک ، جوملا با امکاناتی بسیار بالا تر از این مدیریت محتو ی ها و پشتیبانی قوی به صورت رایگان انتشار پیدا میکنند.
اکثر cms های پولی دارای معایب بسیار زیاد می باشند چون نسخه ای از آ« به صورت تست به دست کاربران نمی رسد تا آنها را آزمایش کنند و اطلاع دهند ولی cms های رایگان دارای پشتیبانی قوی هستند و هر چند وقت یکبار اصلاحیه هایی را برای آن پک میدهند.
در آخر سیستم های رایگان 100% بهتر از سیستم های پولی هستند. با تشکر
 

Mr.Steres

Active Member
همیشه نمی شه گفت که رایگان بهتر از پولیه است ! اگر برنامه نویس باشید این حرفو نمی زنید ... بهترین حالت سیستم های پولی اینه که بدید اختصاصی برای نیاز شما و با توجه به درخواست شما بنویسند ! اگر شما از شخصی که واقعا کارش اینه و خودش سیستم رو نوشته سیستم رو بخرید می تونید پشتیبانی قابل قبولی از سیستمتون داشته باشید در حالی که اگر رایگان مشکلی براش پیش بیاد کسی مسئولیت قبول نمی کنه ... البته اکثر سیستم های پولی اماده ایرانی ترجمه شده های رایگان خارجی اند مگر اینکه بدید براتون اختصاصی بنویسند !
 

VAHID216

مدیر بازنشسته
من این رو از تجربه این چند سال خدمتتون می گم و با حرف های p30local.com موافقم همین طور با صحبت های mr.steres ولی چیزی که باید توضیح بدم اینه که بعضی از افراد در جامعه ما موجود هستند که دید تخصصی ندارند و فکر می کنن که همیشه چیزی که براش پول می دین بهتر از اونی هست که براش پول ندادن این اصل درون ایران درسته ولی در دنیای گسترده اینترنت نه . متاسفانه این افراد همه چیز رو در مدت کم می خوان برای همین از شرکت هایی مثل Pars DATA خرید می کنن و هیچ وقت این فکر رو نمی کنن که یه سیستم براشون نوشته شه.
متاسفانه تعداد این آدم هاکم نیست.
موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا