تفاوت ایتالیا و فرانسه چیست؟ تور ایتالیا ، تور فرانسه

farhadaslani33

New Member
اگر زمانی بین دو کشور عزیز 'انتخاب سوفی' وجود داشته باشد، مطمئناً همین است. فرانسه و ایتالیا دو کشور محبوب و پربازدید در جهان هستند. آنها دارای فرهنگ های باورنکردنی با تاریخچه طولانی، غذا و نوشیدنی عالی، معماری دوست داشتنی، آب و هوای راحت و برخی از بزرگترین بناهای تاریخی در سراسر جهان هستند. در حالت ایده آل، هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات اروپایی، تور اسپانیا لازم نیست بین این دو کشور باورنکردنی تصمیم بگیرید. متأسفانه، احتمالاً انجام می دهید. زندگی سفر نه تنها شامل انتخاب های سخت بین مقاصدی به همان اندازه جذاب است، بلکه هر دو کشور جذابیت های مشابهی دارند، بنابراین انتخاب بین این دو یک مشکل واقعی است. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا از قید خود خارج شوید.

در حالت ایده‌آل، از فرانسه و ایتالیا دیدن کنید، زیرا از نظر جغرافیایی به هم نزدیک هستند و می‌توانید با ترکیب هر دو کشور در یک برنامه سفر، بلیط‌های پرواز بین‌المللی خود را دو برابر کنید. با این حال، تور چک ما می دانیم که این برای اکثر جهانگردان ها امکان پذیر نیست. با کنار گذاشتن مسائل مربوط به هزینه، هر کشوری به خودی خود مستحق بازدید اختصاصی است. شما نمی خواهید فرانسه یا ایتالیا را با نادیده گرفتن برخی از نکات برجسته یکی از آنها برای سفر به دیگری عجله کنید. بنابراین در عوض، شما باید بین دو کشور عزیز دنیا انتخاب سختی داشته باشید.

ما یک راهنمای مقایسه ای برای تور فرانسه و ایتالیا را تقسیم کرده ایم که به چشم انداز و آب و هوا، هزینه، مکان های دیدنی، غذا و نوشیدنی، و هنر و فرهنگ نگاه می کند. این کار آسانی نبود، اما امیدواریم این کار به شما حس بهتری نسبت به این دو کشور بدهد و به شما کمک کند در تعطیلات بعدی اروپایی خود یکی را اولویت بندی کنید.

چشم انداز و آب و هوا
فرانسه و تور ایتالیا مرز مشترکی دارند، بنابراین در مورد آب و هوا و جغرافیا همپوشانی وجود دارد. با این حال، تفاوت های قابل توجهی بین چشم انداز دو کشور وجود دارد.

فرانسه از نظر وسعت تقریباً دو برابر ایتالیا است، بنابراین در نتیجه تغییرات جغرافیایی بیشتری دارد. به طور کلی، شمال تپه‌ها و دشت‌ها – زمین‌های کشاورزی – است، در حالی که جنوب و شرق آن کوهستانی هستند و تور بارسلونا کوه‌های آلپ فرانسه مرتفع‌ترین نقاط کشور هستند. ایتالیا از نظر وسعت کوچکتر است و بیشتر از یک زمین ساحلی صخره ای تشکیل شده است، زیرا بخش زیادی از این کشور با آب احاطه شده است، خواه دریای آدریاتیک، دریای مدیترانه یا تیرنین. با این حال، در امتداد مرز مشترک ایتالیا با فرانسه، کوه های آلپ و در نتیجه مناظر کوهستانی را نیز دارد.

از نظر آب و هوا، فرانسه به دلیل شمالی تر بودن عموما خنک تر و مرطوب تر از ایتالیا است. آب و هوا قاره ای است و تابستان های گرم و زمستان های معتدل همراه با برف یا باران دارد. با این حال، منطقه جنوبی در اطراف پروونس در اکثر فصول سال گرم است و از نظر دمایی بسیار شبیه ایتالیا است. میانگین دمای پاریس در زمستان حدود 5 درجه سانتیگراد و در تابستان 20 درجه سانتیگراد است.
ایتالیا گرمتر است زیرا جنوب آن بیشتر است و به غیر از مناطق کوهستانی در شمال، آب و هوای مدیترانه ای دارد. در جنوب کشور در جزیره سیسیل، می تواند بسیار گرم و تقریباً بیابانی باشد. به طور کلی، این کشور بارندگی کمتری نسبت به فرانسه دارد. میانگین دمای رم در زمستان حدود 8 درجه سانتیگراد و در تابستان 30 درجه سانتیگراد است.


نمای بالایی سقف های نارنجی روشن سفالو در نزدیکی دریا، سیسیل
اگر هنگام انتخاب مقصد سفر برای تعطیلات اروپایی به طور خودکار از آب و هوای گرمتر با بارش کمتر استفاده می کنید، ایتالیا باید از نظر آب و هوا برنده شود. با این حال، هر دو کشور دارای مناظر باشکوه هستند، بنابراین نمی توان گفت که یک کشور از نظر جغرافیایی زیباتر از دیگری است.

هزینه ها و زیرساخت ها
فرانسه گران تر است. هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. در حالی که رم و ونیز می توانند گران باشند، پاریس یکی از گران ترین شهرهای اروپا برای بازدید است. به عنوان مثال، یک اتاق هتل سه ستاره در دسامبر در پاریس برای شما حدود 190 دلار کانادا برای دو مهمان هزینه خواهد داشت، در حالی که همین قیمت در رم حدود 130 دلار کانادا هزینه دارد. این یک تفاوت ناچیز نیست. همچنین، غذا، نوشیدنی و حمل و نقل احتمالاً در سراسر فرانسه بالاتر از ایتالیا خواهد بود.

با این حال، همانطور که ممکن است در تعطیلات اروپایی خود متوجه شوید، قیمت های بالاتر در فرانسه مزایای قابل توجهی نیز دارد. فرانسه زیرساخت بهتری نسبت به ایتالیا دارد، هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران. هتل‌ها معمولاً بهتر نگهداری می‌شوند، جاده‌ها در وضعیت تعمیر بهتری هستند و حمل‌ونقل مانند اتوبوس و قطار کارآمدتر است. اینطور نیست که ایتالیا ناکارآمد باشد، اما جاده‌های ایتالیا می‌توانند در خارج از شهرهای اصلی پر از دست‌انداز باشند و قطارها از برنامه خارج می‌شوند. شما مجبور نیستید در مورد تاخیرها یا ناکارآمدی های بزرگ در فرانسه نگران باشید، همانطور که ممکن است در ایتالیا مجبور باشید. این کشور هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، اما احتمالاً در اینجا به ازای دلار خود نیز بیشتر دریافت خواهید کرد.

پروازها به هر دو کشور قابل مقایسه هستند زیرا می توانید با پروازهای مستقیم از اکثر شهرهای بزرگ آمریکای شمالی به پاریس یا رم برسید. هم فرانسه و هم ایتالیا از محبوب ترین مقاصد جهان هستند، بنابراین یک کشور در مورد بلیط هواپیما بین المللی کوتاهی نمی کند.
نقاط دیدنی
بیایید در اینجا حتی برای تعیین برنده تلاش نکنیم. فرانسه و ایتالیا هر دو دارای برخی از معروف ترین سایت های جهان هستند. خلاصه‌ای ساده از معروف‌ترین نقاط دیدنی هر کشور، گنجینه‌های مربوط به آن‌ها را نشان می‌دهد که در تعطیلات اروپایی کشف می‌شوند.

فرانسه دارای پاریس با نوتردام، برج ایفل، موزه لوور، طاق پیروزی، ساکر کور، و تعداد بیشماری دیگر از بناهای برجسته در سطح جهانی است. ورسای را نیز در خارج از پاریس دارد. این کشور دارای منطقه نرماندی، با خط ساحلی ناهموار، قلعه جزیره ای مونت سن میشل، و شهرهای دارای گنجینه هایی مانند ملیله بایو است. مارسی و کوت دازور و صخره های بریتانی و بوردو و روستاهای زیبای پروونس و همچنین قنات رومی Pont du Gard و کاخ پاپس در آوینیون و سیتی د کارکاسون با قلعه قرون وسطایی باورنکردنی خود را دارد. فرانسه برای بناهای تاریخی در سطح جهانی کم ندارد.


کلیسای Sacre Coeur of Montmartre در پاریس
ایتالیا هم همینطور. رم دارای کولوسئوم، فروم رومی، فواره تروی، پله های اسپانیایی و پانتئون است. همچنین شهر واتیکان را در محدوده شهر خواهید دید که دارای کلیسای سنت پیتر و کلیسای سیستین است. ایتالیا همچنین دارای ونیز، با کلیسای سنت مارک و کانال بزرگ، و فلورانس، با کلیسای سانتا ماریا دل فیوره و شاهکارهای میکل آنژ و همه کاخ‌های خانواده دی مدیچی است. برج کج پیزا و دهکده های جذاب Cinque Terre و ساحل آمالفی در ناپل و همچنین پمپئی در نزدیکی آن وجود دارد. سیسیل در جنوب و روستاهای رمانتیک توسکانی در شمال وجود دارد.


کانال بزرگ و بازیلیکا سانتا ماریا دلا سالوت، ونیز
فقط به این لیست از مناظر باورنکردنی نگاه کنید. تقریباً مضحک است که این دو کشور چقدر شگفتی‌ها را در داخل مرزهای خود دارند. بدون توجه به اینکه کدام کشور را در تعطیلات اروپایی خود انتخاب می کنید، جاذبه های گردشگری در سطح جهانی و شاهکارهای معماری را کم نخواهید داشت. ایتالیا یا فرانسه را با اکثر کشورهای دیگر در جهان مقایسه کنید و احتمالاً از نظر جاذبه های جهانی در صدر قرار خواهد گرفت. اما بین این دو نفر، این یک سرگردانی است. هر کدام را که به نظر شما غلغلک می دهد انتخاب کنید و از انتخاب آن خوشحال خواهید شد.

غذا و نوشیدنی
مانند مکان های دیدنی ملی، ایتالیا و فرانسه بهترین غذاها و نوشیدنی های جهان را دارند. اگر بخواهید از مردم بپرسید که بهترین غذاهای ملی جهان کدامند، غذاهای فرانسوی و ایتالیایی احتمالاً در سه رده پایانی خواهند بود.


غذاهای عالی – گوش ماهی با مارچوبه و بیکن لاردو
آشپزی فرانسوی اساساً روش‌های مدرن تفکر ما در مورد غذا را ابداع کرد. در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، آگوست اسکوفیه روش‌های سنتی پخت و پز را به روز کرد و به تدوین چیزی که ما امروزه آن را آشپزی عالی می‌نامیم کمک کرد. اگر او و دیگر سرآشپزهای فرانسوی طرز تصور ما از وعده‌های غذایی‌مان را اصلاح نمی‌کردند، احتمالاً در دنیای غرب همچنان غذای دهقانی می‌خوردیم. این نگرش نوآورانه به آشپزی مدرن فرانسوی نیز منتقل شده است. غذاهای فرانسوی همه چیز در مورد نوآوری و پالایش است. وعده های غذایی اغلب ساده، اما سرشار از طعم و تخیل خیره کننده در ترکیب طعم ها و سبک ارائه هستند. در هیچ جای دنیا غذاهای لذیذ بهتری پیدا نخواهید کرد.

با این حال، این بدان معنا نیست که صرف غذا در فرانسه در خارج از خانه به دنبال رفتن به شیک ترین رستوران هاست (اگرچه اگر می خواهید طعم برتر را بچشید، این را کم نخواهید داشت). غذاهای ساده گذشته استثنایی باقی مانده اند، از بورگنیون گرفته تا اردک گرفته تا نان های پخته شده و نان باگت که صبح ها را بسیار دیدنی می کنند. نان فرانسوی و پنیر فرانسوی بهترین ها در جهان هستند، بنابراین حتی اگر پالت شما تا حد امکان ساده باشد، در آنجا با شما خوب رفتار می شود.
 

2311ali123

New Member
دوستان سلام راجع به تحصیل در ایتالیا چیزی میدونید و این که چطور باید برای مهاجرت به ایتالیا برای تحصیل افدام کنم. ممنون می شم اگه اطلاعاتی دارین بهم بگین.. و این که چه فرقی با تحصیل در فرانسه داره.
سلام دوست عزیز شما برای تحصیل در ایتالیا باید از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید. برای این کار هم اول باید به سابت دانشگاه ها مراجعه کنید تا شرایط پذیرش رو ببینید. مدارکتون باید کامل باشه اگه بخواید میتونید از موسسه مهاجرتی میرداماد هم کمک بگیرید. این موسسه واقغا موسسه خوبیه.
 

sabasarayi

New Member
سلام من میخواستم بدونم تحصیل در فرانسه بهتر هست یا ایتالیا؟ من حودم خیلی دوس دارم برای مهاجرت به فرانسه اقدام کنم ولی شرایطش رو نمیدونم دقیقا چیا هست. امکنش هست بهم بگید؟
سلام دوست عزیز اگر میحوای به فرانسه مهاجرت کنی میتونی از موسسات مهاجرتی معتتر کمک بگیری. من یه موسسه ای رو میشناسم به نام موسسه مهاجرتی میرداماد. خیلی کارشناسای خوبی داره اگه بخوای میتوتی بری اینجا. ب نظرم مهاحرت به آلمان هم گزینه خئبی برای تحضیل باشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا