تغییر شماره کی فریم ها

rrss

Active Member
با سلام خدمت دوستان
راستش بنده یه آموزشی رو به زبان اصلی داشتم کار میکردم که به یه مشکلی برخوردم که موندم چیکار کنم راستش از شما چه پنهون که در این آموزش یه سری کیفریم ساختیم در فریمهای 100 و 110 و ... ولی بعد از اینکه به رندر ستینگ رفته و تعداد فریمها قبلا 124 بود حالا به 174 تغییر دادیم و سایز رو عرض و ارتفاع رو نیز تغییر دادیم به 576*1024 با این تغییر در رندر ستینگ کل شماره فریمها تغییر کرد مثلا کیفریم 110 شماره اش شد 91.67 و فریم 100 شد 83.33 و... خلاصه موندم چرا این کی فریمها شماره فریمشون اینجوری شده و قبلا که با این آموزش داشتم کار میکردم با شماره فریمها تا آخر دست به گریبان بودم حالا موندم چکار کنم تورو خدا فوری و ضمنا ورژن سینما فوردی هم 11.008 هستش
از دوستان درخواست میکنم که راهنمائی کنن چیکار باید بکنم ممنون
 

rrss

Active Member
حداقل یه راهنمائی یه چییییزی!!! خدا رو خوش نمیاد اینجوری خشک و خالی باشه
در راه خدا یه نفر یه رهنمائی بکنه !!! موندم چیکار کنم
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام.
خب برو توی رندر ستیگ توی تب اوت پوت مقدار فری ریت رو بذار روی 30 دوباره درست میشه کی فریمات دوست من.
 
سلام عزیز
اولش این تجربه خوبی برات که هر موقع خواستی با c4d کار کنی قبل از هر کاری تعداد fps یا مون frame rate رو تنظیم کنی برای این کار Ctrl + d رو بزن و fps مورد نظرت رو تنظیم کن.
بعدش تغیر تعداد فریم های timeline سبب جایجایی فریم ها نمیشه تنها چیزی که سبب جابه جایی keyframe ها میشه همون تنظیم بالاست که عرض کردم.
حالا اگر می خوای keyframe هات مجددا به حالت اول برگردن باید مقدار fps رو در project setting به همون مقداری که در اول پروژه داشتی برگردونی در غیر این صورت اگر می خوای میزان fps ثابت بمونه باید keyframe هاتو دستی جابه جا کنی.
موفق باشی
 
ابته این هم یک راه دیگه برای شما :
با توجه به اینکه من تمام آموزش های c4d رو تقریبا حفظ هستم احتمالا آموزشی که شما نگاه می کنید MILG 7 هستش .
شما می تونی FPS ت رو به حالت اول برگردونی و اگر می خوای اموزش رو هم دنبال کنی بهترین راه اینه که در AFTER EFFECTS فریم ریت رو عوض کنی به این شرط که به جای فرمت های فیلم SEQUENCE در رندرنهاییت بگیری و بعد در تنظیمات INTERPREATE FOOTAGE در نرم افزار AFTER EFFECTS می تونی FPS رو بدون هیچ مشکلی تغییر بدی به اون چیزی که خودت می خوای.
 

rrss

Active Member
با سلام خدمت دوستان گلم
قبل از هر چیز باید از کسانی که به اینجا سر زدند از همه تشکر کنم و از کسانی که بنده رو راهنمائی کردند تا بتوانم این مشکل رو حل کنم تشکر می کنم ، دوستان گلم بنده از تک تک کسانیکه بنده رو مورد لطفشون قرار داده و راهنمائی کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارم از دوستان خوبم Amin 4D و special.agent19 که به بنده لطف بزرگی کرده و راهنمائی کردند بییییییینهایییییت متشکر و سپاسگذارم ممنونم خیلی ممنون:rose:

ارادتمند rrss
 

جدیدترین ارسال ها

بالا