تغییرات جدید تلگرام در نسخه 9.2

jadval

New Member

ویژگی های منحصر به فرد تلگرام نسخه 9.2​

ورود به حساب کاربری بدون سیم کارت، زمان‌سنج حذف خودکار سراسری، موضوع‌های 2.0 و موارد بیشتر

اموجی‌های تعاملی و واکنش‌های بیشتر. هنگامی که در گفتگوهای دونفره برروی‌ اموجی‌های ✍️ می زنید، آن‌ها جلوه تمام‌صفحه را نمایش خواهند‌ داد. در صورتی که برنامه مخاطب‌تان بازباشد، هر دو کاربر به صورت همزمان جلوه را مشاهده خواهند کرد.

این اموجی‌ها از این پس همچنین به عنوان واکنش‌ها در دسترس تمانی کاربران می‌باشند.

بسته‌های اموجی جدید​

بسته‌های اموجی جدید. کاربران‌ پرمیوم ۱۰ بسته اموجی جدید را از هنرمندان تلگرام دریافت می‌کنند.

میزان دقیق استفاده از حافظه. صفحه میزان استفاده از حافظه از این پس نشان می‌دهد که هر گفتگو چه میزان حافظه مصرف می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که رسانه‌های مربوط به گفتگوهای جداگانه را بر اساس نوع فایل از حافظه پنهان خود حذف کنید.

کدهای QR موقت​

کدهای QR موقت. از این پس می‌توانید از بخش کد QR در تنظیمات، بدون نیاز به داشتن نام کاربری و بدون به اشتراک گذاشتن شماره تلفن، یک کد QR موقت برای خود بسازید.

سیستم ضد هرزنامه‌ی قدرتمند. گروه‌های بزرگ می‌توانند فیلترهای پیش‌گیرانه‌ی جدیدی را فعال کنند تا الگوریتم‌های آزمایش شده‌ی تلگرام با بالاترین قدرت خود جلوی پیام‌های اضافی و هرزنامه را بگیرند.

موضوع‌های 2.0. از این پس می‌توانید در گروه‌هایی که بیشتر از 100 عضو داشته باشند، قابلیت موضوع را فعال کنید. همچنین امکانات جدیدی از جمله دو ستونه شدن ظاهر موضوع‌ها، دسترسی به آخرین موضوع به طور مستقیم از فهرست گفتگوها، یک موضوع عمومیبرای نمایش پیام‌های قدیمی‌تر و موارد بیشتر نیز به موضوع‌ها اضافه شده‌اند.

زمان‌سنج حذف خودکار سراسری​

زمان‌سنج حذف خودکار سراسری. می‌توانید یک زمان‌سنج نابود کننده برای پیام‌ها در گفتگوهای جدید تنظیم کنید تا پس از مدت خاصی پاک شوند.

این زمان‌سنج، بر روی گفتگوهای قدیمی‌تر اعمال نخواهد شد، ولی می‌توانید به راحتی از مسیر تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > حذف خودکار پیام‌ها، گفتگوهای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ورود به حساب کاربری بدون نیاز به سیم کارت. هر کاربر می‌تواند بدون شماره تلفن و با دریافت یک شماره ناشناس از پلتفرم Fragment، حساب کاربری ایجاد نموده یا وارد حساب کاربری خود شود.

امیدواریم از مطلب به روزرسانی تلگرام به نسخه 9.2 لذت برده باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا