تغيير اتوماتيك شماره ISP در وضعيت اشغال

Hamed_jon

Member
شايد شركت تامين كننده خدمات اينترنتي شما هم براي اتصال مشتركان خود چندين شماره را در نظر گرفته و شما با اشغال بودن يكي به ديگري رجوع ميكنيد. اگر اين طور باشد بهتر است از گزينه جديد در نظر گرفته شده در سرويس Dial-Up ويندوز 2000 و XP استفاده كنيد تا هر بار مجبور نباشيد شماره را مجددا وارد كنيد
با كمك گزينه Alternates شما ميتوانيد تمامي شماره هاي ISP خود را وارد كنيد و سيستم با اشغال بودن يك شماره به بصورت خود كار شماره بعدي را آزمايش مي كند و شماره اي را كه با آن بصورت موفقيت آميز به شبكه وصل شده است را در سطر ليست قرار ميدهد تا دفعه بعد شماره آغاز كننده باشد. بدين ترتيب شماره اي كه با منطقه و مودم شما سازگاري بيشتري دارد بعد از مدتي شماره دائمي شما خواهد شد و دسترسي شما به اينترنت بهبود مي بخشد.
مراحل زير را جهت وارد كردن شماره هاي جايگزين طي كنيد:

1- در ويندوز 2000 به Start>Settings برويد و سپس Network and Dial-Up Connections را انتخاب كنيد و بر روي تماس مورد نظرتان Double-Click كنيد. و در ويندوز XP به Start>Connect to برويد و تماس مورد نظر تان را انتخاب كنيد:

4- با زدن دكمه Add ميتوانيد تمام شماره هاي مورد نظرتان را وارد كنيد و در صورت لزوم هر كدام از دو گزينه پايين پنجره را متناسب با شرايط خود فعال كنيد.

همه ISP ها شماره هاي تماس جديد را در وب سايت خود اعلام ميكنند لذا سعي كنيد هر چند وقت يكبار به وب سايت تامين كننده خدمات اينترنت خود مراجعه كنيد.

برگرفته از itbuzzar
 

جدیدترین ارسال ها

بالا