jahanagahan

New Member
همه ما در روز به دفعات از آب درون یخچال خود برای مصارف گوناگون استفاده می کنیم. این آب موجود در یخچال می بایست پاک و سالم و بدون طعم باشد تا ما را دچار مشکل نکند. امروزه در یخچال های ساید بای سابید شاهد تعبیه یک مخزن آب روی درآنها هستیم که این مخزن به مصرف کننده این امکان را می دهد که بدون باز کردن درب یخچال بتواند آب خنک را به همراه تکه های کوچک یخ را داشته باشد.

این مخزن ها دارای فیلترهای مخصوصی هستند که آب را قبل ازمصرف تصفیه می کنند و املاح مضر آن را جدا می کنند. این فیلترها عمر طولانی مدت ندارند و معمولا می بایست آنها را هر 6 ماه در میان با فیلترهایی نو جایگزین کرد. یخچال ها با برندهای مختلف ، دارای روش های بسیار متفاوتی برای عوض کردن فیلتر آنها می باشند . بهترین راه این است که به دفترچه راهنمای یخچال خود مراجعه کنید در آن می توانید روش درست انجام تعویض فیلتر یخچال خود را مشاهده کنید .
یخچال های قدیمی تر ، یعنی بسیاری از مدل های یخچال قدیمی که قبل از سال 2002 ساخته شده اند معمولا دارای فیلترهای مدل قدیمی هستند که در پشت یخچال قرار دارد. در این یخچال های سبک قدیمی باید در ابتدا ، شیر آب در یخچال و فریزر خاموش شود تا بتوان فیلتر را تعویض کرد.
درب یخچال های جدید اسنوا دارای سیستم آرام باز شونده هستند و برخی از آنها دارای صفحه نمایش لمسی می باشند ، که این صفحه به زیبایی هر چه بیشتر یخچال افزوده است و کار با آن را آسان تر کرده است. در سری های جدید ، سرعت ساخت یخ درون یخچال بسیار افزایش یافته است و مصرف کننده می تواند در کمتر از یک ساعت به یخ دسترسی داشته باشد . همچنین سیستم سرد کننده آب نیز در این یخچال ها بسیار خوب است و همواره آب سرد و تصفیه شده را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.
علاوه بر این موارد ، مصرف انرژی در آن بسیار کم است و به همین دلیل برق بسیار کمی مصرف می کند و سر و صدای بسیار پایینی نیز دارد.
این یخچال ها در رنگ ها و مدل های متفاوتی ساخته شده اند و می تواند هر سلیقه ای را به خود جلب کند. این یخچال ها طوری طراحی شده اند که شما بتوانید بسته های پر حجم ، انواع بطری ها ، کیک تولد و … را به راحتی درون آنها جاسازی کنید.

تعمیرگاه یخچال قائم سرویس در شهرک غرب
 

جدیدترین ارسال ها

بالا