تعمیر مینی چیلر گلدیران

تعمیر مینی چیلر گلدیران

چیلرهای کوچکی هسـتند که برای واحدهای مسکونی، تجاری و اداری کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.اساس کار شان مانند چیلرهاست که با خنک کردن آب در اواپراتور و ارسال آن برای فن کویل ها، سرمایش مورد نیاز ساختمان را فراهم می کند.در واقع نسبت به چیلر ابعاد کوچک تر و ظرفیت کمتری دارد و معمولا به صورت هوا خنک (کندانسور هوا خنک) ساخته می شود و نیازی به برج خنک کننده و متعلقات آن ندارد.دستگاه سرد کننده ای است که ابعاد آن بسیار جمع و جور (compact) بوده و به راحتی و بدون نیاز به موتورخانه در اماکن مختلف مسکونی ، اداری ، تجاری ، ورزشی ، صنعتی و … نصب می شود.اگر نیاز بیشتر از ظرفیت یک مینی چیلر باشد می توان از چند مینی چیلر به صورت ترکیبی با یکدیگر استفاده نمود.

قیمت مینی چیلر ال جی
مینی چیلر ال جی با تکنولوژی جدید VRF ساخته می شود و به همین دلیل دارای کارایی و راندمان بالا است و در آن ها از تکنولوژی اینورتر استفاده شده است. قیمت مینی چیلر ال جی نیز بسیار به صرفه بوده و تعمیر و نگهداری آن ساده است. قیمت مینی چیلر ال جی در مدل ها و انواع گوناگون با یکدیگر تفاوت دارد.
نمایندگی مجاز تعمیر مینی چیلر ال جی
مجموعه بیتا سرویس متشکل از افراد زبده با تجربه بسیار بالا از سال 1379 در زمینه نصب، تعمیر، سرویس و یا اصطلاحا عیب یابی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل، موتورخانه، مشعل شوفاژ،رادیاتور، نصب پکیج، تعمیر پکیج ،نصب اسپلیت،تعمیر اسپیلت ، داکت اسپلیت، نصب پمپ آب،تعمیر پمپ آب ، مینی چیلر و فن کوئل در کرج و تهران فعالیت می کند. که در این راستا این افتخار نصیب ما شد که نمایندگی بیشتر شرکتهای بزرگ از جمله نمایندگی ایران رادیاتور، نمایندگی ال جی و شرکتهای دیگر که در ذیل از آن ها نام خواهیم برد را اخذ نماییم. به سبب همین اعتبار سعی خود را بر آن داشته تا با افزایش کیفیت خدمات خود مشتریان زیادی را جذب نموده و رضایت آن ها را کسب نماییم.


 

جدیدترین ارسال ها

بالا