سلام
من تعمیر کار لپ تاپ هستم و سوالی به ذهنم رسیده
فرض اگر لپ تاپی برا تعمیر بیارن و متوجه بشین که هارد دیسک نداره و مشتری گردن شما بندازه که داشته
بهترین شیوه برخورد با اینگونه موارد چیه ؟
بله این روش جواب میده فقط یکم وقت گیر هست اگر همزمان 3-4 تا لپ تاپ کمی سخت میشه . من سعی می کنم از این به بعد همین روش رو پیاده کنم .بهترین شیوه ای که به فکرم میرسه در برخی تعمیر گاه ها اجرا میشه، موقع تحویل گرفتن دستگاه، کاور زیر اش رو
باز می کنند و شماره سریال باطری، هارد دیسک، رم و خود لپ تاپ رو در یک فرم مشخص می نویسند و
جلوی مشتری قرار می دهند تا امضاء کنه. طبیعتا اگه هاردی وجود نداشته باشه، جلو سریال اش می نویسند که "ندارد".
اینطوری هم خیال مشتری راحته و هم تعمیر کار.