تعمیر جاروبرقی الجی با بهترین خدمات

amir6893

Member
ما در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الجی در تهران علاوه بر تکیه بر مهارت، تجربه و تعهد به کار آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات به مشتریان گرامی برای تعمیر جاروبرقی ال جی با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا هستیم. شبانه روزی جاروبرقی ها لوازم خانگی مهمی هستند و با توجه به حجم کاری که برای ما انجام می دهند، گهگاه دچار خرابی می شوند. اما خبر خوب این است که اکثر مشکلات جاروبرقی به راحتی قابل رفع هستند. اما مهم این است که برای تعمیر جاروبرقی ال جی در محل به تعمیرگاه مجاز و کاملا تخصصی مراجعه کنید و هیچ نگرانی بابت کیفیت تعمیر، گارانتی خدمات محصول و مسئولیت نداشته باشید. کارکنان علاوه بر این، از آنجایی که تعمیر انواع جاروبرقی ممکن است تفاوت های مدلی داشته باشد، بهترین و کاربردی ترین کار به خصوص در شهرهای بزرگ (مسافت طولانی، عدم اعتبار برخی تعمیرگاه ها و وجود ترافیک می تواند آزاردهنده باشد). )، شامل بردن جاروبرقی آسیب دیده ال جی به نمایندگی تعمیر است.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی
تفاوت عمده بین جاروبرقی ها بدون کیسه یا کیسه ای است. برای اکثر مردم، این یک موضوع ترجیحی شخصی است، اما اگر یکی از اعضای خانواده شما آلرژی یا آسم دارد، یا اگر نگران کیفیت هوای داخل خانه هستید، توصیه می کنیم که جاروبرقی کیسه ای به طور کلی انتخاب بهتری باشد. البته جاروبرقی های بدون کیسه مشکلی ایجاد نمی کنند و فضای مورد نظر را به خوبی تمیز می کنند، اما برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم که نباید در معرض گرد و غبار قرار گیرند، می توانند مضر باشند. علاوه بر این، بسیاری از جاروبرقی‌های بدون کیسه از فیلترهایی استفاده می‌کنند که باید آن‌ها را بشویید تا ذرات به دام افتاده را از بین ببرید، که می‌تواند آلرژن‌ها و آلاینده‌ها را دوباره وارد هوا کند.

اما در هر صورت هر دو نوع جاروبرقی بدون کیسه و کیسه دار ال جی به دلایل مختلف ممکن است از کار بیفتند و آسیب ببینند که در این صورت پیشنهاد می کنیم در صورت بروز مشکل حتما با کارشناسان پشتیبان تماس بگیرید.



نمایندگی جاروبرقی ال جی در تهران
روشن نشدن یا روشن نشدن جاروبرقی یک مشکل رایج است، اما در بسیاری از موارد به راحتی می توانید این مشکل را شناسایی و برطرف کنید. شاید خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما در بیشتر مواقع کمبود برق دلیل کار نکردن جاروبرقی است. بنابراین ابتدا بررسی کنید که جاروبرقی به برق وصل باشد و نیازی به ریست کردن فیوزها و کلیدهای مدار نباشد. علاوه بر این، هر گونه انسداد می تواند منبع گرمای جاروبرقی را قطع کند، بنابراین شیلنگ ها و فیلترها را برای انسداد بررسی کنید و هر گونه مانعی را که پیدا کردید بردارید.

در برخی موارد کیسه جاروبرقی پر شده و از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند. برای رفع مشکل کافی است کیف را تعویض کنید و در صورت رفع مشکل با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی پشتیبان در تهران با ما تماس بگیرید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی
خاموش شدن ناگهانی دستگاه در صورت استفاده در حداکثر توان بیش از 20 دقیقه و در حداقل قدرت بیش از 30 دقیقه طبیعی است. به لطف وجود ترموستات در دستگاه، با گرم شدن موتور دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

همچنین مشکل ممکن است به دلیل وجود ایراد در سیم و دوشاخه دستگاه باشد که با تکان دادن دستگاه به طور ناگهانی قطع می شود، راه حل آن بررسی اتصالات برقی دستگاه دستگاه می باشد. یعنی پریز برق دستگاه برقی است و برای اطمینان آن را با یک وسیله برقی مانند سشوار به همان پریز وصل کنید تا متوجه شوید سشوار ایرادی دارد یا نه و همچنین بررسی کنید که دوشاخه دستگاه از نظر ظاهری مشکلی نداشته باشد. عوامل دیگری نیز می توانند باعث توقف ناگهانی جاروبرقی شوند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

در صورت «پر شدن زباله»، «گرفتگی لوله» یا «گرفتگی فیلتر»، دستگاه به سرعت گرم می شود و به سرعت توسط ترموستات خاموش می شود.
خرابی شلنگ و کلید دستگاه نیز می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه شود.
برای بررسی وضعیت دستگاه باید تمام فیلترها را طبق دستورالعمل ثبت شده در دفترچه راهنما تمیز کنید.
کیسه یا سطل زباله را به طور کامل از دستگاه خالی کنید.
شلنگ، لوله تلسکوپی و لوله پارویی دستگاه را نیز بررسی کنید تا مسدود نشده باشند و زباله ای در آنجا گیر نکند.
جدا از این، باید بررسی کنید که دوشاخه به درستی در پریز قرار گرفته باشد و برای تست، سوکت را با یک وسیله الکتریکی دیگر چک کنید.

جاروبرقی ال جی روشن نمی شود؟
هنگامی که جاروبرقی اصلا روشن نمی شود، لطفا موارد زیر را بررسی کنید
در این صورت برای یافتن دلیل روشن نشدن دستگاه باید دستگاه دیگری مانند سشوار را به پریز برق وصل کنید تا متوجه شوید پریز برق دارد یا خیر.
دستگاه باید مستقیماً به یک پریز مستقل وصل شود و نباید از سه راهی استفاده شود.
دوشاخه باید کاملاً داخل پریز باشد و ظاهر دوشاخه نباید مخدوش باشد.
شیلنگ انعطاف پذیر به درستی به دستگاه وصل شده است.
برای آشنایی بیشتر با مشکل روشن نشدن جاروبرقی مقاله “چرا جاروبرقی روشن نمی شود” را مطالعه کنید.
توجه: در برخی مدل ها، دستگاه توسط دکمه های روی دسته و در برخی دیگر توسط بدنه روشن می شود.
برخی از مدل ها هم روی بدنه و هم روی دسته کلید دارند، ابتدا با کلید روی بدنه دستگاه را روشن کنید (حالت STAND BY) سپس با کلید روی دسته حالت مکش را انتخاب کنید.

در صورت کاهش مکش جاروبرقی ال جی چه باید کرد؟
اگر جاروبرقی شما مشکل دارد و احساس می کنید مکش آن کاهش یافته است، 6 مورد وجود دارد که باید بررسی کنید.
دستگاه را خاموش کنید و دوشاخه را از پریز برق جدا کنید.
لوله تلسکوپی، شلنگ و ابزار تمیز کننده را از نظر گرفتگی و انسداد مجرا بررسی کنید.
بررسی کنید که ظرف زباله پر نباشد. در صورت لزوم آن را خالی کنید.
بررسی کنید که فیلتر هوای خروجی مسدود نشده باشد. در صورت لزوم آن را تمیز کنید.
بررسی کنید که فیلتر هوا مسدود نشده باشد، در صورت لزوم فیلتر هوا را تمیز کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا