تعمیر تلویزیون سونی در منزل با استاد تی وی

niladecor

New Member
یکی از مشکلاتی که افراد در هنگام خرابی تلویزیون سامسونگ با آن مواجه می شوند این است که آیا تعمیر تلویزیون معیوب امکان پذیر و مقرون به صرفه است یا اینکه باید تلویزیون جدید بخرند.

ostadtv یکی از مراکز مجهز تعمیر تلویزیون سونی در تهران است که در کنار برند سونی به صورت کاملا تخصصی در زمینه تعمیرات برندهای مختلف تلویزیون از جمله پاناسونیک، سامسونگ، ال جی و ... فعالیت می کند و دارای 30 سال سابقه کار می باشد. در این زمینه دارد. اولویت اول این مرکز همیشه منافع خریدار است و به همین دلیل سعی در تعمیر تلویزیون معیوب دارد و بهترین مشاوره را در زمینه امکان تعمیر تلویزیون می دهد.

1421843_269.jpg

چه چیزی هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ را تعیین می کند؟

بسته به مشکل تلویزیون شما، هزینه تعمیر تلویزیون سونی می تواند بسیار متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  1. نوع دستگاه (LED، LCD، پلاسما هوشمند و غیره)
  2. نوع عیب و عیب
  3. زمان صرف شده برای تعمیرات
  4. هزینه های تعویض قطعاتی که دیگر قابل تعمیر نیستند.
خدمات استاد تی وی شامل چه مواردی است؟

  1. ارائه گارانتی برای تعمیر و تعویض قطعات
  2. انجام کارهای مربوط به تعمیر تلویزیون سونی و سایر برندها در منزل با کمترین هزینه
  3. سرعت و جدیت در کار به طوری که بلافاصله پس از تماس خریدار، استاد به محل اعزام شود.
  4. استفاده از قطعات با کیفیت و جدید برای تعمیر تلویزیون
  5. انجام تعمیرات در منزل در تهران بزرگ
  6. تعویض دستگاه به سرویس توسط تکنسین های سرویس بدون نیاز به حضور مشتری و بازگشت پس از تعمیر
  7. استفاده از تجهیزات و امکانات روز دنیا برای تعمیر تلویزیون.

ostadtv.JPG


نکاتی برای نگهداری از تلویزیون سونی

به گفته تکنسین های استاد تی وی ، نگهداری صحیح تلویزیون باعث صرفه جویی در هزینه تعمیر و تعویض قطعات آن و از همه مهمتر افزایش طول عمر صفحه نمایش می شود.

اکثر مردم ساده ترین کارهایی را که می توانند برای حفظ و افزایش عمر تلویزیون انجام دهند فراموش می کنند. مثلا قبل از خواب تلویزیون را خاموش نکنید.

  • گاهی اوقات نوسانات ولتاژ می تواند به تلویزیون آسیب برساند. گرد و غبار نیز دشمن تجهیزات الکترونیکی است که باعث اتصال کوتاه می شود و می تواند به صفحه نمایش دستگاه آسیب برساند.

  • برای اتصال دستگاه به منبع تغذیه از یک تنظیم کننده ولتاژ یا محافظ برق استفاده کنید.

  • صفحه را با استفاده از تنظیمات دستگاه کم نور کنید و آن را در سطح دلخواه تنظیم کنید.

  • کنتراست تلویزیون را کاهش دهید و از کنتراست کمتری استفاده کنید.

  • فاصله مناسب تلویزیون از دیوار را حفظ کنید.

  • تلویزیون را از منابع گرمایی مانند رادیاتور، شومینه و بخاری دور نگه دارید.

  • اگر تلویزیون تماشا نمی کنید، دستگاه را خاموش کنید.

  • گرد و غبار جمع شده روی تلویزیون را به طور مرتب تمیز کنید.

5456676.jpg


مرکز تعمیر تلویزیون سونی در تهران

فرقی نمی کند در کدام منطقه یا منطقه تهران زندگی می کنید، زیرا استاد تی وی در حال گسترش خدمات خود در سطح شهر تهران است و تکنسین های خود را به سراسر تهران برای رفع مشکلات مشتریان اعزام می کند.

این مرکز با بیش از 30 سال سابقه در تعمیر تلویزیون و تعویض قطعات آن، توانایی شناسایی و رفع ایرادات دستگاه شما را در مدت زمان کوتاهی دارد. بنابراین تعمیر تلویزیون sony در تهران به راحتی توسط تلویزیون این مجموعه قابل قابل انجام است.
 
به روز بودن و همگام بودن با تکنولوژی برای همه سرگرم کننده است. این همگام سازی می تواند تکنولوژی مورد استفاده در اسپیکرها، کنسول های بازی، تلویزیون، هدفون و ... باشد اما نمی توان دستگاه های مدرن را در اختیار همه قرار داد، زیرا رشد تورم از رشد درآمد بیشتر است و این یعنی قدرت خرید. مردم در حال کاهش هستند. راه حل مناسب با این شرایط اقتصادی، فروش اعتباری یا فروش اقساطی است که مردم می توانند بر اساس اعتبار خود خرید کنند. اما فروش اقساطی در ایران مشکلات زیادی را به همراه دارد.
اگر به دنبال فروش اقساطی تلویزیون سونی در تهران دارید، سونی شهراد یکی از معتبر‌ترین نمایندگی‌های سونی در خیابان جهوری به صورت اقساطی تلویزیون و محصولات سونی را خریداری نمایید.آدرس: تهران - خیابان جمهوری - چهارراه شیخ هادی - روبروی بانک تجارت - پلاک ۷۱۱ - فروشگاه سونی شهراد شماره تماس: 66950911-021 روی لینک کلیک کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا