تعمیر انواع کولرگازی در تهران

tehranapprepair

New Member
تعمیر کولرگازی در تهران

آشنایی با خرابی ها و مشکلات رایج کولر گازی پنجره ای​

اولین گام در تعمیر کولر گازی پنجره ای به طور صحیح و کار آمد، شناخت خرابی های مرسوم در این سیستم سرمایش و گرمایش است. در این بخش به معرفی مرسوم ترین ایرادات احتمالی کولر گازی پنجره ای و شیوه عیب یابی و تعمیر آن خواهیم پرداخت.

1. چرا کولر گازی پنجره ای صدا می دهد؟​

یکی از معایب کولر گازی پنجره ای که توسط بسیاری از افراد تجربه شده، صدا دادن آنها است. این دسته از خرابی ها به احتمال زیاد، ناشی از مشکلات فن و موتور کولر گازی پنجره ای است و به دلیل بر هم زدن آرامش افراد، باید در سریع ترین زمان ممکن با کمک یک تعمیرکار رفع گردد. برای مثال چنانچه پیچ و مهره های داخل دستگاه شل و یا باز شود و بر روی فن دستگاه بیفتد، می تواند سر و صدای بسیار آزار دهنده ای ایجاد کند. رفع این مشکل با کمک تعمیرکار داکت اسپلیت به سرعت انجام خواهد شد.

2. چرا کولر گازی پنجره ای باد گرم می دهد و هوا را به خوبی خنک نمی کند؟​

تولید باد گرم توسط کولر گازی پنجره ای می تواند علل مختلفی داشته باشد که برخی از آن ها نیاز به تعمیر داشته و برخی دیگر به سادگی توسط تعمیرکار و با سرویس دستگاه قابل رفع است. برای مثال ممکن است شما دستگاه را به اشتباه روی حالت زمستانه تنظیم کرده باشید. در چنین شرایطی داکت اسپلیت به گرم کردن منزل شما خواهد پرداخت.

یکی دیگر از مرسوم ترین دلایل تولید باد گرم توسط کولر گازی پنجره ای کم شدن گاز مبرد است. در چنین شرایطی تعمیرکار در زمان تعمیر داکت اسپلیت به بررسی فشار گاز و شارژ مجدد آن در صورت نیاز خواهد پرداخت. برخی دیگر از خرابی های داکت اسپلیت شامل مواردی همچون معیوب بودن ترموستات، کثیف شدن فیلتر، خراب بودن فن، سوختن برد و سایر ایردات مشابه هستند.

3. چرا یونیت داخلی کولر گازی پنجره ای یخ می زند؟​

یخ زدن یونیت داخلی دستگاه، نشان دهنده خرابی فن داکت اسپلیت است. اگر فن نتواند به درستی باد را از روی قسمت سرد عبور دهد، سرمای بیش از حد باعث یخ زدن دستگاه خواهد شد. تنها راه حل این مشکل تعمیر فن داکت اسپلیت است.

4. چرا کولر گازی پنجره ای نمی شود؟​

یکی دیگر از خرابی های رایج داکت اسپلیت که تنها توسط تعمیرکاران ماهر قابل تشخیص و تعمیر است، روشن نشدن سیستم بوده، که می تواند ناشی از علت های زیر باشد :

سوختن کمپرسور​

سوختن فن و موتور کولر گازی پنجره ای​

قطعی سیم های برق کولر گازی پنجره ای​

معیوب بودن کلیدهای اصلی

قطع بودن پریز برق
 

Active user

New Member
عالی بود، ممنون از شما.
بازدید بهترین مارک کولر گازی در تهران از سایت zikokala
 

eyes on me

New Member
مهمترین چیز توی زیاد شدن عمر کولر گازی اینه که فیلترش تمیز باشه و پنلش شستشو داده بشه
 

golex

Member
کولر گازی با چه برندی خوبه؟ و کدوم کولر رو میشه پیدا کرد که دوتا اتق رو خنک کنه؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا