تعمیرکار کمپرسور اسکرو

ahanforosh

New Member
در کل می توان این گونه بیان کرد که بال اسکرو از مجموعه سه وسیله پیچ هرز گرد، مهره و ساچمه تشکیل شده است که وجود داشتن ساچمه باعث می شود تماسی بین پیچ و مهره ایجاد نشود. حال ما برای آشنایی بیشتر با این وسیله باید اطلاعات کافی درباره کمپرسور و استفادههای آن بدانیم. به همین دلیل، ما در این پست قصد داریم به شما چند نکته را درباره انتخاب تعمیرکار مناسب برای تعمیر کمپرسور اسکرو در تهران بگوئیم. در این صورت، قسمتهای آسیب دیده را با نوارهای مناسب جایگزین کنید و از راهنماییهای تعمیر و بازسازی استفاده کنید. بهتر است قبل از اینکه مستقیماً سراغ تعمیر چیلر و کمپرسور آن برویم، با بخش کمپرسور بیشتر آشنا شوید. اصطکاک پایین در بال اسکرو نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. تعمیر بال اسکرو بستگی به نوع خرابی و مشکل موجود در آن دارد. استفاده از هر قطعه ی صنعتی نهایتا تخریب هایی به بار می آورد که برای تعمیر آنها باید دقت و ظرافت به خصوصی را به کار گرفت. برای جلوگیری از خوردگی مخزن ذخیره باید به صورت منظم به تخلیه مایعات موجود در مخزن پرداخت. یکی از خطراتی که همراه کمپرسورهای باد را میتواند درگیر خود کند، خرابیهای ناگهانی و غیر منتظره میباشد.

از روغن غیر استاندارد استفاده می شود. تنظیمات نهایی: پس از اعمال روغن، بال اسکرو را به طور کامل حرکت دهید تا روغن در نقاط روغنکاری توزیع شود و به درستی کار کند. بال اسکرو می تواند با مقداری پیش بار کار کند که این مقدار پیش بار باعث حذف لقی بین ورودی (چرخش) و خروجی (حرکت خطی) می شود. یکی از مهمترین مزایای کمپرسور اسکرو، کیفیت هوایی است که در اختیار مصرف کننده قرار میدهد که این کیفیت مربوط به میزان دمای خروجی و مقدار روغن معلق در هوای خروجی است. پیش از اینکه به سراغ موضوع اصلی مقاله برویم و در این مورد صحبت کنیم که مشکلات کمپرسور اسکرو چه چیزهایی هستند و چرا ایجاد میشوند، باید در مرحله اول بدانیم که اصلا این دستگاه چه انواعی داشته و هرکدام چه مسئولیتی برعهده دارند. برای به دست آوردن اطلاعات فنی کامل باید کاتالوگ کمپرسور را مطالعه کرد. اطلاعات مربوط به نقاط روغنکاری برای هر مدل بال اسکرو به صورت مستقیم در دفترچه راهنمای کاربری سیستم قرار داده شده است. در این صورت، با استفاده از راهنمای تنظیم و دستورالعمل سازنده، بال و رشتهها را در جایگاه صحیح قرار دهید و میزان تنش رشتهها را تنظیم کنید. در این مقاله از ایران پمپ راهنمای جامعی برای نگهداری و تعمیرات از کمپرسور باد روتاری اسکرو را به شما ارائه خواهیم کرد.

کمپرسور باد اسکرو به عنوان یک گزینه صنعتی و برای استفاده در برنامههای بزرگتر و کاربردهای سنگین توصیه میشود. یکی از مهمترین و پرکاربردترین دوره های آموزشی در زمینه کمپرسور ها ، آموزش تعمیرات کمپرسور اسکرو است. برای مثال ممکن است تلورانس اعلام شده توسط کدهای بلبرینگ دقیقا مطابق نباشد. ممکن است فشار قطع سوئیچ فشار شما جابجا شده و دلیل خاموشی کمپرسور بادتان باشد. امنیت: قبل از هر کاری، از قطع برق کمپرسور قطعاً مطمئن شوید تا حوادث ناخواسته جلوگیری شود. استفاده از مکانیزم بال اسکرو دوبل به منظور افزایش دقت به سطح میکرون است. بال اسکرو به عنوان یک عضو مکانیکی باعث می شود که حرکت چرخشی به حرکت خطی تبدیل شود. انواع مختلفی از کمپرسورها تولید میشوند که از بین آنها میتوان به کمپرسور اسکرو و پیستونی اشاره کرد. برای این امر استفاده از یک روانکار مرغوب شرط اصلی برای دریافت عملکرد صحیح بوده چرا که این موضوع از سایش آنها به یکدیگر جلوگیری می کند. در مرحله چهارم بال اسکرو تولید می شود در این سیستم هیچ گونه لغزشی وجود ندارد و مبنای حرکت، غلتش به صورت کامل می باشد. هنگام تعمیر به هیچ عنوان از چکش استفاده نکنید زیرا باعث صدمه و آسیب به اجزا و ساختار بال اسکرو خواهد شد.

یکی از موارد مهمی که در تعمیر بال اسکرو قابل توجه می باشد، عیب یابی از سیستم های هیدرولیک، نیوماتیک و مکانیک است. روغنکاری به منظور کاهش اصطکاک و سایش در سیستم ساختار بال اسکرو بال اسکرو و همچنین حفظ عمر مفید آن انجام میشود، و کارکرد بالسکرو را آسانتر میکند. به شدت توصیه میشود که تا زمان نصب مهره روی پیچ بال اسکرو، هرگز تلاشی برای خارج کردن لوله انجام ندهید. همچنین، پس از نصب مهره بر روی پیچ، لوله مذکور را در جای مطمئنی نگهداری کنید تا در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری بال اسکرو، بتوانید مهره را مجدداً در قاب مخصوص خود قرار دهید. در صورتی که شما تجربه و دانش کافی برای تعمیر آن ندارید، بهتر است از خدمات تعمیر تخصصی استفاده کنید تا از آسیب دیدن بیشتر سیستم جلوگیری شود. مشاوره تعمیرگاه: اگر مشکل بال اسکرو بسیار پیچیده است و شما قادر به تعمیر آن نیستید، بهتر است با متخصصان و تعمیرگاههای مربوطه تماس بگیرید. روغنکاری بال اسکرو میتواند به عنوان یک فرایند مرتبط با نگهداری و تعمیر بال اسکرو مورد استفاده قرار بگیرد. از نظر حرکتی، مکانیزمی که در بال اسکرو اعمال می شود دقیقا مانند حرکت بلبرینگ ها می باشد.
منبع : تعمیرات کمپرسور اسکرو در تهران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا