تعمیرات تلفن های پاناسونیک

tehranpanasonic

New Member

تلفن‌ های پاناسونیک از ابتدا ورود به بازار ایران به عنوان یکی از نمونه‌ های تلفن با کیفیت شناخته شده اند. در خانه ها، ادارات و… از این محصولات استفاده می‌ شود و همین بالا بودن میزان استفاده از تلفن‌ های این برند است که موضوع تعمیرات تلفن‌ های پاناسونیک را پیش آورده است. نمونه‌ های مختلف از تلفن پاناسونیک در بازار موجود می‌ باشد و به همین سبب روند تعمیرات تلفن برای محصولات این برند دارای پیچیدگی خاصی باشد. به عنوان مثال روند تعمیرات تلفن معمولی پاناسونیک با نمونه‌ های بیسیم آن متفاوت می‌ باشد و البته این موضوع در خصوص انواع دیگر تلفن‌ های تولید شده توسط این برند نیز صدق می‌ کند. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد تعمیرات تلفن پاناسونیک در انواع مختلف صحبت کنیم و شما را با مشکلات رایج این محصولات و نحوه برطرف سازی آنها آشنا سازیم.

تعمیرات تلفن

مراکز تعمیرات تلفن پاناسونیک​

بهترین گزینه برای آنهایی که قصد تعمیرات تلفن برند خاصی را دارند، این است که سراغ مراکزی بروند که خدمات تخصصیی مربوط به آن برند را ارائه می‌ دهند یا بخش تخصصی برای تعمیرات تلفن شما دارند. زمانی که به یک مرکز تعمیر تلفن پاناسونیک برای تعمیر تلفن خود مراجعه می‌ کنید، اطمینان بیشتری از کیفیت خدمات آنها خواهید داشت. چرا که این مراکز یا شرکت‌ ها تجربه زیادی در خصوص تعمیر انواع تلفن‌ های پاناسونیک در مدل‌ های مختلف دارند. از طرفی مراکز تخصصی تعمیرات تلفن پاناسونیک قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت این برند را در اختیار دارند و به این صورت می‌ توانند روند تعمیرات را با کیفیت بیشتری به انجام برسانند. این کار باعث می‌ شود تا اگر نیاز به تعویض قطعات بود، صرفا قطعات مورد تایید برند پاناسونیک مورد استفاده قرار بگیرند و نتیجه نهایی کار بهتر شود.

تعمیرات انواع تلفن پاناسونیک​

تلفن‌ های پاناسونیک دارای انواع مختلفی هستند که در شرایط و مکان‌های مختلف می‌ توانند کارایی داشته باشند. این موارد عبارتند از: “تلفن معمولی، تلفن بی سیم، تلفن سانترال و دستگاه فکس پاناسونیک” تکنولوژی مدرن محصولات پاناسونیک باعث شده است که بسیاری از تعمیرکاران معمولی نسبت به روند تعمیرات این محصولات آشنایی کافی نداشته باشند. اما متخصصین ما می‌توانند در شرایط مختلف بوجود آمده برای تلفن پاناسونیک، خدمات لازم را در اختیار شما بگذارند. در ادامه بخشی از خدمات مربوط به
تعمیر تلفن پاناسونیک را با هم بررسی می‌ کنیم.
  • تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک و برطرف سازی مشکلات فنی مانند ست نبودن دستی و بی سیم، مشکلات مربوط به طبقه RF و مشکلات کلید هوک
  • نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک به همراه تنظیمات و پروگرامینگ برای انواع سانترال آنالوگ و دیجیتال به همراه امکاناتی مانند صندوق صوتی، ضبط مکالمات تلفنی و ویپ
  • تعمیرات سانترال و فکس
  • تعمیر و رفع عیب تمامی مشکلات مربوط به تلفن پاناسونیک معمولی و بی سیم که شامل مواردی مانند “خراب شدن شارژر، خرابی کیبورد، میکروفون‌ ها، گوشی، اسپیکر و سایر قسمت‌ ها”
در ادامه با جزئیات بیشتری خدمات مربوط به تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک را مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

تعمیرات تلفن پاناسونیک​

پر استفاده ترین محصولات برند پاناسونیک که در بازار ایران با استقبال خوبی مواجه شدند،
تلفن‌ های بی سیم رومیزی پاناسونیک هستند. از این محصولات در خانه‌ ها، ادارات و شرکت‌ها استفاده می‌ شود و به مرور زمان و بعد از طولانی مدت ممکن است مشکلاتی برای آنها بوجود بیاید. از سوی دیگر بروز حوادث گوناگون مانند ضربه دیدن، افتادن و… نیز ممکن است باعث از کار افتادن این تلفن‌ ها شود. به خصوص کلید‌های این تلفن‌ ها امکان دارد بعد از مدتی کارایی خود را از دست بدهند یا مشاهده کنید که روند انتقال صدا به درستی انجام نمی‌ شود. برای تعمیر درست این محصولات بهتر است سراغ افرادی بروید که با تلفن‌ های پاناسونیک آشنا بوده و از سوی دیگر قطعات یدکی اصل و با کیفیت را در اختیار داشته باشد. در ضمن فراموش نکنید در زمان خرید حتما سراغ عوامل معتبر فروش تلفن پاناسونیک بروید تا با مشکلات مربوط به تقلبی بودن تجهیزات خریداری شده مواجه نشوید.
تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک

تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک​

یکی از محصولات تخصصی برند پاناسونیک که نیاز دسته خاصی از مشتریان را پوشش می‌ دهد، تلفن‌ های سانترال می‌ باشند. با استفاده از تلفن‌ های سانترال در یک اداره یا ساختمان افراد داخل آن مجموعه می‌ توانند به راحتی با هم در ارتباط باشند. در ضمن با استفاده از آن می‌ توان به راحتی با شرکت‌ های دیگر یا خطوط مختلف ارتباط برقرار کرد و امکانات ارتباطی متعددی را در اختیار بخش‌ های مختلف قرار داد. روند تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک پیچیده‌ تر از نمونه‌ های معمولی است و فرد تعمیرکار علاوه بر داشتن تجهیزات کافی، باید دانش لازم برای سرویس دهی و تعمیر این سیستم‌ ها را داشته باشد. در ضمن از آنجایی که خرابی این سیستم‌ ها می‌ تواند روی کل عملکرد یک مجموعه، اداره، کارخانه و… تاثیر بگذارد؛ موضوع زمان لازم برای تعمیرات تلفن اهمیت بسیاری دارد.

زمان و هزینه تعمیرات تلفن پاناسونیک​

زمان مورد نیاز و هزینه تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک به عوامل مختلف بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان مدت زمان و مبلغ خاصی را برای این موضوع تعیین کرد. اما نکته ای که باید همواره در نظر داشته باشید این است که در صورت خرابی قطعات مختلف تلفن پاناسونیک، قیمت نهایی تعمیرات بیشتر خواهد شد. معمولا در چنین شرایطی قیمت قطعه اورجینال مورد نظر از دستمزد بیشتر است. در ضمن زمان تعمیرات تلفن هم بسته به نوع تلفن می‌ تواند متفاوت باشد. به این صورت که تلفن پاناسونیک ساده قطعا روند تعمیر و سرویس دهی ساده تری دارد و از همین رو زمان کمتری طول خواهد کشید. اما تلفن‌ های سانترال که دارای سیستم‌ های پیچیده تری دارند به مدت حداقل 24 ساعت نیاز خواهند داشت.

مشکلات رایج تلفن‌ های پاناسونیک​

شناخت مشکلات رایج تلفن پاناسونیک اجازه می‌ دهد تا روند نگهداری از این محصولات را بهتر طی کنید و از سوی دیگر در صورت بروز هرگونه مشکلی بدانید که چه اقداماتی باید انجام دهید. در ادامه این موارد را با هم مورد بررسی قرار می‌ دهیم.
  • مشکلات صدا​

    یکی از مشکلات رایج در تلفن‌ های پاناسونیک که در انواع تلفن‌ های ساده و بی سیم مشاهده می‌ شود، انتقال ندادن درست صدا است. در چنین شرایطی صدای فرد به درستی شنیده نمی‌ شود یا به طور کلی قطع می‌ گردد. چنین مشکلی می‌تواند به دلیل اختلال در سیستم داخلی تلفن رخ داده یا این که بلندگو مشکلی پیدا کرده باشد. البته در تلفن‌ های بی سیم این مشکل می‌ تواند به دلیل خرابی باتری نیز رخ دهد.
  • روشن نشدن تلفن​

    زمانی که تلفن به صورت کامل شارژ نشده یا بخش‌ هایی مانند باتری و برد دچار مشکل شوند مشاهده می‌ کنید که تلفن روشن نمی‌ شود. البته در صورتی که چنین مشکلی پیش آمد، بهتر است ابتدا پورت‌ های شارژر را تمیز کنید و اجازه دهید که تلفن به صورت کامل شارژ شود. بعد از آن در صورت حل نشدن مشکل باید سراغ تعمیرکاران معتبر بروید.
  • از کار افتادن دکمه‌ها​

    در طولانی مدت ممکن است روند کار کردن با دکمه‌ های تلفن‌های پاناسونیک دشوار شود و یا این که آنها از کار بیفتند. در چنین شرایطی بسته به مشکل بوجود آمده صفحه کلید تعمیر و یا تعویض می‌ شود.
  • مسدود شدن میکروفون​

    این مشکل در تلفن پاناسونیک به دلیل خرابی میکروفون، قطع شدن مدار و یا تمام شدن باتری (در نمونه‌ های بی سیم) به وجود می‌ آید و کیفیت صدایی که به مخاطب شما می‌ رسد را کاهش داده یا به طور کلی قطع می‌ کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا