تعرفه هاي استفاده از وايمکس ايرانسل اعلام شد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


سخنگوي شرکت ايرانسل گفت: به مناسبت سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، تعرفه هاي استفاده از سرويس وايمکس، از اول بهمن به صورت تشويقي ارائه شده است و تا 22 بهمن ادامه دارد.

آرش کريم بيگي در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر افزود: پس از اين تاريخ، مشترکان اين سرويس مي توانند در صورت تمايل و تا هر زمان که مايل باشند، با همان طرح تعرفه فعال به استفاده از سرويس وايمکس ايرانسل ادامه دهند و يا در غير اين صورت، با انتخاب يکي از طرح هاي تعرفه تشويقي جديدي که متعاقباً اعلام خواهد شد، درخصوص تغيير طرح تعرفه خود اقدام کنند.
وي گفت: طرح تعرفه در واقع بسته اي است متشکل از سرعتي که مشترک براي اتصال انتخاب مي کند و ميزان ترافيک ماهانه اي که مايل به استفاده از آن است به عنوان مثال مشترکان، امکان انتخاب طرح تعرفه اي با سرعت 128 کيلوبيت بر ثانيه و ترافيک ماهانه 3 گيگابايت را خواهند داشت.
کريم بيگي با بيان اينکه کاربران وايمکس ايرانسل مي توانند بر اساس تمايل خود براي نحوه پرداخت، از ميان دو گزينه اشتراک اعتباري و يا دائمي يکي را انتخاب کنند، افزود: همچنين تمامي کاربران اين سرويس، صرف نظر از روش پرداخت انتخابي خود، مي توانند در هر زمان به ريز صورتحساب و جزئيات استفاده خود از خدمات دسترسي داشته باشند.
سخنگوي شرکت ايرانسل تعرفه استفاده از وايمکس ايرانسل با سرعت 64 کيلوبيت بر ثانيه با آبونمان رايگان را 100 ريال به ازاي هر مگابايت تبادل اطلاعات به عنوان نرخ مصرف آزاد اعلام کرد.
وي هزينه آبونمان ماهيانه استفاده از اين سرويس با سرعت 128 کيلوبيت بر ثانيه با طرح تعرفه پايه به همراه 3 گيگابايت ترافيک رايگان را 150 هزار ريال و با ترافيک نامحدود 450 هزار ريال بيان کرد.
کريم بيگي گفت : اين تعرفه براي سرعت 256 کيلوبيت بر ثانيه به همراه 3 گيگابايت ترافيک رايگان، 290 هزار ريال و با ترافيک نامحدود 850 هزار ريال خواهد بود.
وي هزينه آبونمان ماهيانه سرويس وايمکس ايرانسل با سرعت 512 کيلوبيت بر ثانيه با 4 گيگابايت ترافيک رايگان را 350 هزار ريال و با ترافيک نامحدود يک ميليون و 200 هزار ريال اعلام کرد و افزود: هزينه آبونمان ماهيانه اين سرويس براي سرعت يک مگابيت بر ثانيه با طرح تعرفه پايه به همراه 10 گيگابايت ترافيک رايگان 800 هزار ريال و براي استفاده با ترافيک نامحدود دو ميليون ريال است .
کريم بيگي گفت : اين تعرفه براي سرعت 2 مگابيت بر ثانيه با 20 گيگابايت ترافيک رايگان، يک ميليون و 400 هزار ريال و با ترافيک نامحدود سه ميليون و 600 هزار ريال است .
سخنگوي شرکت ايرانسل گفت : امکان استفاده از ترافيک اضافه با تعرفه 100 ريال به ازاي هر مگابايت به عنوان نرخ مصرف آزاد و يا خريد بسته هاي افزايشي 1، 2، 3، 5 و با 10 گيگابايتي براي تمامي مشترکان اعتباري و دائمي وايمکس ايرانسل فراهم شده است.
وي گفت : زماني که ميزان مصرف مشترک يکي از طرح هاي تعرفه پايه، بيش از ميزان حجم اينترنت قابل دسترس در طرح تعرفه انتخابي وي باشد يا زماني که وي احتمال مي دهد در يک بازه زماني نياز به حجم بيشترترافيک خواهد داشت، مي تواند ميزان ترافيک طرح تعرفه پايه خود را با استفاده از بسته افزايشي، اضافه کند.
کريم بيگي افزود : بسته هاي افزايشي وايمکس ايرانسل حجم مشخصي از ميزان دسترسي به اينترنت هستند که به وسيله آنها مي توان با بهاي تخفيفي و براي مدت زماني محدود، حجم ترافيک طرح تعرفه اوليه انتخابي خود را افزايش داد.
وي گفت : به عنوان مثال، مشترکان وايمکس ايرانسل با سرعت 64 کيلوبيت بر ثانيه مي توانند با پرداخت مبلغ 72 هزار و 816 ريال يک بسته افزايشي يک گيگابايتي خريداري و استفاده کنند.
کريم بيگي با بيان اينکه در حال حاضر مودم هاي وايمکس ايرانسل در دو نوع داخلي و فضاي باز عرضه مي شوند، گفت: مودم هاي داخلي، با ابعادي کوچکتر و قابليت نصب و کاربرد بسيار آسان، متناسب با فضاي منزل و يا دفاتر کار کوچک طراحي شده اند و مودم فضاي باز که در خارج از ساختمان نصب مي شود، به علت قدرت بالا در دريافت و ارسال امواج، براي مکان هايي که به علت فشردگي ساختمان ها، پيچيدگي ساخت و ساز و يا دلايل ديگر، فرکانس ها ضعيف تر است، طراحي شده و توصيه مي شود.
وي افزود : در حال حاضر مودم داخلي ايرانسل با بهاي يک ميليون و 100 هزار ريال و مودم فضاي باز با بهاي دو ميليون و 200 هزار ريال به متقاضيان عرضه مي شود.
اطلاعات بيشتر در خصوص فناوري وايمکس، نحوه ثبت نام و پرداخت، طرح هاي تعرفه متنوع، بسته هاي افزايشي و مصرف آزاد، نحوه تهيه مودم، نقشه مناطق تحت پوشش و فهرست فروشندگان مجاز سرويس وايمکس ايرانسل در وب سايت رسمي اين شرکت به نشاني
www.irancell.ir قابل مشاهده است .
سخنگوي شرکت ايرانسل گفت : همچنين کارشناسان مرکز تماس ويژه وايمکس ايرانسل با شماره تلفن 707 براي تماس از خطوط ايرانسل و 09377070000 براي تماس از ساير خطوط در تمامي ساعات شبانه روز و هفت روز هفته، آماده پاسخگويي به سؤالات متقاضيان سرويس وايمکس ايرانسل و خدمات مربوط به آن هستند.





منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا