mahisalehi
Member
تعرفه تبلیغات در یوتیوب چگونه است؟
به نقل از آژانس دیجیتال مارکتینگ جینجر “ نوع تبلیغی که در یوتیوب قرار میدهید، تأثیر زیادی بر قیمت و هزینه آن خواهد داشت. تبلیغات پیشنمایش (pre-roll)، میانی (mid-roll) یا پس از پخش (post-roll) هر کدام دارای قیمتگذاری متفاوتی هستند.”
شما اگر قصد دارید تبلیغاتی مؤثر در یوتیوب داشته باشید، باید به عوامل مختلفی توجه کنید که روی هزینهها تأثیر میگذارند. تعرفه تبلیغات در یوتیوب بهشدت وابسته به نوع تبلیغ، صنعت و هدفهای شما از تبلیغ است.
در ابتدا باید بدانید که تعرفه تبلیغات در یوتیوب برای هر کسبوکاری متفاوت است. بهعنوان مثال، در صنایعی که رقابت بالا است، مانند صنایع آرایشی و بهداشتی، هزینه تبلیغات ممکن است بهمراتب بیشتر از سایر حوزهها باشد. این به دلیل رقابت شدید در این زمینه است که باعث میشود رقبا برای جلب توجه بیشتر مخاطبان هزینههای بالاتری بپردازند.
علاوه بر صنعت، نوع تبلیغاتی که شما انتخاب میکنید نیز در هزینهها تأثیرگذار است. برای مثال، تبلیغات غیرقابل رد شدن (Non-Skippable) یا تبلیغات بر اساس بازدید (CPV) یا سایر تبلیغات ویدیویی در یوتیوب میتوانند هزینههای مختلفی را به دنبال داشته باشند.
به نقل از آژانس دیجیتال مارکتینگ جینجر “ نوع تبلیغی که در یوتیوب قرار میدهید، تأثیر زیادی بر قیمت و هزینه آن خواهد داشت. تبلیغات پیشنمایش (pre-roll)، میانی (mid-roll) یا پس از پخش (post-roll) هر کدام دارای قیمتگذاری متفاوتی هستند.”
شما اگر قصد دارید تبلیغاتی مؤثر در یوتیوب داشته باشید، باید به عوامل مختلفی توجه کنید که روی هزینهها تأثیر میگذارند. تعرفه تبلیغات در یوتیوب بهشدت وابسته به نوع تبلیغ، صنعت و هدفهای شما از تبلیغ است.
در ابتدا باید بدانید که تعرفه تبلیغات در یوتیوب برای هر کسبوکاری متفاوت است. بهعنوان مثال، در صنایعی که رقابت بالا است، مانند صنایع آرایشی و بهداشتی، هزینه تبلیغات ممکن است بهمراتب بیشتر از سایر حوزهها باشد. این به دلیل رقابت شدید در این زمینه است که باعث میشود رقبا برای جلب توجه بیشتر مخاطبان هزینههای بالاتری بپردازند.
علاوه بر صنعت، نوع تبلیغاتی که شما انتخاب میکنید نیز در هزینهها تأثیرگذار است. برای مثال، تبلیغات غیرقابل رد شدن (Non-Skippable) یا تبلیغات بر اساس بازدید (CPV) یا سایر تبلیغات ویدیویی در یوتیوب میتوانند هزینههای مختلفی را به دنبال داشته باشند.