تعادل در سئو - آپدیت های گوگل

alirezasatonlin

New Member
در این مقاله به حالات مختلف بهینه سازی و تعادل در سئو میپردازم ، اینکه در روند کارتان تعادل و بالانس را حفظ کنید بسیار مهم است . چون گوگل بعد از دورزنی های فراوان وب سایت ها یکی از مهمترین اهداف خود را ----- کردن سایت های اسپم قرار داد. اگر شما تعادل را حفظ کرده و کمی صبر داشته باشید من به شما اطمینان میدهم که نتیجه ی کار خوب و اصولی خود را خواهید دید..

انقلابی در سئو – افت شدید رتبه ها در سال 2003
در نوامبر 2003 گوگل در الگوریتم های ارتباط ( الگوریتم هایی که ارتباط کلمه ی جستجو شده را با محتوای وب سایت مقایسه میکنند. ) یک به روزرسانی عظیمی کرد. از آن روز به عنوان روزی که سئو سخت شد نام میبرند. آن روزها پیشنهاد همه ی سئو کارها این بود : “وب سایت را پراز کلمات کلیدی کن” ولی آن به روزرسانی همه چیز را عوض کرد.

بهینه سازی افراطی = اسپم (Spam)

تراکم کلمات کلیدی یک عامل بسیار مهم برای مرتبط بودن است ، پس تکرار زیاد کلمات کلیدی استراتژی مناسبی نیست. خیلی از سایت هایی که رنک بالایی دارند و از کیوردهای بیش از حد استفاده میکنند ، نهایتا کارشان به حذف شدن از نتایج جستجو میکشد.

در سال 2012 گوگل یک سیستم رده بندی کلمات دیگری را در آپدیت پاندا عرضه کرد. این کار گوگل حجت را برای سایت های متراکم ( تعداد زیاد کلمات کلیدی در یک صفحه ) تمام کرد و به آن ها اطمینان داد که شانسشان برای حذف شدن بسیار زیاد است. در این لینک (Googles example of spammy website) گوگل یک مثال از سایتی با تراکم بالای کلمات کلیدی به ما نشان داد.

کلمات کلیدی را با متن قاطی کنید.

استراتژی سئو صفحات شما باید براساس عبارات مرتبط به هم و قاطی بودن کلمات کلیدی به صورت طبیعی در متن باشد. اگر عنوان شما “نام برند | دندانپزشکی و دندانسازی در تهران” باشد ، پس برچسب سرفصل (heading tag) شما باید چیزی شبیه به “دندانپزشک دوستانه در تهران” باشد..

دو راه برای داشتن تنوع در استرتژی بهینه سازی صفحات

حالات جمع و مفرد کلمات کلیدی

از مترادف ها استفاده کنید

مقایسه سه نوع استرتژی برای بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی افراطی

بهینه سازی کم اثر

بهینه سازی درست
فقط روی با ارزش ترین کلمات کار کنید بدون اینکه بودجه ی کافی داشته باشید.
به کلماتی که گوگل میدهد توجه کنید ولی هیچ وقت برای باارزش ترین کلمات رقابت نکنید.
در سایت جدیدتان روی کلمات کلیدی متوسط و ضعیف تر کار کنید و کم کم با بالا رفتن ارزش وب سایتتان روی کلمات باارزش تر کار کنید.
یک کلمه کلیدی را در همه ی صفحات تکرار کنید و ریسک ----- شدن توسط گوگل را بپذیرید.
نگران هیچ چیز نباشید و بگزارید گوگل هربرداشتی میخواهد از سایت شما بکند.
به جای تکرار یک کلمه ، مترادف ها و کلمات مرتبط دیگر را امتحان کنید.
داشتن هزاران صفحه دارای 150 کلمه که از پاندا درخواست دیده شدن میکنند
هیچ توجهی به این مساله نداشته باشید.
داشتن یک وب سایت محکم از لحاظ استرتژیک و دارای رشد بالا در گوگل آنالیتیکس.
یک سری کلمات کلیدی به صورت مکرر و درخواست از گوگل برای ----- شدن
نگران متن لینک در نتیجه جستجو نباشید
استفاده از یک استراتژی مطمئن که نهایتا به کلمات کلیدی مرتبط و تنوع در آن ها میرسیم.
همه ی لینک ها را به صفحه ی اصلی بفرستیم
لینک ها را همان طور که هستند بگیریم ولی نگران این که به کجا لینک میشوند نباشیم
حجم گسترده ای از لینک های گسترده ایجاد کنیم و مطمئن شویم صفحه ای که به آن لینک میکنیم مرتبط باشد.
استفاده از لینک های مجانی بی ارزش و خرید سرویس هایی که به گوگل ثابت شده بی ارزش هستند
لینک های ورودی را بپذیرید ولی هیچ لینکی نسازید
از یک تعداد لینک قیمتی برای بالا بردن ارزش سایت و یک تعداد لینک مجانی برای بالا بردن تنوع لینک ها استفاده کنید
سایت را پر از نام برند خود کنید
برای حفظ ارزش محتوا از برند خود در سایت نامی نبرید
از مقدار معقولی برندینگ استفاده کنید تا به گوگل بفهمانید یک سری مردم به شما اهمیت میدهند و برند شما برای تعدادی ارزشمند است


حل مشکلات
ابزار سنجش تراکم کلمات کلیدی مشکلات سایت را نشانه گزاری میکند ، یک راه دیگر هم تایپ اول عبارت در این SEO Toolbar است..

یک سری از سایت هایی که پیشنهاد کلمه یا عبارات کلیدی به شما میدهند از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنند و این مساله به یک مشکل جدی برای وبمستر ها تبدیل شده . اگر دوستان ابزار یا وب سایتی که به انتخاب کلمات کلیدی و آنالیز متن مربوط هستند میشناسید ، حتما به ما هم معرفی کنید.

در یک جمع بندی کلی باید تاکیید کنم که در سال های قبل یا حتی قبل از آپدیت های گوگل پاندا و مرغ مگس خوار ، تراکم کلمات کلیدی بسیار تاثیر گذار و محتوای خوب و ارتباط آن با کلمه کلیدی کم تاثیرتر بود. ولی توصیه ی من براساس روش ها و ادعاهای جدید گوگل این است که دیگر جای دادن کلمات کلیدی بسیار زیاد با تعداد بسیار زیاد را در صفحات فراموش کنید چون فقط باعث ----- شدن سایتتان در گوگل میشود.

یکی از مهمترین گزینه هایی که باید در بهینه کردن سایت خود در نظر بگیرید داشتن محتوای با ارزش ( بیشتر از نظر کاربران ) و کپی نکردن هرگونه مقاله ( اگر مجبور به این کار شدید باید از راهکار canonical استفاده کنید که در مقالات دیگر به این آیتم خواهیم پرداخت ) در وب سایتتان است.

باز هم تاکیید میکنم که به جای اینکه دو یا سه کلمه ی کلیدی را در همه ی صفحات خود تکرار کنید ، کلمات مشابه و مرتبط را بیابید و از آن ها هم استفاده کنید . ولی توجه داشته باشید که این کلمات انتخابی توسط شما ارزش قابل قبولی داشته باشند.

هرروز به مقالات ما سربزنید ، امیدوارم مقالاتی که منتشر میکنم ، به شما در بالا بردن رتبه و ارزش وب سایتتان کمک کنند.
منبع:طراحی سایت
 

amirrobin76

New Member
من اینو متوجه نشدم : "از مقدار معقولی برندینگ استفاده کنید تا به گوگل بفهمانید یک سری مردم به شما اهمیت میدهند و برند شما برای تعدادی ارزشمند است"
 

جدیدترین ارسال ها

بالا