تصوير آبشار و درياچه با فلش

zomorrod

Member
من در طراحي قسمت فلش سايت www.irandams.com دچار مشكل شده ام . ميخواهم نمايي از آبشار يا ريزش آب يك سد ايجاد كنم و در قسمت درياچه پشت سد حركت آب .
اگر راه حلي يا فايل فلشي سراغ داريد كه اين حركت توي اون اجرا شده لطفاً معرفي كنيد .
قابل توجه دوست عزيزم نيما ، اون فايلهايي رو كه به من دادي swf بود بعد از Decompile كردن توي Emperator نتونستم Objecte متحركي رو جدا كنم تماماً تصوير تصوير بود . اگر كمكم كني ممنون ميشم . :oops: :cool:
 

mosyhey

Member
خیلی کار مشکلی است و زیرکی خاصی می خواهد . اگر بشود فیلمش را هم دید شاید بتوان با دقت باز سازی کرد . اگر از همین زاویه عکس فیلم داری که کار تمام است ، با چند عکس آن را باز سازی کن . سطح آب پشت سد هم آرام بالا پایین برود در محل اتصال به کوه بهتر است . اگر که هیچ کدام کاری نبود و طبیعی نشد به این ها هم نگاهی بینداز .
ایجاد افکت ساده و نه خیلی زیبا با اکشن اسکریپت :
http://www.sitepoint.com/article/script-waterfall-effect
اگر خیلی حرفه ای تر خواستی این صفحه اسکرین سیور ها را ببین ، آنی که مد نظرت هست را دانلود کن و خوب تجزیه تحلیلش کن تا به آن برسی . یکی از همین اسکرین سیور ها بسیار شبیه عکس شماست ، هم فشار آب دارد ، هم رنگین کمان و هم آب های پودر شده . البته خیلی گف و کار دارد این سایت و یک تولبار هم برایت نصب می کند .
http://www.appleblossomart.net/screens.php?topic=Waterfall
آن آب های پودر شده طرفین را فکر کنم با لایه هایی با آلفای کم که به بالا می روند و رفته رفته ناپدید می شوند بتوان درست کرد و به نما جان بخشید .
اگر همه چیز درست شد یک صدای فوران آب در سد بگذار رویش ببین چطور می شود ، فکر کنم زیبا بشود هرچند شاید مناسب این سایت نباشد .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا