تشخیص کابل اصلی تایپ سی سامسونگ

egetine

New Member
تشخیص کابل اصلی سامسونگ تایپ سی از اهمیت ویژه ای برخورداراست؛ چراکه سیم های فیک طول عمر زیادی نداشته و پس از مدت زمان کوتاهی مجبور به خرید مجدد cable می شوید که صرفه اقتصادی برایتان نخواهد داشت. از طرفی، محصولات تقلبی کارایی چندانی ندارند و گوشی را به خوبی شارژ نمی کنند. حتی در مواردی گزارش شده است که، این محصولات به پورت دستگاه آسیب وارد کرده اند و حرارت آن را بالا برده اند. به همین علت از محصولات فیک به عنوان قاتل عمر دستگاه های هوشمند نیز یاد می کنند. حالا سوال پیش می آید که چطور کابل اصلی سامسونگ type c را از نوع فیک آن تشخیص دهیم؟ در ادامه روش های مطمئن برای شناسایی را بررسی خواهیم کرد.

نحوه تشخیص کابل اصلی سامسونگ تایپ سی​


نحوه تشخیص کابل اصلی سامسونگ تایپ سی کمک می کند تا خرید بهتری در این زمینه داشته باشید. با طول عمر بیشتر cable های اورجینال سرعت شارژ بیشتر شده و انتقال داده بهتر اتفاق می افتد و تا مدت ها امکان استفاده از آن را خواهید داشت. روش های تشخیص اورجینال بودن یا نبودن این محصول به شرح زیر می باشد.
201.jpg

کیفیت ساخت و متریال​


یکی از راحت ترین روش های تشخیص کابل اصلی سامسونگ تایپ سی، دقت به کیفیت ساخت و متریال به کار گرفته شده در آن است. کمپانی مشهور Samsung به ساخت تجهیزات باکیفیت شهرت دارد؛ بنابراین محصولات بی کیفیت به هیچ عنوان نمی تواند ساخت این کمپانی باشد. طراحی نامنظم، بیرون زدگی یا ناهمواری در اطراف سیم، وجود پلاستیک های اضافی همگی نشانه هایی از بیکیفیت بودن محصول و درنتیجه تقلبی بودن آن است.

سرعت شارژ​


بررسی سرعت شارژ از روش های تشخیص کابل اصلی سامسونگ تایپ سی به شمار می آید. طبیعتا محصولات بی کیفیت توانایی شارژ با سرعت مطلوب و استاندارد را ندارند. البته باید قبل از گرفتن تست سرعت، به فناوری کابل دو سر تایپسی دقت کنید و نسبت به حداکثر ظرفیت آمپر آن، سرعت را بسنجید.

میزان حرارت ایجاد شده​


میزان حرارت ایجاد شده توسط سیم های شارژر می تواند یک روش خوب برای تشخیص اصالت کالا باشد. cable Samsung type c بی کیفیت حرارت گوشی را حین شارژ یا انتقال داده بیش از حد بالا می برد. اما نمونه ها اصلی آن در حالت استاندارد و نرمال حرارت بسیار کمی را ایجاد می کنند.

وزن کابل​


وزن کابل اصلی سامسونگ تایپ سی کمی بیش تر از نمونه های نامرغوب آن است. cable های بی کیفیت، به علت استفاده از سیم هایی با متریال نامرغوب، روکش و کانکتورهای معمولی و غیر استاندارد، وزن پایین تری خواهند داشت؛ پس اگر این دو سیم را در دست بگیرید یا روی ترازو قرار دهید، متوجه خواهید شد که جنس باکیفیت را خریداری کرده اید یا خیر!
کابل-شارژر-اصلی-سامسونگ.jpg

قیمت کالا​


برای تشخیص کابل اصلی سامسونگ تایپ سی در یک فروشگاه، بهتر است قیمت آن را با سایر فروشگاه های دیگر مقایسه کنید. هیچ وقت کالای اورجینال از این کمپانی مشهور با قیمت های ارزان فروخته نمی شود؛ پس اگر سیم های ارزانی را خریداری کرده اید، انتظار اورجینال بودن آن را نداشته باشید. البته این روش ممکن است کم تر به کارتان بیایید؛ چونکه برخی از مجموعه ها برای کالای بی کیفیت خود قیمت های بالایی را درنظر گرفته اند تا از این طریق بتوانند کالای خود را باکیفیت و اورجینال نشان دهند.

اتصال گوشی به کامپیوتر​


برخی از سیم های بی کیفیت و تقلبی فقط قادر هستند تا دستگاه هوشمند شما را شارژ کنند و اگر آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید، دستگاهتان شناسایی نخواهد شد. علت این است که، محصولات بی کیفیت از فناوری انتقال داده بهره نمی برند. اما در عوض یک سیم اصلی تایپ سی samsung می تواند علاوه بر شارژ کردن موبایل، آن را به سایر دستگاه های هوشمند متصل نماید.

جنس و ظاهر کانکتور​


جنس و ظاهر کانکتور محصول اورجینال کاملا با نمونه های فیک و بی کیفیت آن متفاوت است. جنس کانکتور محصولات اورجینال از مس بوده که اگر یک آهن ربا را به آن نزدیک کنید، ربایش اتفاق نمی افتد. اما نمونه های فیک این محصول، به راحتی قابلیت چسبیدن به یک آهن ربا را خواهند داشت. از طرفی، شکل دندانه های کانکتور نیز از دیگر ملاک های تشخیص اصالت می باشد. دندانه ها در کانکتور تقلبی با ظرافت بسیار کم تر تولید شده اند و تعداد آن نیز کم تر از کانکتور اصلی خواهد بود. در کانکتورهای اورجینال شما شاهد ظرافت بیشتر در به کار گیری دندانه ها با تعداد بالاتر هستید.

سخن پایانی​


برای خرید اجناس باکیفیت توصیه می کنیم که به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. بدیهی است که در این مراکز معتبر cable type c Samsung اورجینال ارائه شود و دغدغه نحوه تشخیص اصالت کالا را نداشته باشید. اما با این حال، سعی کرده ایم تا روش های مطمئن را به شما آموزش دهیم تا درصورت نیاز از آن ها بهره ببرید. ولی اگر تصمیم به خرید اینترنتی دارید، لازم است تا از سوابق و کیفیت اجناس آن مجموعه اطمنیان حاصل کنید تا بتوانید تجربه خوبی از خرید آنلاین این محصول داشته باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا