تشخیص چهره و رفتار از فاصله نیم مایلی !!! ( خیلی جالب حتما ببینید )

farshidgb

New Member
اولین کمیسر نظارت بریتانیا هشدار داده است که سیستم های دوربین مدار بسته قادر به شناسایی و ردیابی چهره یک فرد از فاصله نیم مایلی می باشند.اندرو رنینسون می گوید که، دوربین های جدید با کیفیت بالا، در حال حاضر در سراسر شهرهای انگلستان، بدون مشورت عموم مردم درحال نصب شدن می باشند.او گفت که پیچیدگی روز افزون فن آوری های نظارتی، به طوری جدی درحال پیشرفت است این مسئله به جایی رسیده است که بریتانیا ممکن است با بکار گیری این سیستم ها قوانین حقوق بشر خود را نقض کند. در حال حاضر، تصور می شود که حدود 1.85 میلیون دوربین های مدار بسته در انگلستان وجود داشته باشد.

imenshopcctv.jpg

در یک پیام آشکار به نیروهای پلیس و دولت، آقای رنینسون پیش بینی کرد که اگر سیستم های تشخیص چهره و دوربین های HD مجاز به گسترش در خیابان ها، حمل و نقل عمومی و سالن های سرگرمی باشند، ممکن است منجر به اعتراض های عمومی شود. رنینسون می گوید"فناوری، از توانایی ما برای تنظیم آن پیشی گرفته است،" او همچنین می گوید :"من معتقدم که اگر ما از آن ها را به درستی تنظیم نکنیم- به عنوان مثال، توانایی های تکنولوژیکی ما برای استفاده از میلیون ها تصاویری که ما ضبط کرده ایم ممکن است به نارضایتی عمومی تبدیل شود. این توانایی وجود دارد که چهره شما از میان یک جمعیت انتخاب شود و این کار احتمالا از نیم مایل دورتر امکانپذیر است. "
آقای رنینسون، که به عنوان اولین کمیسر دوربین مداربسته کشور انگلستان، توسط دفتر خانه در ماه گذشته نامگذاری شد، دارای نقش پایه ای از سال 2009 می باشد. افسر سابق پلیس گفت که نظارت نامتناسب و شدید، از نگرانی های عمده ما بود چراکه دوربین های HD "در همه جا" وجود داشتند."پیشرفت سریع فن آوری دیجیتال بدان معنی است که دوربین های 16 مگاپیکسلی HD در حال حاضر بسیار مقرون به صرفه ترند، از اینرو، مردم در حال خرید یک دوربین مدار بسته با قدرت زوم اپتیکال و دیجیتال بالا هستند"."یک دوربین مداربسته کوچک در یک فضای گنبدی با چرخش 360 درجه، می تواند چهره شما را در میان جمعیت ضبط کند، و در حال حاضر الگوریتم هایی وجود دارد که در پس زمینه درحال اجرا است. من بررسی آزمونهایی را دیده ام که نشان دهنده میزان موفقیت بالای جستجوی چهره شما در برابر یک پایگاه داده از چهره های شناخته شده است. "تحقیقات برای تشخیص اتوماتیک صورت که توسط وزارت کشور انجام شده است، میزان موفقیت 90 درصدی را اثبات کرده است، او گفت، "این مسئله روز به روز پیشرفت می کند".وی گفت که دوربین ها، "تمامی تصاویری که ضبط کرده اند را ذخیره سازی می کنند ... و قابلیت جستجوی تصویر شما در یک پایگاه داده از تصاویر مردم وجود دارد."گروه مبارزه با نظارت عمومی اخیرا دریافته است که حداقل 51600 دوربین مدار بسته توسط 428 مقامات محلی انگلستان استفاده می شود - و 100.000 عدد در مدارس وجود دارند، همچنین 200 عدددر داخل توالت و اتاق های پرو استفاده می شوند. بیش از یک میلیون دوربین نیز در مکان های خصوصی نصب شده است.آقای رنینسون در حال حاضر تنها مسئول فن آوری های مورد استفاده در اماکن عمومی دولتی است که، کمتر از 5 درصد از دوربین های موجود در کشور را دربر می گیرد.با توجه به گفته آقای رنینسون، دولت در نظر دارد که حوضه نظارت دوربین های مداربسته خود را به مدارس و بیمارستان ها، و همچنین به مراکز خرید گسترش دهد.آقای رنینسون - که بر پیاده سازی اولین کد رسمی اجرای استفاده از دوربین مدار بسته نظارت داشته و به مجلس در ماه آوریل گزارش خواهد شد - اضافه کرد که انفجار فن آوری های نظارتی قدرتمند، می تواند در نقض ماده 8 قانون حقوق بشر، که برای محافظت از "زندگی خصوصی و خانوادگی" دنبال می شود، نقش داشته باشد.

watchings.jpg

در حالی که سیستم های شناسایی خودکار، در حال حاضر توسط تمام نیروی های پلیس در کشور برای ردیابی حرکات وسایل نقلیه مشکوک مورد استفاده قرار می گیرند، سیستم هایی که برای شناسایی افراد استفاده می شوند، یادآور فیلم های علمی تخیلی قدیمی می باشند.فن آوری بیومتریک ... باید برای استانداردهای قانونی وضع شود - تشخیص چهره، مقایسه صورت، تجزیه و تحلیل راه رفتن و فن آوری هایی از این دست، زیرا یک حوزه کاملا جدید در علم پزشکی قانونی است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا