تشخیص هوشمند پیام ها و پیشنهاد استیکر در Dango

musavico

Banned
Dango اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک آیکون شناور شامل صدها استیکر و اموجی را در هر برنامه‌ای در اختیار داشته باشید. با زوم اپ همراه باشید.


اموجی‌ها، استیکرها و فایل‌های متحرک گیف در سال‌های اخیر با توجه بسیار ویژه‌ی کاربران مواجه شده‌اند. Dango اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید مجموعه‌ای بزرگ از استیکرها، فایل‌های گیف و‌... را همیشه و همه جا در اختیار داشته باشید. شما با نصب و فعالسازی این برنامه یک آیکون شناور را همیشه و همه جا در اختیار خواهید داشت که با لمس آن، یک پنچره‌ی جدید را در اختیار خواهید داشت و می‌توانید از میان آرشیو بزرگ اموجی‌ها، استیکرها و فایل‌های متحرک گیف موارد دلخواه خود را برای شخص مقابل ارسال کنید. این اپلیکیشن از تمام برنامه‌های پیام‌رسان پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن در تلگرام، واتس‌اپ، لاین، وایبر و حتی اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک مانند Textra یا GoSMS به سادگی هرچه تمام‌تر استفاده کنید. این برنامه شامل هزاران استیکر، اموجی و فایل‌های گیف است و می‌تواند ابزار بسیار مناسبی برای اپلیکیشن‌هایی همچون واتس‌اپ باشد که از استیکر یا‌... برخوردار نیست.

eb927fdd-97a0-43d5-ad58-17144e2aba8e.jpg




نکته‌ی فوق‌العاده جالبی که در Dango مشاهده کردیم پیشنهاد هوشمند استیکر توسط آیکون شناور این اپلیکیشن بود. برای مثال وقتی مشغول گفتگو با دوست خود هستید و شخص مقابل پیامی با مضمون "How Are You" برای شما ارسال می‌کند آیکون شناور Dango به طور هوشمند اقدام به خواندن این پیام کرده و بر اساس مفهوم آن، یک اموجی یا استیکر مرتبط با این سوال را به صورت پاپ‌آپ در بالای خود نمایش می‌دهد تا با لمس آن بتوانید به طور مستقیم و در کسری از ثانیه آن را در گفتگوی خود ارسال کنید. این امر برای پیام‌هایی که خود شما ارسال می‌کنید نیز انجام خواهد گرفت و می‌توانید بعد از ارسال کلمات یا جملات مشخص، استیکرهای پیشنهادی Dango را مشاهده کرده و در صورت تایید با یک لمس آن‌ها را ارسال کنید. بدیهی است که این امکان تنها برای کلمات و جملات انگلیسی کاربرد خواهد داشت. نکته‌ای که در این میان وجود دارد امنیت این امر است چراکه Dango اقدام به خواندن تمام پیام‌های ارسالی و دریافتی شما خواهد کرد. اما همانطور که در اسکرین شات بالا نیز قابل مشاهده است توسعه‌دهندگان Dango تاکید بسیاری بر امنیت کامل این موضوع کرده‌اند و به طور واضح اعلام کرده‌اند که عملیات خواندن و تشخیص پیام‌ها به طور کامل در گوشی شما انجام خواهد گرفت.


توجه: اپلیکیشن Dango دارای ۱۰ هزار نصب در پلی‌استور گوگل است اما با این حال گزارش‌هایی نیز مبنی بر نصب نشدن آن در برخی گوشی‌ها مشاهده شده است. در صورتی که این اپلیکیشن در گوشی شما نصب نشد بهتر است منتظر بروزرسانی بعدی اپلیکیشن باشید.


نکات مثبت


برخورداری از هزاران اموجی، استیکر و فایل‌های گیف
رایگان بودن امکانات اصلی برنامه
تشخیص هوشمند پیام‌ها و پیشنهاد استیکرهای مرتبط
نکات منفی


نصب نشدن روی برخی گوشی‌ها
 

جدیدترین ارسال ها

بالا