phayton

New Member
آیا انتخاب و خرید لوازم یدکی خودرو برای شما هم دشوار است؟ آیا از تنوع برند های قطعات یدکی سر در گم شده اید؟

آیا تشخیص قطعه یدکی اصلی و تقلبی برای شما هم تبدیل به یک چالش بزرگ شده است؟

آیا نمی دانید خرید لوازم یدکی خودرو خود را از کدام فروشگاه انجام دهید؟

ما در مجموعه فایتون قطعه قصد داریم تا با معرفی بهترین برندهای لوازم یدکی خودرو و ارائه قطعات یدکی اصلی هر برند خرید قطعه یدکی انواع خودرو را برای شما آسان نماییم.

بارها پیش آمده است که دارندگان خودرو پس از تعمیر، از عملکرد خودرو خود راضی نبوده اند و اظهار کرده اند که پس از تعمیر همانند قبل سالم نیست ولی چه طور ممکن است.

شما یک قطعه خودرو را با یک نمونه مشابه جایگزین نموده اید که باید مثل قبل را مثل قبل دهد و حتی بهتر از زمانی که قطعه مستهلک شد بود کار خود را به درستی انجام دهد.

چندین عامل باعث بروز این مشکلات می شود که با هم به بررسی آنها می پردازیم.

ابتدا شما باید بتوانید قطعه معیوب را به درستی تشخیص دهید که این موضوع یک کار تخصصی است و برای همه در مورد تمام قطعات خودرو امکان پذیر نمی باشد. به عنوان مثال وقتی لنت ترمز خودرو تمام می شود این موضوع برای همه به راحتی قابل تشخیص است. ولی زمانی که دمای موتور بالاتر از میزان مجاز می رود یا چراغ چک خودرو روشن می شود یا بسیاری از موارد دیگر حتماً باید از یک متخصص کار آزموده استفاده شود.

پس از انتخاب متخصص و تشخیص قطعه معیوب حال زمان خرید لوازم یدکی مناسب همان خودرو می باشد که غالباً توسط همان متخصص تحت عنوان کد قطعه به شما معرفی می گردد. این نکته که دقیقاً همان قطعه یدکی را تهیه نمایید بسیار حائز اهمیت است زیرا کوچکترین تفاوت حتی در صورتی که قابل جایگزینی باشد موجب می شود کارکرد آن تغییر کند..

ما در فروشگاه لوازم یدکی خودرو فایتون قطعه با درج اطلاعات دقیق فنی و معرفی قطعه مناسب برای هر نوع خودرو به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید قطعه یدکی مناسب خودرو خود را به راحتی انتخاب نمایید.

منبع:
چرا باید از لوازم یدکی اصل استفاده کنیم؟ | بخش 1
 

جدیدترین ارسال ها

بالا